Ihmeiden aika tapahtuma Olympiastadion

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Ihmeiden aika tapahtuma Olympiastadion

ViestiKirjoittaja PetriFB » 29. Heinä 2014 22:05

Tämän vuoden (2014) viikolla kolmekymmentä sain vahvistuksen Jumalalta sydämeeni, että minun tulee tulee katsoa Internetin välityksellä Ihmeiden Aika tapahtumaa Olympiastadionilla 26.-27.7.2014, koska Jumala haluaa puhua minulle sen kautta. Kuin lähetykset alkoivat, niin Jumala alkoi puhumaan minulle voimakkaasti, että katso tarkasti mitä näet ja vertaa sitä Raamatun sanan opetukseen.

Tuon esille sen mitä näin Helsingin Olympiastadionilla sekä sen mitä Jumala puhui sydämelleni ja mitä Raamattu opettaa evankeliumin julistamisesta. Ymmärtääksesi sen mitä olen sanonut ja tarkoittanut, niin sinun tulee lukea koko kirjoitukseni, ei vain osia sieltä täältä. Toivon ettei sinulla olisi minkäänlaisia ennakkoluuloja kun ja jos luet kirjoitukseni, niin pyri lukemaan se rehellisesti sekä tutki ja koettele lukemasi Raamatun sanan kautta rukouksen kera.

Kirjoitus löytyy sivultani: http://www.kotipetripaavola.com/menkaak ... lmaan.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Ihmeiden aika tapahtuma Olympiastadion

ViestiKirjoittaja Joel.A » 30. Heinä 2014 01:06

PetriFB kirjoitti:Tämän vuoden (2014) viikolla kolmekymmentä sain vahvistuksen Jumalalta sydämeeni, että minun tulee tulee katsoa Internetin välityksellä Ihmeiden Aika tapahtumaa Olympiastadionilla 26.-27.7.2014, koska Jumala haluaa puhua minulle sen kautta. Kuin lähetykset alkoivat, niin Jumala alkoi puhumaan minulle voimakkaasti, että katso tarkasti mitä näet ja vertaa sitä Raamatun sanan opetukseen.

Tuon esille sen mitä näin Helsingin Olympiastadionilla sekä sen mitä Jumala puhui sydämelleni ja mitä Raamattu opettaa evankeliumin julistamisesta. Ymmärtääksesi sen mitä olen sanonut ja tarkoittanut, niin sinun tulee lukea koko kirjoitukseni, ei vain osia sieltä täältä. Toivon ettei sinulla olisi minkäänlaisia ennakkoluuloja kun ja jos luet kirjoitukseni, niin pyri lukemaan se rehellisesti sekä tutki ja koettele lukemasi Raamatun sanan kautta rukouksen kera.

Kirjoitus löytyy sivultani: http://www.kotipetripaavola.com/menkaak ... lmaan.html


Lähes täysin näin samat asiat kun katsoin tätä tapahtumaa, joten en voi sanoa kuin, että Aamen kirjoituksellesi.
Joel.A
 

Re: Ihmeiden aika tapahtuma Olympiastadion

ViestiKirjoittaja PetriFB » 31. Heinä 2014 18:43

Päivitin kirjoitustani lisäämällä siihen luvun, jonka nimi on Pelotteleminen ja uhkaileminen. Lisäsin myös hiukan tekstiä muuallekin.

Krjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/menkaak ... lmaan.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa

cron