Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja Hansu » 23. Heinä 2014 16:27

paa kirjoitti:
Hansu kirjoitti:Toisaaltaan olen kokenut Herran laskeneen sydämelleni, että "odota lapseni,
työ on kesken" Olen aatellut, että Herra pitää kyllä huolen omistaan ja perustaa
uloskutsutille oikeanlaisia seurakuntia paikkakunnille, kunhan meitä uloskutsuttuja
on tarpeeksi ja pikkuhiljaa lisääntyy, kunhan ihmiset tulevat herätykseen, näkemään
totuuden. :roll:


Juurikin näin!
Saanko kysyä missäpäin Suomea vaikutat?


Paa, asun Espoossa ja itseasiassa tunnet minut ja sinä olet yksi niistä ihanista uskon ystävistäni. :D

Isoäiti, minä olin jonkinlaisena äänitorvena hellareissa mutta senpä takia jouduinkin sieltä lähtemään.
Eivät hyväksyneet, kun kyseenalaistin heidän opetustaan Raamatun Sanan valossa. :(
Hansu
 

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja tanu » 23. Heinä 2014 16:31

paa kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:Malachi Martinin paljastuksia koskien saatanallisista rituaaleista pidettiin kirkon mustamaalaamisena, mutta nykyisen tiedon valossa tiedämme Martinin puheen olevan totta, sillä Martin tarkoitti saatanallisilla rituaaleilla katolisen kirkon saatanallista mustaa messua, jossa juodaan murhattujen vastasyntyneiden lasten verta. Malachi Martin oli jesuiitta, joka työskenteli vuosina 1958-64 Roomassa, ollen läheisessä suhteessa kardinaali Augustin Beaan sekä paavi Johannes XXII:een. Martin oli myös professori (Vatican's Pontifical Biblical Institute). Hänellä oli todellista sisäpiirin tietoa Vatikaanin ja katolisen kirkon ylimmiltä portailta. Todennäköisesti hän on tullut omantunnon tuskiin, koska hän on paljastanut saatanallisten rituaalien olemassaolosta katolisen kirkon sisältä.


Tummennus minun.
Ei mene järkeeni, miksi katoliseen kirkkoon kuuluvat ihmiset eivät vähintäänkin kyseenalaista kirkkonsa toimintaa. Sanoohan jo pelkkä terve järkikin, että jos useampi ihminen tekee näitä paljastuksiaan -usein vieläpä ennen kuolemaansa- ja siihen päälle kaikki pedofiilijutut yms. niin vähän kyllä haiskahtaa kirkon toiminta.
Silti katoliseen kirkkoon kuuluu valtava määrä ihmisiä. Ainakin joku miljardi. Käsittämätöntä.


En yhtään ihmettele, että katolisuus on maailman yleisin uskonto.
Saat elää ja tehdä miten ja mitä haluat, kunhan käyt silloin tällöin ripittäytymässä ja kenties ehtoollisella ja saat aina kaiken anteeksi ilman
parannuksentekoa. Pappi saattaa määrätä vaikka sata "Ave Mariaa" ja se on siinä.

Ja suurinta osaa ihmisistä ei kirkon opit edes kiinnosta. Riittää että uskoo valheen, että lapsikaste ja usko jumalaan ja ripittäytyminen silloin
tällöin vie taivaaseen.

Eräs tuttava sanoi jokin aika sitten kun keskustelin hänen kanssaan uskonasioista, että "huomasin että katolisuus on juuri minulle sopiva uskonto"...
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja paa » 23. Heinä 2014 17:42

Hansu kirjoitti:
paa kirjoitti:
Hansu kirjoitti:Toisaaltaan olen kokenut Herran laskeneen sydämelleni, että "odota lapseni,
työ on kesken" Olen aatellut, että Herra pitää kyllä huolen omistaan ja perustaa
uloskutsutille oikeanlaisia seurakuntia paikkakunnille, kunhan meitä uloskutsuttuja
on tarpeeksi ja pikkuhiljaa lisääntyy, kunhan ihmiset tulevat herätykseen, näkemään
totuuden. :roll:


Juurikin näin!
Saanko kysyä missäpäin Suomea vaikutat?


Paa, asun Espoossa ja itseasiassa tunnet minut ja sinä olet yksi niistä ihanista uskon ystävistäni. :D

Isoäiti, minä olin jonkinlaisena äänitorvena hellareissa mutta senpä takia jouduinkin sieltä lähtemään.
Eivät hyväksyneet, kun kyseenalaistin heidän opetustaan Raamatun Sanan valossa. :(


Jaahas, ok :cool:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 25. Heinä 2014 18:24

Hansu, sinä teit niinkuin koit oikeaksi. Hyvä Paimen pitää huolta omista lampaistaan. :) Siunausta!
Isoäiti
 

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 25. Heinä 2014 18:33

Jotenkin vielä kun mietin tuota ilm. 18:4 kohtaa. Minua mietityttää se, että siinä sanotaan, 'minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan'. Voisiko olla, että on tietty hetki, kun kaikkien pitää lähteä ulos? Että tapahtuu, jotain sellaista, että Herran valitut tajuaa lähteä ulos pakostakin? Vai tarkoittaako se vaan sitä hetkeä, kun Johannes kuuli äänet taivaasta?
Isoäiti
 

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 28. Heinä 2014 17:56

Tästä ketjusta siirretty 5 sivullista tekstiä omaan ketjuunsa nimeltä "seurakunnasta asiaa".

Kehoitan keskustelijoita pysymään aina ketjun aiheessa tiukasti että foorumi pysyy helppolukuisena ja johdonmukaisena kaikille lukea. :roll:

-Ylläpito
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja PetriFB » 07. Elo 2014 12:36

Kirjoitukseni katolisen kirkon mustasta messusta on todella pitkä ja sen vuoksi olen jakanut sen pienempiin osiin, jotka löytyvät sivultani:

http://www.kotipetripaavola.com/salaseu ... messu.html

http://www.kotipetripaavola.com/lusifer ... estys.html

http://www.kotipetripaavola.com/jesuiit ... ismus.html

http://www.kotipetripaavola.com/suuribabylon.html

http://www.kotipetripaavola.com/illuminaatti.html

Kirjoitus on edelleen kokonaisena osoitteessa:

http://www.kotipetripaavola.com/mustame ... uhrit.html

Ps. Olen saanut palautetta netissä olevista kirjoituksista, joita on linkitetty eri puolille nettiä. Minä en käy keskustelua netissä muuta kuin omalla nimelläni tai nimimerkillä PetriFB. Kirjoituksiani saa edelleen levittää eteenpäin netissä, sillä ne on tarkoitettu luettaviksi, eikä piiloteltaviksi.

Musta messu kirjoituksen suhteen olen rukouksessa, että onko se nyt netissä oikeassa muodossaan vai tuleeko siihen tehdä muutoksia koskien ITCCS:aa.


Room 1:16 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.

1 Kor 1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

1 Kor 1:24 mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja JHK » 07. Elo 2014 15:48

Katolinen kirkko on loistava esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun papisto/johtajisto yksin saa tulkita pyhiä kirjoituksia - koska kirjoitusten rinnalla on traditio ja kirkkoneuvostot, eivät kirjoitukset yksin sido, jolloin maallikko ei voi vaatia kirkkoa vastuuseen rikkeistä sanaa vastaan. Silloin kirjoitukset sanovat sitä, mitä papisto tahtoo niiden sanovan. Nykyään katolinen kirkko on suhteellisen rento vastaanväittäjiä kohtaan; harvaa valittajaa edes erotetaan nykyään. Aikoinaan kirkon arvostelu johti kirkonkiroukseen, lainsuojattoman asemaan, ja toisinaan jopa kuolemaan.
JHK
 

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja paa » 07. Elo 2014 19:35

JHK kirjoitti:Katolinen kirkko on loistava esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun papisto/johtajisto yksin saa tulkita pyhiä kirjoituksia - koska kirjoitusten rinnalla on traditio ja kirkkoneuvostot, eivät kirjoitukset yksin sido, jolloin maallikko ei voi vaatia kirkkoa vastuuseen rikkeistä sanaa vastaan. Silloin kirjoitukset sanovat sitä, mitä papisto tahtoo niiden sanovan. Nykyään katolinen kirkko on suhteellisen rento vastaanväittäjiä kohtaan; harvaa valittajaa edes erotetaan nykyään. Aikoinaan kirkon arvostelu johti kirkonkiroukseen, lainsuojattoman asemaan, ja toisinaan jopa kuolemaan.


Siksi ei voi ymmärtää, miksi niin moni ihminen haluaa kuulua katoliseen kirkkoon. Siis mitä ne ihmiset saa siitä irti :think:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja Joel.A » 07. Elo 2014 20:08

Voiko tämä Jumalan sana enää pitää enempää paikkaansa katolisenkirkon kohdalla?

Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa, sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa, koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät. Roomalaiskirje‬ ‭1‬:‭18-32‬
Joel.A
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron