Juha Norolampi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juha Norolampi

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 07. Heinä 2014 15:50

Siivetön kirjoitti:
En ole ollut koskaan paikanpäällä kuuntelemassa kyseistä henkilöä, joten en halua näin ollen kommentoida hänestä mitään henk.kohtaisesti.

Mutta Raamattu kehoittaa meitä katsomaan mm. hedelmää, sillä hedelmistä puu tunnetaan ja samassa kohdassa muistutetaan olemaan varovaisia sen kanssa, mitä puhumme ja sanomme:

Matt. 12
33. Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.
34. Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
35. Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.
36. Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
37. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."


Niin itse olen myös sitä mieltä että "hedelmistä puu tunnetaan". Sen tähden kyselinkin koska en tunne kyseisen henkilön hedelmiä jne.
En halua olla tuomitsemassa ketään vaan kyselin ihan sen tähden kun kaipaisin opetusta joka rakentaa..en pääse vielä seurakuntiin vaan joudun
etsimään opetuksia netin kautta. Ajattelin että jos täällä on joku joka on jo kuunnellut Norolammen saarnoja ja tietää niistä sanoa jotain.
Olen nimittäin lukenut erilaisilta hengellisiltä foorumeilta arvosteluja, kun toinen sanoo kuuntele ja toinen että älä kuuntele :? :roll:
iinuliinu
 
Viestit: 214
Liittynyt: 15. Helmi 2013 17:32

Re: Juha Norolampi

ViestiKirjoittaja paa » 07. Heinä 2014 17:42

Onpa kurja juttu, jos Siivetön tosiaan lähtee.
Minäkin pyydän anteeksi, jos jotain anteeksipyydettävää on.
En vaan ihan tarkkaan ole kärryillä mistä kiikastaa.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Juha Norolampi

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 07. Heinä 2014 18:10

http://www.youtube.com/watch?v=FDZ8vSlP1rg

Nytpä kuuntelin sitten opetusta rukouksesta ja mielestäni oli Raamatullinen reilu tuntinen :)
iinuliinu
 
Viestit: 214
Liittynyt: 15. Helmi 2013 17:32

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron