Malaysia Airlines lento MH17

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Malaysia Airlines lento MH17

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 25. Heinä 2014 17:28

Se on totta ,että joskus maailmanhulluus hätkähdyttää ja rajusti ja sitä ei aina tule seurattua ,mutta totuushan on ,että maailma on mennyt monilta osin ihan sekaisin ja tälläkin saitilla on moni asia tullut esiin .......joskus jopa hyvin ärsyttävä tai niskavillat pystyyn nostattava ja jos joku joskus kirjoittaa asiasta niin eiköhän se jonkin tarkoitusole sillekkin.Emme aina voi tietää kenet Herra laittaa minkäkin asian ilmoittamaan ??
Mutta päivä päivältä suurempi ilo on sydämmestä siitä ,että tuntee Jeesuksen Kristuksen ja Hänen Isänsä ja se on suurta iloa näiden myllerrysten keskellä.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Malaysia Airlines lento MH17

ViestiKirjoittaja Juha » 25. Heinä 2014 18:12

Kaikkea pahaa sitä tehdään ja tapahtuu. Mutta Jumala näkee aivan kaiken ja kaikki saavat oikeudenmukaisen tuomion. Myös valtaeliitit ja vastaavat.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Malaysia Airlines lento MH17

ViestiKirjoittaja paa » 26. Heinä 2014 12:05

Jep. Mutta asioista pitää saada silti puhua. Ei se tarkoita, että Jumala jäisi jotenkin toiseksi näiden rinnalla. Ei tarvitse lukea jos ahdistaa tai kiukuttaa, eikä ainakaan käydä heittämässä turhia "joillakin on liikaa aikaa" -kommentteja.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Malaysia Airlines lento MH17

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 26. Heinä 2014 12:09

Se on ihan totta, että moni on tullut uskoon, kun on tutkinut valtaeliitin touhuja ja mitä pimeyttä ja kataluutta varjoissa puuhataan, ja tunnen henkilökohtaisesti ainakin kolme semmoista uskovaa jolle niin on käynyt.

Sillä se joka toimii varjoissa ei ole pelkästään ihmiset vaan henkivoimat ihmisten takana, ja jossain vaiheessa asioita tutkivat törmäävät jatkuvasti saatanismiin, okkultismiin, vapaamuurariuteen ja illuminatien ja muiden salaseurojen toimiin.

Tällöin on pakko kysyä miksi aikuiset ja vallanhavassa olevat rikkaat ja vaikutusvaltaiset yksilöt palvovat saatanaa menoissansa jos sitä ei ole olemassakaan?

Miksi eliitti näkee vaivaa tehdä sen kaltaisia asioita? Sitten kun käsitetään tämä että he niin tekevät niin jossakin vaiheessa on pakko ajatella, että jos on saatana on oltava myös Jumala ja että olisi viisasta etsiä Jumalan suojaa näiltä pahuuden teoilta, jotenkin tohon suuntaan se ajatuspolku voi mennä.

Siksi täälä voi näistä keskustella, mutta sitä peräänkuulutan , minkä jo moni hienosti tekeekin, että muistaa mainita ja painottaa mitkä asiat on tutkittua faktaa ja mikä osio taas spekulointia :).
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Malaysia Airlines lento MH17

ViestiKirjoittaja Juha » 26. Heinä 2014 12:12

paa kirjoitti:Jep. Mutta asioista pitää saada silti puhua. Ei se tarkoita, että Jumala jäisi jotenkin toiseksi näiden rinnalla. Ei tarvitse lukea jos ahdistaa tai kiukuttaa, eikä ainakaan käydä heittämässä turhia "joillakin on liikaa aikaa" -kommentteja.


En tiedä onko kommenttisi minulle suunnattu vaiko joillekin muille, mutta ei siinä mielestäni mitään että asioita pohditaan jos se on tarpeen, eikä minua ahdista tai kiukuta ainakaan :) En ole varma suuntasitko minulle tuon mutta varmuuden vuoksi nyt sanon vain näin. Ja oma kommenttini oli vain ikään kuin tällaisena muistutuksena että vaikka mitä tapahtuis niin Jumalamme näkee onneksi kaiken ja kukaan ei pääse pälkähästä.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Malaysia Airlines lento MH17

ViestiKirjoittaja paa » 26. Heinä 2014 12:14

Ei ollut sinulle. Asianomainen tunnistanee itsensä.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Malaysia Airlines lento MH17

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 26. Heinä 2014 12:15

Masa kirjoitti:Taitaa joillakin olla ylimääräistä aikaa, kun tämän kaltaisia ketjuja tehdään.


No pistäppäs Masa sinäkin näppäimet viuhumaan ja tempaise joku rakentava keskustelu pystyyn ja ruoki meitä terveellä sanalla!

Tai sitten voit jatkaa negatiivistä piikittelyä, jos koet sen rakentavammaksi lähestymistavaksi ja paremmin nostavan foorumin keskustelujen tasoa. :cry:
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Malaysia Airlines lento MH17

ViestiKirjoittaja Masa » 28. Heinä 2014 18:24

Mikko Murpatti kirjoitti:
Masa kirjoitti:Taitaa joillakin olla ylimääräistä aikaa, kun tämän kaltaisia ketjuja tehdään.


No pistäppäs Masa sinäkin näppäimet viuhumaan ja tempaise joku rakentava keskustelu pystyyn ja ruoki meitä terveellä sanalla!

Tai sitten voit jatkaa negatiivistä piikittelyä, jos koet sen rakentavammaksi lähestymistavaksi ja paremmin nostavan foorumin keskustelujen tasoa. :cry:



Onhan se niinkin että toiset eivät vain koskaan ole negatiivisia,vaikka kirjoittavat mitä tahansa.
Minun taas ei tarvitse kirjoittaa kuin 10 sanaa niin olen jo negatiivinen :)
Masa
 

Re: Malaysia Airlines lento MH17

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 28. Heinä 2014 19:54

Sitä vaan ihmettelen ,että kuka oli niin viisas ,että antoi luvan lentää sotatoimialueen yllä .Hieman sellainen tunne on ollut ,että siinä lennonjohto viihdytti matkustajia esim kertomalla ,että...... allamme on sotataistelut käynnissä ja lennämme ny alueen yli ...voitte katsella ikkunasta ja nyt huomaammekin ,että jokin soihtu on nousemassa tänne ylöspäin ja PUM.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Malaysia Airlines lento MH17

ViestiKirjoittaja anjou » 05. Syys 2014 16:27

Veljeni työskentelee Britanniassa ja kertoi, että malesialaisen koneen pudottaminen oli kova järkytys sielläkin, koneessa oli mukana 10 brittiä. Hänen työtoverinsa serkku kuoli. Poika oli innokas penkkiurheilija ja oli matkalla Newcastle Unitedin otteluun Uuteen Seelantiin. Veljeni osallistui muistotilaisuuteen. Eli totta tuo lento oli, eikä pelkkiä vanhoja ruumiita mitä esitettiin. Ampujahan on epäselvä vieläkin. Maailma on paha.
anjou
 
Viestit: 87
Liittynyt: 08. Marras 2012 15:33

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron