Näetkö vain toivottomuutta?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Näetkö vain toivottomuutta?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Heinä 2014 10:56

*
Yksi kysymys vielä sori heh :) Mietin äsken entäs jos ei vielä vapauttunut siitä kun Jeesus tulee noutamaan hänet ja meidät? Hän varmaan vapautuu vasta taivaassa? Vai Raamatun mukaan siis Jumalan lupauksen mukaan hän saa vapautuksen ennen Jeesuksen tuloa? Koska Jumala on luvannut sen... Anteeksi tällainen kysymys... :oops:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Näetkö vain toivottomuutta?

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 18. Heinä 2014 11:27

vaisuliini kirjoitti:*
Yksi kysymys vielä sori heh :) Mietin äsken entäs jos ei vielä vapauttunut siitä kun Jeesus tulee noutamaan hänet ja meidät? Hän varmaan vapautuu vasta taivaassa? Vai Raamatun mukaan siis Jumalan lupauksen mukaan hän saa vapautuksen ennen Jeesuksen tuloa? Koska Jumala on luvannut sen... Anteeksi tällainen kysymys... :oops:


En tiedä , Jumala tietää.

Parasta vain rukoilla miehen puolesta.

Raamattu kyllä ilmoittaa pikän listan ketkä eivät peri Jumalan valtakuntaa ja juomarit on siellä mainittuna.

Pelastuuko vai eikö, sitä en tiedä Herra tietää..

Kuitenkin on selvä , että miehelle olisi parasta tehdä parannus juomingeistaan ja Raamattu siihen rohkaisee.

1.kor 6

9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.
12 Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.
13 Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten;
14 ja Jumala, joka herätti kuolleista Herran, on herättävä meidätkin voimallansa.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Näetkö vain toivottomuutta?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Heinä 2014 11:49

*
Niin mutta minä luulen että se pitkä lista koskee vain niitä ihmisiä jotka rakastavat kokosydämisesti syntiä eikä halua luopua synnistä. Eri asia se sisäisesti rikki ihminen ja kasvamattomuus ja kyvyttömyys taistelemaan syntiä vastaan. Kai Jumala noutaa hänet taivaaseen koska hän tunnustaa Jumalalle että on itse langennut syntiin ja pyytää puhdistusta Jeesuksen verellä ja ymmärtää sitä synniksi. Se varmaan pääsee taivaaseen. Minulla on tällainen käsite :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Näetkö vain toivottomuutta?

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 18. Heinä 2014 12:47

vaisuliini kirjoitti:*
Niin mutta minä luulen että se pitkä lista koskee vain niitä ihmisiä jotka rakastavat kokosydämisesti syntiä eikä halua luopua synnistä.


Näin minäkin ajattelen asian olevan.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron