Nuhtelu Kalle Lehtoselle ja kavereille

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Nuhtelu Kalle Lehtoselle ja kavereille

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 05. Heinä 2014 12:06

Olen saanut yksityisviestejä, ja itsekin ylläpidon kanssa lokitiedoista huomannut että olette monesta eri IP:stä /sähköpostista sekä nimimerkillä tehneet uusia tunnuksi uskonaskelfoorumille, vaikka olette erittäin tietoisia siitä että teillä on porttikielto foorumeille. Tällä sitten lapsellisesti kehua retostelette foorumeillanne kun pahaiset ilkikuriset kakarat.

Te tiedätte että teillä on porttikielto ja kuitenkin valheen (eri nimi) ja kierouden kautta (salattuna, yksityisviesteillä) toimitte täälä, tämä ei ole rakkauden kaksoiskäskyn mukaista.

Lainailette myös uskonaskelfoorumin intellektuitiivistä omaisuutta (kirjoituksia) ja olette varastaneet tämän foorumin intellektuellista omaisuutta (kirjoituksia) ja tehneet niistä PDF-tiedoston luettavaksi foorumeillenne, tähän teillä ei ole foorumin lupaa ja pyydän poistamaan kaiken uskonaskelfoorumilta luvattomasti ottamanne omaisuuden.

Saatan tietoonne , että uskonaskelfoorumin intellektuellisen omaisuuden luvatta haaliminen (olkoon se kuvia, äänitteitä taikka foorumin kirjoituksia) ilman foorumin ylläpidon lupaa ei ole puoleltamme hyväksyttävää toimintaa eikä netiketin mukaista aikuisten käytöstä.

Kalle Lehtonen on myös lähetellyt yksityisviestejä täällä ja kutsunut liittymään toisille foorumeille kirjottelemaan, ei ole minusta kohteliasta tulla toisten foorumeille hakemaan käyttäjiä ja keskustelijoita...

Suosittelen teitä kirjoittamaan omille foorumeillenne mielenkiintoisia artikkeleja ja rukoilemaan Jumalaa, että johdattaisi teille kirjoittajia ja osallistujia, mutta ei ole kohteliasta tulla niitä huutelemaan toisilta foorumeilta....ansaitakaa käyttäjänne ja kirjoittakaa omat kirjoituksenne olkaa hyvät.

ja ihan vinkkinä foorumilta toiselle, ei ole minusta hyvää mainosta mahdollisille uusille käyttäjille, että foorminne suosituimmat postit liittyvät toiseen foorumiin ja kuinka olette sieltä harhaopin vuoksi saaneet porttikiellon...

Katsokaa nyt rakkaat lähimmäiset vaellustanne ja tutkikaa olisiko jotain missä olisi parannuksen paikka.

Toivon myös että jatkuva väärien nimimerkkien tekeminen uskonaskelfoorumille loppuu, sillä porttikielto on yhä voimassa teille kaikille.

Annan teille kuitenkin kaiken anteeksi, ja en pidä teitä vihamiehinäni, sillä Raamattu opettaa anteeksiantamisesta ja tähän minäkin uskon.

Enkä rupea tämän kummoisempiin toimenpiteisiin, sillä uskovina varmasti kunnoitatte uskolaskelfoorumin kantaa asiaan.

Jumalan siunausta teidänkin päiväänne!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Nuhtelu Kalle Lehtoselle ja kavereille

ViestiKirjoittaja paa » 05. Heinä 2014 12:32

Voi hyvät hyssykät, aikuiset ihmiset.

Heti tuli mieleen tällaisesta toiminnasta Jasmiinin musta koira -uni. Kuinka harhaoppeja (synnittömyysoppi) ja niiden levittäjiä puskee sisään minkä ehtii, ja törkeyden huippu on minusta se, että vedetään mukaan toisia ihmisiä.

Muistetaan aina että niin Kalle Lehtonen kuin minä ja kari/jooseppikin kumppaneineen vielä seisomme joku päivä Jumalan edessä, ja olemme vastuussa teoistamme. Ainakin itsellä tämä ajatus saa hiljaiseksi ja hivuttaa omia mietteitä järkevämpään perspektiiviin.

Siunausta vaan sille toisellekin foorumille, kun kuitenkin tätä luette :D
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron