Ongelmani

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 04. Heinä 2014 10:45

Minunkin mielestäni on aika ihailtavaa, ettet antanut tuon tilanteen sen naisen kanssa mennä pidemmälle.

Mutta tuon naisen näkökulmasta hän on tullut torjutuksi, mikä on naiselle erittäin murskaavaa. Hän kuitenkin haluaa antaa ulkopuolisille sellaisen käsityksen, että halusit häntä, koska se on liian suuri häpeä naiselle (uskosta osattomalle), että on yrittänyt ja tullut torjutuksi. Ehkäpä koko ajan on ollut kyse hänen tuntemastaan vetovoimasta sinua kohtaan. Hän on vain keksinyt tavakseen lähestyä sinua tuon uskonasioista piikittelyn.

Rukoile hänen puolestaan. Ja voit myös itse kertoa tuosta tilanteesta seurakunnassa jollekin vanhimmistoveljelle ihan rehellisesti omasta näkökulmasta. Silloin he tietäisivät sinun näkökulmasi jos asia joskus tuon naisen näkökulmasta tulisi seurakunnassa jonkun tietoon.

Jumala siunatkoon ja varjelkoon sinua vastaisuudessakin Jeesuksen nimessä!
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 04. Heinä 2014 10:46

Pysy vahvana vaikka se vastustaja yrittää horjuttaa mielesi...juuri noin vastustaja on aina toiminut ,että se yrittää suistaa ihmisen siltä vankalta pohjalta pois ja se millä se sen tekee on valhe.
Jos tekosi jäi suudelman asteelle niin .....tuo rohkeasti asia esiin ja kerro vaikka omalla puheenvuorolla seurakunnassa ,mitä tapahtui ja kuinka asia sinua painaa ja lähes meinaa tukahduttaa sinut.Uskon ,että jos seurakunta on terve niin he ymmärtävät sinun asiasi ja tuntevat sinun tuskasi eli uskon ,että asia kääntyy hyväksi .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Heinä 2014 10:47

*
Mikko ehti jo ensin mainita Joosefin. :D
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja Siivetön » 04. Heinä 2014 11:04

Aamu-Usva kirjoitti:Minunkin mielestäni on aika ihailtavaa, ettet antanut tuon tilanteen sen naisen kanssa mennä pidemmälle.

Mutta tuon naisen näkökulmasta hän on tullut torjutuksi, mikä on naiselle erittäin murskaavaa. Hän kuitenkin haluaa antaa ulkopuolisille sellaisen käsityksen, että halusit häntä, koska se on liian suuri häpeä naiselle (uskosta osattomalle), että on yrittänyt ja tullut torjutuksi. Ehkäpä koko ajan on ollut kyse hänen tuntemastaan vetovoimasta sinua kohtaan. Hän on vain keksinyt tavakseen lähestyä sinua tuon uskonasioista piikittelyn.

Rukoile hänen puolestaan. Ja voit myös itse kertoa tuosta tilanteesta seurakunnassa jollekin vanhimmistoveljelle ihan rehellisesti omasta näkökulmasta. Silloin he tietäisivät sinun näkökulmasi jos asia joskus tuon naisen näkökulmasta tulisi seurakunnassa jonkun tietoon.

Jumala siunatkoon ja varjelkoon sinua vastaisuudessakin Jeesuksen nimessä!


Aamu-Usva toi tässä hyvin esille naisen motiivit ja ajattelutavan ja olisiko kysymys siitäkin, että nainen tajusi toimineensa itse vähintäänkin ala-arvoisesti ja pelkäsi että kerrot muille siitä, miten alkoi tarjoilemaan itseään ensiksi sinulle ja päätti ottaa etulyöntiaseman ja kertoa oman versionsa asioista.

Haluan kuitenkin mainita Lauri Sinulle myöskin jotain siitä, kun kerroit että nautitte yhdessä naisen tuomaa viiniä.

En tiedä, mikä on oma näkemyksesi uskovan alkoholinkäyttöön, mutta epäilisin tässä asiassa olevan osatekijänä myöskin viinin, joka alensi inhimillistä kontrollianne?

Olen itse elänyt jo suhteellisen vanhaksi tarvitsematta koskaan nauttia viiniä muuten, kuin ehtoollisen yhteydessä ja olen vakaasti sitä mieltä, etten ole jäänyt mistään hyvästä paitsi sen vuoksi.

Olen nähnyt sitäkin puolta riittävästi, kun alkoholista tulee kirous ihmisen elämässä ja siksi haluaisinkin kehoittaa jokaista uskovaa miettimään vakavasti, tarvitseeko Jumalan oma alkoholia mihinkään ja mihin sitä voisi tarvita.
Siivetön
 

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja systeri » 04. Heinä 2014 11:04

Ja mä vielä vahvistan tuon Joosefin! Seksuaalisuudensynti on kaikkein lierointa ja kavalinta jolla sielunvihollinen voi käydä myös uskovien kimppuun.
..kattoin tuon Joosefin kertomuksen pari päivää sitten videolta että se on todella hyvässä muistissa :)
Pysy lujana Lauri ja saat kokea tuon asian vastustamisen kautta siunauksen :)

Room 12

20 Vaan "jos vihamiehelläsi on nälkä, ruoki häntä, jos hänellä on jano, juota häntä, sillä näin tehden sinä kokoat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle".
21 Älä anna pahan itseäsi voittaa, vaan voita sinä paha hyvällä.
systeri
 

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja Lauri_ » 04. Heinä 2014 11:44

Hävettää vaan asia tosi paljon... Tietenkin se on tärkeä asia ettei asia menny pidemmälle. Nyt tämä nainen oli lähettänyt sähköpostiini alastonkuvia itsestään... Poistin ne tietenkin, mutta tuntuu että tämä nyt on jotain ilkkumista siitä että suutelin häntä takaisin silloin.

Oon rukoillu asiaa paljon, että saisin helpotuksen tähän ahdistukseen. Sain tämän naisen miesystävältä jonkinlaisen uhkausviestinkin ja tämä nainen oli selvästikkin kertonut että olin väkisin halunnut mennä pidemmälle...

Auttakoon Jumala :(
Room. 13:10 : Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Näin rakkaus toteuttaa koko lain
Avatar
Lauri_
 
Viestit: 12
Liittynyt: 03. Heinä 2014 23:44
Paikkakunta: Tampere

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Heinä 2014 11:48

*
Nainen kuulostaa narsistiselta.... Yksi mies lähetteli minulle tekstareita yön aikana ja ahdisteli minua tekstareilla. Minä vaihdoin toiseen salanumeroon siten se loppui kertakaikkiaan. Mies paljastui narsistiseksi :(
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja Lauri_ » 04. Heinä 2014 11:58

Tosiaan en juo alkoholia ollenkaan. Ensiksi kieltäydyin juomasta viiniä, mutta sitten tämä nainen loukkaantui ja en halunnut pahentaa tilannetta, joten join sitä sitten. En humalassa mielestäni kyllä ollut, mutta ehkä se sai oloni hieman sekavaksi...

Viimeyönä näin lisäksi seksuaalisen unen tästä naisesta. Aamulla oloni oli tosi karsea. Rakastan Jumalaani enemmän kuin mitään muuta, enkä halua tehdä asioita jotka ovat väärin. En missään nimessä himoitse tätä naista... kaikki ilkeä käyttäytyminen on saanut aikaan sen, että yritän vaan neutraalisti ja lähimmäisenrakkaudella suhtautua häneen.

Ehkä se joo tosiaan oli kova paikka, kun torjuin hänet. Ymmärrän tietenkin että se varmasti voi tuntua pahalta. Oon pyytänyt anteeksi sitä mitä tein, mutta en näe oikeaksi pyytää anteeksi torjumistani. Jumalaa pyrin miellyttämään, en ihmisiä.. Tämä naisen miesystävä tosiaan uhkasi hakata minut tohjoksi ja sanoi että aikoo kostaa.. Luotan Jumalaan, mutta tässä asiassa luottamukseni horjuu koska tein myös jotain itse väärin..

Ainoa uskova ystäväni suhtautui sillä tavalla että näki minut vain lihallisena ja himokkaana, eikä halua olla enää yhteyksissä kanssani. Hän siis katkaisi välit. Selitin hänelle kyllä miten tilanne meni ja sanoin katuvani todella paljon... Pelkään tosissani että seurakunta suhtautuu samalla tavalla. Seurakunnassani ollaan muutenkin todella vakavissaan kaikkien tekojen suhteen, mitään ei oteta kovinkaan armollisesti vaikka katuisikin...
Room. 13:10 : Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Näin rakkaus toteuttaa koko lain
Avatar
Lauri_
 
Viestit: 12
Liittynyt: 03. Heinä 2014 23:44
Paikkakunta: Tampere

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja paa » 04. Heinä 2014 12:08

Lauri_ kirjoitti:Ehkä se joo tosiaan oli kova paikka, kun torjuin hänet. Ymmärrän tietenkin että se varmasti voi tuntua pahalta. Oon pyytänyt anteeksi sitä mitä tein, mutta en näe oikeaksi pyytää anteeksi torjumistani. Jumalaa pyrin miellyttämään, en ihmisiä.. Tämä naisen miesystävä tosiaan uhkasi hakata minut tohjoksi ja sanoi että aikoo kostaa.. Luotan Jumalaan, mutta tässä asiassa luottamukseni horjuu koska tein myös jotain itse väärin..

Voisitko kertoa tälle miesystävälle miten asiat oikeasti menivät? Ja kun nainen kerta on lähetellyt jotain sähköposteja, niin näyttäisit ne miehelle todisteena? Voisi loppua naisen puuhailut saman tien.

Rukoilen puolestasi myös ja muista että Herra ei jätä sinua yksin tämän asian kanssa.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja paa » 04. Heinä 2014 12:13

Seurakuntayhteytesi kuulostaa aika ankaralta. Siis että heti katkaistaisiin välit. Eri asia olisi, jos jatkuvasti touhuaisit naisten kanssa kaikenmoista etkä haluaisikaan tehdä parannusta, mutta jos oikeasti kadut ja pyydät anteeksi niin saisitko silti monoa seurakunnasta?
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa