Ebola = rutto?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ebola = rutto?

ViestiKirjoittaja paa » 15. Elo 2014 21:21

Hyi olkoon; joku patteri otsassa tai kädessä?? :sick:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Ebola = rutto?

ViestiKirjoittaja paa » 15. Elo 2014 23:15

tanu kirjoitti:Tästä väestönvähennyksestä vielä sen verran, että tavoitteena on vähentää maailman väestöä kolmella neljäsosalla, vuoteen 2050 mennessä.
Eli kiire tulee, jos tuohon aiotaan päästä. 35 vuotta aikaa ja 4miljardia ihmistä pitäisi "poistaa". Jos nyt aloitettaisiin, niin tekisi reilut 300 000 ihmistä/päivä...
Joka päivä siis, tuonne vuoteen 2050 mennessä. Eli kiirettä todella pitää ja ruttoa tosiaan tarvitaan, että tavoitteeseen päästään.


Mistä muuten tämä juttu on tullut, että noin monta ihmistä pitää kuolla?
Miksi väestöä halutaan vähentää?
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Ebola = rutto?

ViestiKirjoittaja tanu » 16. Elo 2014 10:24

paa kirjoitti:
tanu kirjoitti:Tästä väestönvähennyksestä vielä sen verran, että tavoitteena on vähentää maailman väestöä kolmella neljäsosalla, vuoteen 2050 mennessä.
Eli kiire tulee, jos tuohon aiotaan päästä. 35 vuotta aikaa ja 4miljardia ihmistä pitäisi "poistaa". Jos nyt aloitettaisiin, niin tekisi reilut 300 000 ihmistä/päivä...
Joka päivä siis, tuonne vuoteen 2050 mennessä. Eli kiirettä todella pitää ja ruttoa tosiaan tarvitaan, että tavoitteeseen päästään.


Mistä muuten tämä juttu on tullut, että noin monta ihmistä pitää kuolla?
Miksi väestöä halutaan vähentää?


Jos haet ihan vaikka googlella, hakusanoilla "väestönvähennys" tai "yk agenda 21", niin löytyy paljon tietoa tuosta maailman valtaeliitin(rikkaat pankkiirisuvut, kuninkaalliset, yms. perkeleenpalvojat, illuminaatti) väestönvähennyssuunitelmasta. Ja kannattaa huomioida, että YK on näiden rikkaiden perustama järjestö. Eli nykyään YK:n johto ja tavoitteet ovat täysin mätiä.
Mm. Yk:n rokotekampanjoilla ajetaan väestönvähennyksen asiaa.



Tässä ote PP:n kirjoituksesta, jossa myös mainitaan väestönvähennyksestä.
http://www.kotipetripaavola.com/illuminaatti.html

Raamattu sanoo, että maan pedot tappavat ison määrän ihmisiä lopunaikana. Ilmestyskirjan peto on liitetty ilmestyskirjassa Babylonian porttoon, joka tarkoittaa sitä että maan peto on antikristillinen voima, eli uuden maailmanjärjestyksen valtaeliitti, joka on tappanut ja tulee tappamaan tuhansittain ihmisiä joka vuosi rituaalimurhien kautta. Valtaeliitin suunnitelmissa on myös maapallon väestönvähennys ohjelma, joka tarkoittaa sitä, että he pyrkivät erilaisin keinoin vähentämään maailman väkilukua. Maapallon väestönvähennys tarkoittaa kirjaimellista ihmisten surmaamista, jota tehdään myös peitellysti erilaisten asioiden kautta.
Maailmassa on noin 7 miljardia ihmistä ja maailman luonnonvarat alkavat loppumaan ja siitä ei riitä kaikille, niin sen tähden maailman valtaeliitti suunnittelee ihmisten surmaamista kaikilla mahdollisilla tavoilla. Ilmestyskirjan kuudes luku kertoo minkälaisten asioiden kautta ihmisiä kuolee suuria määriä:

Miekka on esikuvaa sodasta, joka tarkoittaa sitä, että lopunaikana ihmisiä kuolee suuria määriä ihmisiä erilaisissa sodissa. Ihmisiä kuolee nälkään, joka tarkoittaa sitä, että lopunaikana on paljon ihmisiä, jotka näkevät nälkää ja kuolevat sen tähden. Rutto tarkoittaa kulkutauteja ja epidemioita. Tämä tarkoittaa sitä, että lopunajan maailmassa ihmisiä kuolee paljon erilaisiin kulkutauteihin ja epidemioihin. Maan petojen kautta tarkoittaa maailman valtaeliittiä, jotka voivat olla monien sotien ja konfliktien takana. Samoin valtaeliitti voisi estää nälänhädän, mutta he eivät tee sitä, vaan antavat ihmisten kuolla nälkään. Samoin valtaeliitti ei halua lääketieteen ratkaisevan maailman terveysongelmia, siksi niin monia tiedemiehiä kuolee lavastettujen sekä suunniteltujen kuolemien kautta. Sitten on oma lukunsa valtaeliitin suorittamat rituaalimurhat, joissa ihmisiä tapetaan ja uhrataan saatanalle.

Moni lukija voi ihan aiheellisesti ajatella, että jos tämä olisikin totta, niin mitä valtaeliitti hyötyy ihmisten surmaamisesta ja saatanan palvomisesta/palvelemisesta? Raamattu antaa tähänkin kysymykseen vastauksen:

2 Tim 2:
24 Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;
25 hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
26 ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.

Matt 4:
8 Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston
9 ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua".
10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: ‘Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman’."

Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Ebola = rutto?

ViestiKirjoittaja paa » 16. Elo 2014 10:31

Ok, täytyypi lukea aiheesta lisää kun ehdin :)
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Ebola = rutto?

ViestiKirjoittaja Siivetön » 16. Elo 2014 11:31

tanu kirjoitti:Tuo paiseiden tulo niille ihmisille, joilla on pedon merkki saattaa liittyä juuri tuohon pedon merkkiin/mikrosiruun.

Tuollaisessa mikrosirussa, joka on jo aikaa sitten kehitetty ja joka saattaa olla tuleva "pedon merkki", niin siinä käytetään virtalaitteena
pienen pientä lithium-paristoa. Ja kuulemma jos siru hajoaa ja lithium-metallia pääsee elimistöön, niin siitä on seurauksena juuri ilkeitä paiseita ja haavaumia.

http://www.reinosav.net/rahaton.htm
Ote linkin takaa löytyvästä kirjoituksesta:

Bio-chip sirunen on kooltaan 7 mm pitkä ja 0.75 mm leveä, noin
riisijyväsen kokoinen. Se sisältää radiolähetysasemen ja uudelleen
latautuvan litium patterin. (It contains a transponder and a
rechargeable lithium battery)
Patteri saa latauksensa (thermo couple circuit) kautta, joka tuottaa
voltteja ruumiin lämmönvaihteluiden avulla. Tutkimuksiin että
löydettäisiin kehossa oikea paikka mikrosirulle, on käytetty 1.5
miljoonaa Amerikan dollaria. Kaksi paikkaa vain löydettiin, mitkä
soveltuvat tarkoitukseen, nimittäin otsa, juuri hiusrajan alapuolella ja
käden selkäosa, erityisesti oikean käden.

Ilmestyskirja 13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat
että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä
tai otsaansa.
jae 17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki:
pedon nimi tai sen nimen luku.
Tohtori Sanders oli sitä vastaan, että litiumpattereita käytettäisiin,
koska jo tiedettiin, että jos patteri
murtuu niin patterissa oleva litium aiheuttaisi kantajassaan
tuskallisia paiseita tai haavoja.



Tämä oli todella mielenkiintoista tietoa.

Itse en ole kovin paljoa paneutunut näihin lopunajan tapahtumiin,
sillä olen saanut näistä asioista jossain elämäni vaiheessa yliannoksen,
joka johti sitten siihen, etten ole kyennyt niitä käsittelemään.

Mutta kun olen itse elänyt sen ajan, kun tuntui ihan mahdottomalta se
ajatus, että jonain päivänä voidaan joltain toiselta maapallon puoliskolta
seurata toiselle puoliskolle kunkin ihmisen liikkeitä ja kun nyt näkee,
miten nopeasti tuohon on kuitenkin tultu, niin täytyy antaa kunniaa
niille, jotka tämä näkivät ja ymmärsivät jo 50 vuotta sitten, että näin
tulee tapahtumaan.
Siivetön
 

Re: Ebola = rutto?

ViestiKirjoittaja Lily » 16. Elo 2014 17:23

Kevinillä on tuollainen """"elämää helpottava ja elintasoa nostava"""" mikrosiru. :thumbdown: :( http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2007/ ... -profeetta
Lily
 

Re: Ebola = rutto?

ViestiKirjoittaja paa » 17. Elo 2014 12:10

Lainaus tuosta jutusta:

"Pelko implantteja kohtaan on vähentynyt lävistysten ja kauneusleikkausten myötä. Lähes kaikki arvokkaimmat lemmikkieläimet on kymmenen vuoden ajan merkitty mikrosiruilla.
- Sirujen injektoiminen on eläinlääkinnän rutiinia maassanne. Ilmapiiri alkaa olla kypsä myös ihmisen merkitsemiseen, Warwick sanoi puhuessaan Helsingissä järjestetyssä Radical Futures Forumissa."

Niinhän se menee, että vastarintaa ei edes nouse, kun ihmisiä on pikku hiljaa vuosikymmenten saatossa siedätetty ja valmisteltu koko hommaa varten.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Ebola = rutto?

ViestiKirjoittaja Janne » 17. Elo 2014 12:43

JHK kirjoitti:Ihmiset ovat aina koekaniineina, kun ihmisille tehdään lääkkeitä - eihän se mitenkään muuten onnistu? Raivotautiin kehitettyä rokotetta kokeiltiin ensimmäisen kerran pieneen lapseen - jos se ei olisi toiminut, lapsi olisi menehtynyt.

Mikäli viittaat tällä sikainfluenssarokotteen aiheuttamiin narkolepsiatapauksiin, niin on syytä muistaa, että puoli maailmaa oli aivan paniikissa sikainfluenssan takia, ja rokote tehtiin yleisestä vaatimuksesta hirmuisella kiireellä, jotta se ehtisi ajoissa käyttöön. Sikainfluenssa oli floppi, ja nopeasti tuotettu rokote osoittautui vahingolliseksi pienille lapsille. Kukaan ei valittaisi tästä, jos sikainfluenssa olisi ollut kuin tappava ruttotauti (sen pelättiin olevan sitä) - silloin rokote olisi pelastanut lukemattomia ihmishenkiä, ja sen tekijät olisivat saaneet nobelin palkinnon.


Joo, totta kai ihmiset on koekaniineina kun lääkkeitä kehitellään ja se on sinänsä ihan "ok" jos se perustuu ihmisten vapaaehtoisuuteen.
Kenenkään ei tulisi joutua koekaniksi ilman omaa vapaata tahtoa.

En viitannut suoranaisesti sikainfluenssa tapaukseen váan myös moniin muihin.
Näistä rokotteista varoitettiin paljon jo ennen kuin niitä alettiin edes antaa ja lääkeyhtiöt omien etujen vuoksi heitti vaan lisää löylyä.
Siinä vaiheessa kun rokottaminen alkoi tiedettiin jo että sikainfluenssa oli laimeampi kuin moni "normaali" kausi-influenssa mutta silti piti rokottaa. Ja miksi näin? No lääkeyhtiöt olisivat kärsineet valtavat tappiot jos rokotteet olisivat jääneet käsiin ja sehän ei taas sopinut.
Mutta tämä tästä aiheesta...

Sen verran vielä sanon, että nyt on ainakin se testattu että miten ihmiset suhtautuu ja reagoi kun päästetään viralliselta taholta tieto liikkeelle jostain pahasta epidemiasta vaikka sellaista ei edes olisikaan. Tällä konstilla pystyisi päästämään päiviltä yli puolet maailman väestöstä jos sellainen katsottaisiin tarpeelliseksi.
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00

Re: Ebola = rutto?

ViestiKirjoittaja tanu » 02. Loka 2014 22:25

Ebolalla pelottelu vaan kiihtyy.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201410 ... 4_ul.shtml

Toivottavasti ei tule Suomeen pakkorokotuksia, eikä muuallakaan.

Sikaflunssa pakkorokotukset ehti kuuleman mukaan Matti Vanhanen estää tekemällä jonkun lakimuutoksen.
Liekö sitten totta vai ei.

http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskust ... 015-a.html

https://www.facebook.com/Rokotusinfo/po ... 4110504672

http://yle.fi/uutiset/rokotuspakko_tulo ... in/6321799
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Ebola = rutto?

ViestiKirjoittaja tanu » 16. Loka 2014 18:06

Tartuntatautilakia uudistetaan parhaillaan.


http://www.tesso.fi/kasvot/anni-virolai ... sta-edella


Tässä ote tuosta linkin takaa löytyvästä kirjoituksesta:

Mitkä ovat lain tärkeimmät tavoitteet?

– Ajanmukaistamisen ja selkiyttämisen lisäksi muun muassa mikrobilääkeresistenssin torjunta­ nousee vahvemmin esiin. Lisäksi olemme pohtineet­ yksilön vapauden ja vastuun rajoja. Kun lailla halutaan suojella koko väestöä, tartuntavaara voi pakottaa rajoittamaan kansalaisten vapauksia. Yksilöllisiä oikeuksia korostavan ilmapiirin ja tiukan­ tietosuojan aikana se vaatii tasapainoilemista.

– On tärkeä muistaa, että mikrobit ovat aina askeleen ihmistä edellä. Tartuntatautien torjunta edellyttää siksi valppautta, joustavaa reagointikykyä ja toimintaa väestötasolla.




Minun mielestäni tuo tarkoittaa juuri sitä, että pakkorokotukset tullaan mahdollistamaan.
Kenties ensi vuonna meidät kaikki pakkorokotetaan ebola-tekosyyn nojalla?

Jostain luin äskettäin, että ebolaan on kuollut jotakin 4000 ihmistä ja aikaa tuohon on kulunut kuukausia.
Tavallinen flunssa niittää uhreja monta kertaa enemmän ja nopeammin...

Samanlainen pelottelu-uutisointi kampanja on nyt menossa, kuin oli taannoin sika-influenssan kanssa.
Tuolloinkin oli aikomus pakkorokottaa koko väestö, mutta kuulemma Matti Vanhanen sai tämän estettyä muuttamalla silloista tartuntalakia.
Tämän seurauksena Vanhanen savustettiin ulos politiikasta...
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa