Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja paa » 22. Heinä 2014 13:33

Tässä poliisi sanoo, että vuosittain jää Suomessa 10-15 ihmistä kadoksiin.
http://www.studio55.fi/tastapuhutaan/article/ihmisia-katoaa-suomessa-vuosittain-selittamattomiin/2451502
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja PetriFB » 23. Heinä 2014 11:50

Rooman katolinen kirkko ylistää luciferia latinankielisessä pääsiäisen yöjumalanpalveluksessa (messu). 2012 paavi Benedictus lauloi pääsiäismessussa latinaksi: flammas eius lucifer matutinus inveniat ille inquarn lucifer qui nescit occasum Christus Filius tuus - Liekehtivä lucifer löytää ihmiskunnan. Minä sanon, oi lucifer sinua ei koskaan voiteta, Kristus on sinun poikasi.

Paavi Franciscus lauloi pääsiäismessussa 2013 saman laulun luciferista minkä Benedictus lauloi 2012. Kristuksen sanominen Lusiferin pojaksi on hämäystä, sillä Lusiferilla he eivät suinkaan tarkoita Raamatun Jumalaa, vaan saatanaa, sillä he ovat sekaantuneet saatananpalvontaan.

Entinen jesuiitta pappi Malachi Martin, joka oli Vatikaanin sisäpiirissä yli kahdenkymmenen vuoden ajan on kirjoittanut ennen kuolemaansa, että vatikaanissa oli okkultistinen salaliitto, jossa harjoitettiin saatanallisia rituaaleja, jotka oli omistettu luciferille. Tällä tavalla jesuiitat kontrolloivat Vatikaania ja paavia. Nykyisin paavina toimii jesuiitta, joka toimii kulissien takana jesuiittojen päämäärien hyväksi. Jesuiittojen vaikutus yltää kaikkialle ja uuden maailmanjärjestyksen aikana ihmiskunta valjastetaan palvomaan luciferia, eli saatanallista henkivaltaa, antikristusta, jonka juoksupoikia jesuiitat ovat.

Malachi Martinin paljastuksia koskien saatanallisista rituaaleista pidettiin kirkon mustamaalaamisena, mutta nykyisen tiedon valossa tiedämme Martinin puheen olevan totta, sillä Martin tarkoitti saatanallisilla rituaaleilla katolisen kirkon saatanallista mustaa messua, jossa juodaan murhattujen vastasyntyneiden lasten verta. Malachi Martin oli jesuiitta, joka työskenteli vuosina 1958-64 Roomassa, ollen läheisessä suhteessa kardinaali Augustin Beaan sekä paavi Johannes XXII:een. Martin oli myös professori (Vatican's Pontifical Biblical Institute). Hänellä oli todellista sisäpiirin tietoa Vatikaanin ja katolisen kirkon ylimmiltä portailta. Todennäköisesti hän on tullut omantunnon tuskiin, koska hän on paljastanut saatanallisten rituaalien olemassaolosta katolisen kirkon sisältä.

Martin Malachi kirjoitti kirjassaan The Keys of the Blood, että saatanallisia pedofilia rituaaleja on harjoitettu katolisen kirkon sisällä tiettyjen piispojen ja pappien toimesta. Kirjassaan Windswept House: A Vatican Novel (1996) Martin kertoo seremoniasta nimeltään langenneen arkkienkeli Lusiferin valtaan korottaminen, joka on luultavasti pidetty pyhän Paavalin kappelissa Vatikaanissa. Martin linkitti tämän kruunauksen saatanalliseen rituaaliseen kruunaukseen, joka tapahtui kesäkuun 29. päivä 1963. Martinin kirjat olivat romaaneja, mutta ne eivät vähennä hänen kirjojensa sanoman totuus arvoa, sillä hän itse kertoo niiden olevan totta, eikä mielikuvitusta.

John Loeffler (radiojuontaja - Steel on Steel radio show) kysyi Martinilta oliko Vatikaanin vihkiminen saatanalle totta, tapahtuiko se? Martin vastasi, kyllä se tapahtui. Malachi Martinin kirjat eivät ole siis pelkästään romaaneja, vaan niissä on myös mukana oikeita ja todellisia tapahtumia.

Katolisen kirkon sisällä on myös muita, jotka ovat uskaltaneet tuoda esille sen, että katolisessa kirkossa on saatananpalvojia. Yllä on italiankielisiä artikkeleita, joissa mm. arkkipiispa Milingo tuo esille, että katolisessa kirkossa on pappeja ja piispoja, jotka palvovat saatanaa. Milingolta on kysytty, että onko Rooman kuuriassa (pyhän istuimen hallitus ja keskushallinto) saatananpalvojia? Milingo vastasi, että varmasti siellä on pappeja ja piispoja, mutta pysähdyn tähän kirkollisessa hierarkiassa, sillä koska olen arkkipiispa, niin en voi mennä tämän ylemmäs.

Katolinen kirkko puolustaa lucifer-oppiaan sanomalla, että latinaksi lucifer tarkoittaa valon kantajaa tai tuojaa sekä että lucifer tarkoittaa alunperin planeetta Venusta ja sen kirkkautta. Raamatussa lucifer sana yhdistetään syntiin ja vääryyteen sekä kapinaan Jumalaa vastaan. On siten täysin selvää, että katolisen kirkon luciferin palvonta on palvonnan osoitus saatanalle, ei Raamatun Jumalalle. Katolisen kirkon sisäpiiristä vahvistetaan, että siellä palvotaan saatanaa. Tämän todistaa myös saatanan, eli Lusiferin valtaan asettamisen seremonia Vatikaanissa. Todisteet ovat kiistattomat. Kaikki katoliset eivät ole mukana saatanallisissa rituaaleissa, mutta kiistattomien todisteiden mukaan kirkon korkeimpien asteiden jäseniä on sekaantunut avoimeen saatananpalvontaan.

Katolinen kirkko ajaa voimakkaasti uutta lusiferistista maailmanjärjestystä muun muassa ekumenian kautta. Suomessa katolisen kirkon kanssa virallista ekumeniaa harjoittavat muun muassa Suomen vapaakirkko, luterilainen kirkko, ortodoksinen kirkko sekä pelastusarmeija. On sanomatta selvää ettei yksikään uudestisyntynyt uskova saisi harjoittaa ekumeniaa saatanallisen katolisen kirkon kanssa, sillä sen kautta joutuu osalliseksi katolisen kirkon kauhistuttaviin tekoihin.

Jos olet mukana ekumeniassa, niin et tietenkään ole itse osallistunut katolisen kirkon hirvittäviin hirmutekoihin, mutta hyväksyessäsi ekumenian katolisen kirkon kanssa, niin sillä tavalla joudut osalliseksi sen synteihin. Siksi ilmestyskirjassa on kehotus tulla ulos suuresta Babylonista ettei joutuisi osalliseksi sen synteihin. Ekumenia on muutenkin kavala petos, johon ei kukaan uudestisyntynyt uskova saisi ottaa osaa millään tavoin.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja Hansu » 23. Heinä 2014 13:16

PetriFB kirjoitti:Katolinen kirkko ajaa voimakkaasti uutta lusiferistista maailmanjärjestystä muun muassa ekumenian kautta. Suomessa katolisen kirkon kanssa virallista ekumeniaa harjoittavat muun muassa Suomen vapaakirkko, luterilainen kirkko, ortodoksinen kirkko sekä pelastusarmeija. On sanomatta selvää ettei yksikään uudestisyntynyt uskova saisi harjoittaa ekumeniaa saatanallisen katolisen kirkon kanssa, sillä sen kautta joutuu osalliseksi katolisen kirkon kauhistuttaviin tekoihin.

Jos olet mukana ekumeniassa, niin et tietenkään ole itse osallistunut katolisen kirkon hirvittäviin hirmutekoihin, mutta hyväksyessäsi ekumenian katolisen kirkon kanssa, niin sillä tavalla joudut osalliseksi sen synteihin. Siksi ilmestyskirjassa on kehotus tulla ulos suuresta Babylonista ettei joutuisi osalliseksi sen synteihin. Ekumenia on muutenkin kavala petos, johon ei kukaan uudestisyntynyt uskova saisi ottaa osaa millään tavoin.


Tarkoittaako tämä sitä, että tulisi kokonaan erota näistä Suomen vapaakirkkosta, luterilaisesta kirkkosta, ortodoksisesta kirkkosta sekä pelastusarmeijasta, ettei tulisi osalliseksi ekumenian synteihin. :shock: :roll:

 
Hansu
 

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja paa » 23. Heinä 2014 13:29

PetriFB kirjoitti:Malachi Martinin paljastuksia koskien saatanallisista rituaaleista pidettiin kirkon mustamaalaamisena, mutta nykyisen tiedon valossa tiedämme Martinin puheen olevan totta, sillä Martin tarkoitti saatanallisilla rituaaleilla katolisen kirkon saatanallista mustaa messua, jossa juodaan murhattujen vastasyntyneiden lasten verta. Malachi Martin oli jesuiitta, joka työskenteli vuosina 1958-64 Roomassa, ollen läheisessä suhteessa kardinaali Augustin Beaan sekä paavi Johannes XXII:een. Martin oli myös professori (Vatican's Pontifical Biblical Institute). Hänellä oli todellista sisäpiirin tietoa Vatikaanin ja katolisen kirkon ylimmiltä portailta. Todennäköisesti hän on tullut omantunnon tuskiin, koska hän on paljastanut saatanallisten rituaalien olemassaolosta katolisen kirkon sisältä.


Tummennus minun.
Ei mene järkeeni, miksi katoliseen kirkkoon kuuluvat ihmiset eivät vähintäänkin kyseenalaista kirkkonsa toimintaa. Sanoohan jo pelkkä terve järkikin, että jos useampi ihminen tekee näitä paljastuksiaan -usein vieläpä ennen kuolemaansa- ja siihen päälle kaikki pedofiilijutut yms. niin vähän kyllä haiskahtaa kirkon toiminta.
Silti katoliseen kirkkoon kuuluu valtava määrä ihmisiä. Ainakin joku miljardi. Käsittämätöntä.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 23. Heinä 2014 13:31

*
Tarkoittaa kyllä. Tuli tällainen rakkaudellinen profetia jonka mukaan Jumala kutsuu ulos ja se profetia antoi ymmärtää että tulisi rukoilla raitis- ja tervehenkisten uskovien puolesta niin että he tajuaisivat lähteä pois eikä heistä tulisi osallisiksi niihen pahoihin tekoihin. On niitä uskovia jotka vaeltavat Jumalan Sanan mukaan ja heissä Jumala asuu.


2Kor. 6:14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."

17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias."

Ilm. 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja paa » 23. Heinä 2014 13:42

Joo ja asiaahan voi koittaa ajatella niin, että ei Raamatussa sanota millään tasolla, että Jumala haluaa meidän perustavan eri kirkkokuntia, joilla on ihmisperinteiden sävyttämät näkemykset Raamatusta ja Jumalasta. Ei meidän kuulu jakaantua katolisiin, luterilaisiin, ortodokseihin tai yhtään mihinkään sellaisiin. Jumala oli viisas kun sääti tämän asian, mutta jostain syystä monet vielä roikkuvat kiinni edellä mainituissa (ja lukemattomissa muissa) instituutioissa, vaikka niillä ei pohjimmiltaan ole mitään perustaa Jumalan mielen mukaiseen elämään. Päinvastoin ne minusta huijaavat ihmistä uskomaan Jumalasta ja Raamatusta asioita, jotka eivät ole totta.
Minäkin olin pitkään luterilaisen kirkon liepeissä kiinni, mutta päästin irti, kun ymmärsin että ei Jumala meitä sellaiseen uskonelämään kehota.

Meni vähän sivuraiteille, sori :angel:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 23. Heinä 2014 13:59

*
:thumbup:

No minulla olisi kysyttävää. Kuinka meidän uloskutsuttujen käy kun meillä ei ole Raamatunmukainen seurakunta? Olen vaille seurakuntaa joulukuusta lähtien... :roll:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja Hansu » 23. Heinä 2014 14:51

vaisuliini kirjoitti:*
:thumbup:

No minulla olisi kysyttävää. Kuinka meidän uloskutsuttujen käy kun meillä ei ole Raamatunmukainen seurakunta? Olen vaille seurakuntaa joulukuusta lähtien... :roll:


Olen miettinyt tätä samaa asiaa. Erosin kirkosta 2010 ja hellarit jätin 2011 ja nyt olen
ns. erämaanvaeltaja. :D

Tosin minulla on lauma ihania uskon ystäviä, joita saan tapailla aina välillä ja rakentua
yhteisessä uskossa. :unity:

Mutta pitäisikö kuitenkin olla raamatullinen alkuseurakunnan kaltainen seurakunta yhteys vanhemmistoineen, jossa kävisi viikottain, joka kokoontuisi omalla paikkakunnalla? Tälläisiä seurakuntia, kun ei tästä suomenmaasta juurikaan löydy. :roll:

Toisaaltaan olen kokenut Herran laskeneen sydämelleni, että "odota lapseni,
työ on kesken" Olen aatellut, että Herra pitää kyllä huolen omistaan ja perustaa
uloskutsutille oikeanlaisia seurakuntia paikkakunnille, kunhan meitä uloskutsuttuja
on tarpeeksi ja pikkuhiljaa lisääntyy, kunhan ihmiset tulevat herätykseen, näkemään
totuuden. :roll:
Hansu
 

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja paa » 23. Heinä 2014 15:11

Hansu kirjoitti:Toisaaltaan olen kokenut Herran laskeneen sydämelleni, että "odota lapseni,
työ on kesken" Olen aatellut, että Herra pitää kyllä huolen omistaan ja perustaa
uloskutsutille oikeanlaisia seurakuntia paikkakunnille, kunhan meitä uloskutsuttuja
on tarpeeksi ja pikkuhiljaa lisääntyy, kunhan ihmiset tulevat herätykseen, näkemään
totuuden. :roll:


Juurikin näin!
Saanko kysyä missäpäin Suomea vaikutat?
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Katolinen kirkko musta messu ja lapsiuhrit

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 23. Heinä 2014 15:34

Minusta ei pidä mennä sanomaan kenellekkään, että pitää lähteä ulos omasta yhteisöstään. Jumalan tiet ovat tutkimattomat. Eikö sisältäpäin pysty paremmin vaikuttaa asioihin, kunnes ehkä heitetään joskus ulos sen takia, että on äänitorvena? Sen kautta voi herätä monet ihmiset tajuamaan missä mennään ja lähteä heitetyn perässä. Itse ajattelisin, että kukin menköön ja toimikoon sen mukaan miten Jumala neuvoo ja puhuu. :)

Luuk6:
22 Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikäänkuin jonkin pahan-Ihmisen Pojan tähden.

Luulen, että siitä voi tosin joutua maksamaan kovaa hintaa vielä, että on äänitorvena. Mutta kenelle Jumala sen uskoo, hän varmasti sen kestää Jeesuksessa Kristuksessa ja Hänen Voimassaan.

Ei pelätä tämän ajan keskellä, sillä Herra on luvannut antaa meille voimansa kaikkeen ja toteuttaa suunnitelmansa Hänen omiensa kohdalla. Maailman pelko on Jumalan pilkkaa. Meillä on Väkevä, Valtava, Ihana Herra Jeesus, jota rakastan ja palvon! Kunnia Hänelle!:)
Isoäiti
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa

cron