Foorumin mainokset poistetaan

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Foorumin mainokset poistetaan

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 04. Syys 2014 20:56

Rauhaa,

foorumilla on pyörinyt vaikka minkälaisia kiusallisia mainoksia, ja kohtapuoleen nämä saadaan pois näkyvistä.

Eräs henkilö halusi maksaa vuoden maksavan mainostenpoisto palvelun, joten kiitos Herralle tästä. :thumbup: .

Uskon, että ensiviikon aikana ellei jo aikaisemmin pääsemme eroon noista.

-Ylläpito
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Foorumin mainokset poistetaan.

ViestiKirjoittaja tanu » 04. Syys 2014 21:11

Mahtava juttu!

Juuri tänään mietin, että kaikenlaisia luurankoja ja zombeja pyörii tuossa ruudulla, Heavy-musiikki mainoksissa...

Kiitos Herralle, että kaupalliset tiedotteet poistuvat! :thumbup: :clap:
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Foorumin mainokset poistetaan.

ViestiKirjoittaja systeri » 06. Syys 2014 21:11

Liittyykö tuo vasemmalla ylhäältä alhaalle oleva suht leveä kaistale jossa on 7 erilaista linkkiä näihin mainoksiin,vai onko tuo vaan mun koneelle ilmestyny kummajainen??
systeri
 

Re: Foorumin mainokset poistetaan.

ViestiKirjoittaja Janne » 06. Syys 2014 21:17

systeri kirjoitti:Liittyykö tuo vasemmalla ylhäältä alhaalle oleva suht leveä kaistale jossa on 7 erilaista linkkiä näihin mainoksiin,vai onko tuo vaan mun koneelle ilmestyny kummajainen??


Mulla ei ainakaan näy mitään tuommoisia. Minulla foorumi näkyy koko ruudunkokoisena. En tiedä sitten näkyykö muilla noita mainitsemiasi linkkejä? :?
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00

Re: Foorumin mainokset poistetaan.

ViestiKirjoittaja systeri » 06. Syys 2014 21:33

Mä en tosin tiedä onko nuo jotain linkkejä foorumeille vai mitä kun en uskalla kokeilla,tiedä mitä sieltä hyppää ruudulle :D
systeri
 

Re: Foorumin mainokset poistetaan.

ViestiKirjoittaja Siivetön » 07. Syys 2014 07:22

systeri kirjoitti:Liittyykö tuo vasemmalla ylhäältä alhaalle oleva suht leveä kaistale jossa on 7 erilaista linkkiä näihin mainoksiin,vai onko tuo vaan mun koneelle ilmestyny kummajainen??


Ei minullakaan näy mitään kaistaletta, vaan foorumi näkyy koko ruudun kokoisena.
Mihin mainoksiin nuo 7 linkkiä johtavat, näkeekö sen niistä otsikoista ilman niiden avaamista?
Siivetön
 

Re: Foorumin mainokset poistetaan.

ViestiKirjoittaja systeri » 07. Syys 2014 10:21

Mm. PhpBB Forum, Web hosting forum, Crossover SUV ,Cheap Cruises ym.
systeri
 

Re: Foorumin mainokset poistetaan.

ViestiKirjoittaja systeri » 07. Syys 2014 10:22

Ne saa ruksista häipymään mutta palaavat samantien takaasin :?
systeri
 

Re: Foorumin mainokset poistetaan.

ViestiKirjoittaja Siivetön » 08. Syys 2014 07:48

Käyttääkö Systeri samaa konetta joku toinenkin?

Eihän tuo ole sivuhistoriapaneeli?

Mielestäni ainakin tämä liittyy autopuolen sivustoihin: Crossover SUV ja Php BB tukifoorumeihin?
Siivetön
 

Re: Foorumin mainokset poistetaan.

ViestiKirjoittaja paa » 08. Syys 2014 11:39

Kiitos Jumala, että joku ihana on keventänyt pankkitiliään ja säästymme jatkossa russian women -mainoksilta ynnä muilta vastaavilta :thumbup:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa

cron