Ylläpidon tiedotteita

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja Herman » 04. Syys 2013 12:13

Rauhan tervehdys minultakin!

Jumala on puhunut minun elämääni uuden aikakauden aloittamisesta, ja siihen ei enää kuulu internetin kautta tehtävä evankeliumin työ ja yhteisestä uskosta rakentuminen. Joten olen pyytänyt ylläpitoa poistamaan tunnukseni foorumilta. Lähden rauhassa ja hyvillä mielin, ja kiitän teitä kaikkia rakentavista keskusteluista ja kärsivällisyydestä :)

Siunauksin,
Herman
Herman
 

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Syys 2013 14:34

Herman kirjoitti:Rauhan tervehdys minultakin!

Jumala on puhunut minun elämääni uuden aikakauden aloittamisesta, ja siihen ei enää kuulu internetin kautta tehtävä evankeliumin työ ja yhteisestä uskosta rakentuminen. Joten olen pyytänyt ylläpitoa poistamaan tunnukseni foorumilta. Lähden rauhassa ja hyvillä mielin, ja kiitän teitä kaikkia rakentavista keskusteluista ja kärsivällisyydestä :)

Siunauksin,
Herman


Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa sinulle Herman ja koko perheellesi.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja PetriFB » 17. Loka 2013 22:12

Phpbb.fi Foorumipalvelu suljetaan 31.10.2013 ja uskonaskel

Hei {USER},

Foorumipalvelu phpbb.fi suljetaan 31.10.2013. Samalla sulkeutuvat myös
palvelussa olevat foorumit lopullisesti.

Ota foorumiltasi uskonaskel talteen kaikki tarpeelliset tiedot ennen lokakuun
loppua, sulkeutumiseen jälkeen tietoja ei voida enää palauttaa.

Kiitokset kuluneista vuosista!


Lisätietoa Tukifoorumilla ja ohjeet foorumin tietokannan varmuuskopiointiin:
http://www.tukifoorumi.com/viewtopic.ph ... 681#p40681



Ystävällisin terveisin,

Phpbb.fi ylläpito


Uskonaskel kuuluu samaan ketjuun ja se siis lopetetaan tämän kuun lopussa. Palvelimen tilan tarjoaja sanoo syyksi seuraavaa: Palvelut Blogit.fi, Foorumi.info ja Phpbb.fi (+ foorumi.org, foorumit.fi, foorumit.org) suljetaan 31.10.2013. Nettisivu.org uusiutuu marraskuun aikana. Ratkaisuun on päädytty taloudellisista syistä, sillä palveluiden mainostulot eivät riitä kattamaan palveluista koituvia kustannuksia. - http://www.tukifoorumi.com/viewtopic.ph ... 681#p40681

Jumalan siunausta kaikille foorumilaisille ja Jumala johdattakoon kaikkia Hänen tahtonsa mukaisesti. Voi olla että minun foorumilla oloni ylläpidon jäsenenä päättyy tähän, sillä olen ollut mukana foorumin ylläpidossa jo yli kymmenen vuotta. On siis hyvin mahdollista että en enää osallistu keskustelufoorumin ylläpito toimintoihin, ellei se ole Jumalan tahto.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 17. Loka 2013 23:31

Onko tää sitä syksyn jatkuvvoo apatijjoo.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja tanu » 18. Loka 2013 11:14

Kylläpäs tulee lyhyellä varoitusajalla tuo sulkeminen.
Todella harmin paikka, että tämä foorumi loppuu! :cry: Vai loppuuko?
Onko jatkuminen mahdollista jossain muualla?

Olen kyllä kokenut Uskonaskel-foorumin suurena siunauksena.
Varsinkin kun uskoontulon jäkeen olin vuoden verran ilman mitään oikeaa seurakuntayhteyttä, niin täältä
sai apua kipuiluihin ja pohdiskeluihin.

Kaikella on aikansa. Tapahtukoon tässäkin Herran tahto.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 18. Loka 2013 12:51

Rauhaa!

Yhtenä ylläpitäjänä olen itse saanut tiedon foorumin lakkauttamisesta ylläpidon profiilin kautta parisen päivää sitten. Tai ainakin huomasin asian sieltä. Tarkoitus on jatkaa foorumia toisenlaisella "alustalla". En tiedä foorumin perustamisista mitään tai en ainakaa ole koskaan sellaista yrittänytkään perustaa. Petri. P oli minuun yhteydessä ja sanoi, ettei ainakaan ylläpidossa ole jatkossa, mikäli Jumalan Tahto on, mutta jäsenenä mahdollisesti kuitenkin. Minä en itseäni suosittele sen kummemmin ylläpitäjäksi, mutta jos kellään ei ole mitään sitä vastaan, niin voin jatkaa niissä puitteissa ylläpitoa toisella "pohjalla" (alustalle), foorumilla yhdessä muiden jäsenten, jotka kokevat niin, että voisivat ylläpidon tehtäviä hoitaa ja aikaa on.
Asiaa selvitetään parhaillaan ja toiminta ei siis lopu tähän, mikäli se on Jumalan Tahto. Petri ja Toni ainakin jättäytyvät foorulin ylläpidosta, koska heillä on niin paljon muuta tehtävää Jumalan Valtakunnan työssä, ettei ylläpidon tehtävät, mikäli se siis on Jumalan Tahto, enää heidän osaltaan jatku. Voin olla aloittamassa/perustamassa jonkun muun/muiden kanssa vaikkapa samalla nimella toista foorumia, mikäli se siis on Jumalan Tahto. Älkää nyt kukaan paniikkiin joutuko ja eiköhän tästä vielä toinen foorumi synny, jossa voi uskosta rakentua. Ja minäkin voin jäädä vaikkapa jäseneksi foorumille, jos en ylläpitäjänä ehdi tai voi olla täysipainoisesti. Tätä olen Herralta rukoillut ja nyt on ehkäpä aika kirjoittaakin enemmän ja osallistua keskusteluihin, kun elämäntilanne sen sallisi paremmin kuin ennen. Mutta en henkilökohtaisesti tyrkytä itseäni mihinkään ja uskon, että ehkäpä tällä samalla foorumin nimellä keskustelut jatkuvat ja ylläpitokin ehkäpä kokonaankin vaihtuu.

Siunausta, Rauhaa Herrassa ja asiaa selvitetään tästä päivästä lähtien hetki kerrallaan.... :pc: - JP -
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja petsku » 18. Loka 2013 14:13

Minä voin tarjota tarvittaessa ilmaista tilaa omalta palvelimelta foorumia varten. Voin myös hoitaa foorumialustan teknisen ylläpidon (päivitykset jne).
petsku
 
Viestit: 71
Liittynyt: 06. Elo 2012 16:09

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Loka 2013 19:44

Hienoa Jukka-Pekka ja Petsku! Toivotaan, että asiat lähtevät siitä rullaamaan pala kerrallaan eteenpäin, kiitos siitä Herralle.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 18. Loka 2013 20:15

No niin...Kiitos Petskulle avun tarjoamisesta. Kun näin viestisi niin foorumi-probleema oli jo tavallaan ratkennut. Mutta foorumi jatkuu, muttei tällä alustalla. Kiitos Herralle !
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Ylläpidon tiedote

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Loka 2013 20:15

*
Täytyy ostaa muistitikku niin siten voin kopsata ne opetusaiheet täältä suoraan muistitikkuun.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7908
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron