Laittomuuden salaisuus.

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Laittomuuden salaisuus.

ViestiKirjoittaja paa » 15. Heinä 2014 16:34

Lopunaikoja on kuitenkin eletty jo niin kauan, että jokaiselle ajalle on riittänyt omat pahiksensa, joiden on ajateltu olevan ak. Mekin ajattelemme, että ak on jo täällä puuhaamassa pahojansa, mutta en ymmärrä miten meidän aikamme poikkeaa aikaisempien sukupolvien ajoista. Aina on ollut pahuutta, irstautta, eksytystä, vääriä profeettoja ja Ilmestyskirjaa on tulkittu ja löydetty siitä yhteensopivia kohtia ja toteutuneita tapahtumia sen hetkisen maailman kanssa. Kuten nytkin. Joten miksi ak juuri meidän aikanamme tulisi, mistä sen tietää, että ajat ovat niin lähellä Jeesuksen tuloa, että ne hetket ovat jo käsillä, kun ak nousee valtaan.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Laittomuuden salaisuus.

ViestiKirjoittaja tanu » 15. Heinä 2014 20:58

paa kirjoitti:Lopunaikoja on kuitenkin eletty jo niin kauan, että jokaiselle ajalle on riittänyt omat pahiksensa, joiden on ajateltu olevan ak. Mekin ajattelemme, että ak on jo täällä puuhaamassa pahojansa, mutta en ymmärrä miten meidän aikamme poikkeaa aikaisempien sukupolvien ajoista. Aina on ollut pahuutta, irstautta, eksytystä, vääriä profeettoja ja Ilmestyskirjaa on tulkittu ja löydetty siitä yhteensopivia kohtia ja toteutuneita tapahtumia sen hetkisen maailman kanssa. Kuten nytkin. Joten miksi ak juuri meidän aikanamme tulisi, mistä sen tietää, että ajat ovat niin lähellä Jeesuksen tuloa, että ne hetket ovat jo käsillä, kun ak nousee valtaan.


Luulisin että yksi tärkeimmistä Raamatun kohdista koskien lopun aikojen viimeisiä aikoja on tämä Matteuksen evankeliumin luku:

1. Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
2. Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
3. Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

6. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
15. Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
16. silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
17. joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
18. ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
19. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
20. Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
21. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
22. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
23. Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
25. Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
26. Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
27. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
28. Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
29. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
32. Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
33. Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
34. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

35. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
36. Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
37. Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
39. eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
40. Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
41. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
43. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
44. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
45. Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
46. Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
47. Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.
48. Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
49. ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
50. niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
51. ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."



Tuskin on koskaan ollut niin paljon eksytyksiä ja harhaoppeja liikenteessä kuin nyt on. Ja koko ajan vaan tulee lisää ja lisää ja internetin avulla
nämä eksytykset leviävät huimaavalla vauhdilla.

Ja tuo evankeliumin julistaminen kaikille kansoille ja sitten tulee loppu, on todella selkeä viimeisten aikojen merkki.
Jeesus ei palaa ennen kuin evankeliumi on julistettu todistukseksi kaikille kansoille. Nyt taidetaan olla ihan loppusuoralla. En tiedä kuinka monta kansaa/kieltä on vielä
saavuttamatta, mutta tuskin menee enää kymmeniä vuosia kun kaikki ovat saaneet evankeliumin kuulla. Ja eihän tuossa sanota, että evankeliumi on kirjoitettava kaikille kansoille, vaan saarnattava. Tuo loppu voi mennä todella nopeastikin, nyt kun on internetit ja lentokoneet ja muut systeemit.


Ja jos ja kun tuo viikunapuu-vertaus tarkoittaa Israelin uudelleen perustamista ja juutalaisten paluuta luvattuun maahan, niin silloin ollaan todella lähellä.
Eikös Israelin valtio perustettu 1948 ja tuosta sukupolvi eteenpäin eli 120v, niin ollaan korkeintaan vuodessa 2068.=)

Sotia ja nälänhätää ja kulkutauteja on joka puolella. Vain WWIII enää puuttuu ja sekin voi syttyä milloin tahansa, kun sen aika on.
Maanjäristyksiä, eläinten joukkokuolemia ja muita luonnonkatastrofeja on joka puolella enemmän kuin kenties koskaan.

Lopun ajan neljä syntiä, murhat, velhoudet, varkaudet ja haureudet, rehottavat.
(Ilm.9) 21. He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.


Ja maailma on yhdentymässä huimalla vauhdilla kohti yhtä petovaltakuntaa ja maailmanuskontoa. Luulisin että kolmannen maailmansodan raunioista nousee
uusi yhtenäinen maailman valta ja sen johtaja ak. Ihmiset ottavat riumuiten hänet vastaan, kun hän lupaa parempia aikoja sotien ja talousromahduksen ja nälänhädän uuvuttamille ihmispoloille.

Tekniikka pedonmerkille on jo olemassa. Eri asia tietysti, että mikä se pedonmerkki sitten lopulta on. Ja muutenkin on tekniikka olemassa jo
totaaliselle valvontayhteiskunnalle, jollainen tuo ak:n valtakunta tulee olemaan.

Koskaan ei ole ollut näin monta asiaa maailmanhistoriassa osoittamassa, että lopun aikojen viimeisiä aikoja eletään.

Ja ihan viime vuosina on löytynyt mm. Nooan arkki, maanalaiset vesivarat(todisteena vedenpaisumuksesta), Sodoman ja Gomorran kaupungit,
Ivan Paninin todisteet Raamatun jumalallisesta alkuperästä, Uuden Jerusalemin 12 rakennuskiven osoittautuminen anisotrooppisiksi eli sateenkaaren värejä heijastaviksi,
Eufrat-joki on kuivunut jalan ylitettäväksi, Egyptin kansannnousu, homoseksuaalisuuden nousu pinnalle, jne.

Eipä paljoa muuta puutu kuin "hävityksen kauhistuksen" ilmaantuminen ja se että juutalaiset vihdoin tunnustavat Jeesuksen Kristukseksi!


Mutta kuten jae 36 sanoo, niin silti aikaa ja hetkeä ei tiedä kukaan muu kuin Isä, ei edes Poika. Joten ennustelu ja aikojen laskeminen on ihan turhaa.
Mutta silti merkit viittaavat vahvasti siihen, että me ollaan se sukupolvi, joka saa olla näkemässä Herran paluun!!!


Tule pian Herra Jeesus!!!
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Laittomuuden salaisuus.

ViestiKirjoittaja paa » 15. Heinä 2014 22:06

Kiitos tanu kommentistasi :)
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Laittomuuden salaisuus.

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 16. Heinä 2014 00:06

Ja yksi järkäle merkkipaalu joka on kanssa yhtä selvä on ,että Israel on perustettu ja paikallaan ja Jumalan käsiaalaa on se homma ja tämän yhden sukupolven aikana sitten tapahtuu ....ihan lopussa pilkka on todella voimakasta Kristittyjä kohtaan .Tiede ja suvaitsevaisuus on siinä vaiheessa tallannut kristinuskon maahan siis ne ovat tallanneet ,jotka eivät näe ja ymmärrä yhtään mitään.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 27 vierailijaa