Jumalan rakkauden ja totuuden sanoma

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Jumalan rakkauden ja totuuden sanoma

ViestiKirjoittaja PetriFB » 07. Elo 2014 09:50

Aabraham eli 175 vuotta ja vaipui kuolemaan korkeassa iässä, vanhana ja elämästä kyllänsä saaneena, ja hän tuli otetuksi heimonsa tykö. Jeesus on ovi; jos joku Jeesuksen kautta menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen. Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Jeesus on tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. Jeesus on se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä. Aabraham sai kyllänsä elämästä, hän sai yltäkylläisen elämän, niin kuin Raamattu lupaakin Jumalaan uskoville. Saatana on tullut synnin kautta varastamaan ihmiselämän , joka kuuluu Jumalalle. Saatana on tullut synnin kautta tappamaan ihmiselämän, joka kuuluu Jumalalle. Saatana on tullut tuhoamaan ihmiselämän, joka kuuluu Jumalalle. Joka pelastuu Jeesuksen kautta, niin hän saa käydä sisälle Jumalan Hengen vaikutuspiiriin, mutta hän saa myöskin käydä ulos tämän maailman hengestä ja sen vaikutuksesta. Ja silloin hän on löytävä Hyvän Paimenen laitumen, jossa kasvaa rakkauden, ilon, rauhan, pitkämielisyyden, ystävällisyyden, hyvyyden, uskollisuuden, sävyisyyden ja itsensähillitsemisen hedelmä, jonka Jumala kasvattaa ja vaikuttaa sanansa ja Henkensä kautta Jumalan lasten sydämissä. Jos olet Jumalan lapsi etkä kuitenkaan koe elämääsi yltäkylläisenä, niin lue edelliset kaksi lausetta uudelleen, siellä on yltäkylläisen elämän hedelmät Raamatullisessa järjestyksessä ja kun elät todeksi nämä Hengen hedelmät, niin silloin elämäsi on yltäkylläinen Kristuksen Jeesuksen kanssa. Hyvä paimen on vuodattanut verensä ja antanut Henkensä lammasten edestä, jotta heillä olisi elämä ja yltäkylläisyys. Muistathan viedä viestiä eteenpäin, että niiltä laitumilta, jotka ovat pahan vallassa, voisi pelastua lampaita Hyvän Paimenen laitumille.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Jumalan rakkauden ja totuuden sanoma

ViestiKirjoittaja systeri » 07. Elo 2014 10:57

Joh 15


1 "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
2 Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.
3 Te olette jo puhtaat sen sanan tähden, jonka minä olen teille puhunut.
4 Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.
5 Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
6 Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat.
7 Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.
8 Siinä minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette minun opetuslapsikseni.
9 Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani.
10 Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.
11 Tämän minä olen teille puhunut, että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
12 Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut.
13 Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.

Aamen! Tiimityöskentelyä alusta lähtien :)
Tässähän sanotaan myös että jokaisen oksan Hänessä joka jo kantaa hedelmää Hän puhdistaa että se kantaisi vielä enemmän hedelmää ...kiitos Jeesus :)
systeri
 

Re: Jumalan rakkauden ja totuuden sanoma

ViestiKirjoittaja systeri » 03. Marras 2014 10:48

Heräsin aamulla toipilaana ja kattoin että kello on pian kuus jolloin alkaa Jukka Norvannon Raamattu tunti .Koska ei väsyttäny niin aloin kuunnella sitä:)
Ja jotenkin havahduin tuohon kohtaan "ette vielä ole verille asti tehneet vastarintaa".Oon aina ajatellu sen vain yksilöihmisen kohdalle, mutta nyt sain sen käsityksen että Jukka opetti niin, että se on myös vastarintaa koko kansakuntaa kohtaavaa pahuutta vastaan,Myös semmosta joka ei itseä niinkään kosketa, mutta johon sokeat ihmiset on menossa mukaan.
Ja nyt kun löysin tään ketjun niin ajatus tuli mieleen, se että Petrin ei tarvitsisi pyydellä anteeksi sitä mitä on tehnyt vaan lisätä varustuksia ja taistella vielä "verisemmin" :shock: mm.Päivi Räsänen taistelee myös ja saa varmasti paljon verisiä haavoja, mutta uskotaan myös että tulee voittoja,Jeesuksen nimessä!! ja käydään tukemaan rukouksin niitä jotka taistelee etujoukoissa!
systeri
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron