Ongelmani

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 04. Heinä 2014 15:12

:crazy:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 03:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 04. Heinä 2014 16:08

koitetaan pitää huomio Laurin ongelmassa tässä ketjussa ;) .

Rönsyilyt siirretty omaan ketjuun "ajatuksia narsismista"

-Ylläpito
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja Heli » 05. Heinä 2014 08:17

Lauri
Jumala on jo antanut sinun syntisi anteeksi. Se nolo tunne on vain sinun tunteissasi. Jos olet puhunut seurakunnassasi, he eivät vain ole ymmärtäneet. Sinun tilanteesi on hankala. Sinun täytyy suoraan vaan "tunnustaa" ,että se veli on valheen asialla.

Heli
Heli
 
Viestit: 20
Liittynyt: 27. Kesä 2014 23:32

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja paa » 05. Heinä 2014 12:03

Lauri, olisi mukava jos sitten joskus kertoisit, jos tilanteessasi tapahtuu muutosta.
Haluaisin ilman muuta tietää, että voisit rauhassa tehdä töitä.
Mutta olen kyllä vähän uteliaskin kuulemaan miten juttu jatkuu :oops:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja Lauri_ » 05. Heinä 2014 12:20

Nyt on tapahtunut ihme! :) Jumala antoi minulle uuden työpaikan. Paljon paremman ja saan tehdä sellaista työtä mistä oikeasti pidän. Ehkä nyt uudella työpaikalla on mukavempi olla.

Muuten seurakunnastani... Jumala puhui siitä minulle myös, ja kertoi minulle mihin seurakuntaan haluaa minun menevän. Menen sinne tänään käymään, toivon että se olisi parempi ja raitishenkisempi.

Kiitos paljon vastauksista.
Room. 13:10 : Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Näin rakkaus toteuttaa koko lain
Avatar
Lauri_
 
Viestit: 12
Liittynyt: 03. Heinä 2014 23:44
Paikkakunta: Tampere

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja paa » 05. Heinä 2014 12:36

Oikeasti?! Mahtavaa!

Kiitos ja ylistys Jumalalle! Kyllä Herra totisesti pitää huolen ja ja auttaa!
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 05. Heinä 2014 12:37

Lauri_ kirjoitti:Nyt on tapahtunut ihme! :) Jumala antoi minulle uuden työpaikan. Paljon paremman ja saan tehdä sellaista työtä mistä oikeasti pidän. Ehkä nyt uudella työpaikalla on mukavempi olla.

Muuten seurakunnastani... Jumala puhui siitä minulle myös, ja kertoi minulle mihin seurakuntaan haluaa minun menevän. Menen sinne tänään käymään, toivon että se olisi parempi ja raitishenkisempi.

Kiitos paljon vastauksista.


HAHAA!! Kiitos ja ylistys Jumalalle!

Väkevästi toimii Herra Kaikkivaltias tänäänkin, eikä totisesti aikaillut!

Tästä tuli hyvämieli nyt kokopäiväksi! Mahtavaa!!! :D
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja paa » 05. Heinä 2014 12:38

Niin ja olen iloinen puolestasi, että pääset pois kammottavasta tilanteesta ja vielä tekemään mielekkäämpää työtä :D
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja tanu » 05. Heinä 2014 19:54

Kiitos ja ylistys Kaikkivaltiaalle Jumalalle!
Nopeasti tuli apu Herralta!
Siunausta sinulle Lauri ja toivon että uusi seurakuntayhteys on myös siunattu.

Tuntuu ihan uskomattomalta kyllä tämä koko juttu! :o :lol:
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Ongelmani

ViestiKirjoittaja Lauri_ » 06. Heinä 2014 00:59

Herra on kyllä ihmeellinen...

En mitään muuta, kuin Jumalaa rakasta näin paljon :)!
Room. 13:10 : Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Näin rakkaus toteuttaa koko lain
Avatar
Lauri_
 
Viestit: 12
Liittynyt: 03. Heinä 2014 23:44
Paikkakunta: Tampere

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron