777

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

777

ViestiKirjoittaja toni t » 01. Helmi 2011 00:42

David Pawson kertoi mielenkiintoisen jutun ohjelmassaan. 7 pidetään täydellisyyden lukuna eli Jumalan lukuna hebrealaisten keskuudessa. Pawson on tutkinut Johanneksen evankeliumia mistä tuli ilmi mielenkiintoinen asia numeroon 7 liittyen.

Pawson tuo esille että Johanneksen evankeliumissa on 3 aihetta jotka todistavat täysin Jeesuksen olevan Jumala ja näissä aiheissä on numero seitsemän mukana.

1. 7 todistajaa.

Johanneksen evankeliumissa seitsemän ihmistä tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi Jumalan Pojaksi. (Johannes kastaja, Natanael, Jeesus itse, Pietari, Martta, Tuomas ja Johannes itse)

2. 7 tekoa.

Johannes kertoo Jeesuksen 7 ihmeellisintä voimatekoa. Nämä ovat kaikkein jumalaisimpia voimatekoja sillä näissä Jeesus käyttää Luojan ominaisuuttaan jne.. Demonien ulosajoa harjoittivat monet tuohon aikaan mutta eivät tehneet tällaisia ihmeitä mitä Jeesus tekee Johanneksen evankeliumissa. ( Muutti veden viiniksi, Jeesus parantaa potilaan kilometrien päästä potilaastaan, Betasdan lammikon rampa joka oli sairastanut 38 vuotta, viiden tuhannen ruokkiminen muutamalla kalalla ja leivällä, veden päällä kävely, syntymästään asti sokealle näön antaminen ja Lasaruksen kuolleista herättäminen neljän päivän jälkeen kun ruumis jo mätäni) eli todellisia Luojan ihmeitä.

3. 7 Minä Olen. (Minä Olen tarkoittaa Jumalaa sillä Jumala sanoi nimekseensä Minä Olen Moosekselle Siinain vuorella palavasta pensaasta.

Minä Olen elämän leipä, Minä Olen maailman valo, Minä Olen hyvä paimen, Minä Olen ovi, Minä Olen ylösnousemus ja elämä, Minä Olen tie totuus ja elämä, Minä Olen totinen viinipuu.

Nämä ovat kaikki Jumalan ominaisuuksia ja sehän Jeesus sanookin olevansa Minä Olen.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: 777

ViestiKirjoittaja lähtökuoppa » 01. Helmi 2011 01:04

mihinkähän Siion-Mount777 on joutunut... otsikon numerosarjasta tuli mieleen. hän kirjoitteli kyllä jossain vaiheessa mutta työ- ja asuntoasiat olivat muistaakseni sellaisia, jotka aiheuttivat hänelle murhetta.
jos näet tämän viestin niin ilmoittele, mitä sinulle nykyään kuuluu, jos mahdollista. :pc:
(itse aiheeseen sen enempää puuttumatta, numerot eivät kuulu vahvuuksiini)
lähtökuoppa
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 32 vierailijaa

cron