Oikaisu Hermannille

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Oikaisu Hermannille

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 03. Heinä 2014 15:14

Rauhaa!

Juttelin Hermannin kanssa sähköpostilla ja hän nuhteli minua ja oli sitä mieltä, että annoin väärän todistuksen hänestä kun sanoin foorumilla näin:

Sinä vedät takaisin sanomisiasi ja soudat ja huopaat, siksi tarkistinkin kotisivuiltasi mitä opetat ja laitan sen tähän:

"Jos sanomme, ettemme voi elää tekemättä syntiä, väitämme ettei Jumala olekaan valmistanut meille pakotietä jokaisesta kiusauksesta. Ja silloin teemme Jumalan Sanan tyhjäksi."

"Meidän ei tarvitse koskaan langeta syntiin. Sinun ei tarvitse enää tehdä syntiä, sillä Jeesus on sinut vapauttanut, ja antanut sinulle kaiken mitä tarvitset pysyäksesi puhtaana."

Kirjoittelustasi on noussut paljon väärinkäsityksiä ja eripuraisuutta ja riitaa täälä, ja viimeisistä kommenteistasi jää semmoinen näppituntuma että sinuakin alkaa jo koko touhu kypsyttämään, niin on parempi että jatkat jossakin toisaalla. Ilmeisesti olit jo jalka kytkimellä itsekkin.

Jumalan siunausta sinulle ja hyvää jatkoa.


Sanoin yllä, että hän vetää takaisin sanomisiansa ja soutaa ja huopaa.

Koitin tänään lueskella Hermannin viestejä, mutta en löytänyt selkeää paikkaa missä hän näin olisi tehnyt, sillä en saanut oikein selvää mitä hän milloinkin tarkoitti milläkin.

Hermanni ei siis souda ja huopaa, en löytänyt selkeästi tämmöistä kohtaa.

Pyydän tätä sanomaani anteeksi Hermannilta !

Samalla jätän Hermannille mietittävää, että miksi jotkut foorumillakin sanovat näin:

Minähän sanoin, että sellaisen käsityksen sain vastauksistasi synnittömyysketjun kysymyksiin. Mikä siinä on niin vaikea tajuta, että kyse on minun saamastani käsityksestä.


Sinun viesteistäsi hrmn saa ensin kuvan, että asia on näin ja sitten sanotkin jotain muuta, mistä saa toisen kuvan ettet tarkoittanutkaan asiaa niin vaan noin ja sitten kun kysyy sitä, niin ei saa kysyä, kun asia onkin sillei.
Sitten koko asia on sellainen sekametekusoppa, jossa ei näytä olevan päätä eikä häntää enää.
Kuka jaksaa tutkia kaikki ketjut ja viestit, mitä sanoit missäkin.
Sellainen kuva sinun viesteistäsi tulee, ilmeisesti tullut jo useammalle.



Hyvää kesää Hermannille ja jatkoa sekä Taivaanisän runsasta siunausta elämääsi!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Oikaisu Hermannille

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 03. Heinä 2014 19:41

Olisit tämänkin, hoitanut Hermannin kanssa kahden kesken sähköpostilla loppuun.


Kaikkea hyvää Hermannille ja hänen perheelleen!
lonelyrider
 

Re: Oikaisu Hermannille

ViestiKirjoittaja paa » 03. Heinä 2014 20:45

Minusta on oikein, että muutkin näkevät, että tällainen asia on korjattu. Koska Mikko on tosiaan julkisesti väittänyt hrmn:n tekevän jotain, mitä hän ei olekaan tehnyt, on minusta reilua pyytää julkisesti anteeksi ja siten ikään kuin puhdistaa hrmn:n nimi.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Oikaisu Hermannille

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 03. Heinä 2014 20:47

lonelyrider kirjoitti:Olisit tämänkin, hoitanut Hermannin kanssa kahden kesken sähköpostilla loppuun.


Kaikkea hyvää Hermannille ja hänen perheelleen!


Julkiseen väärään todistukseen on paras lääke julkinen anteeksipyyntö.

Herman itse vastasi asiaan näin minulle:

Kiitos. Olen iloinen, että teit oikaisun julkisesti.


En vihaa Hermannia taikka ole hänen vihamiehensä, vaikka ei nyt ole parasta että hän jatkaa tälläerää kirjoittamista foorumeilla, vaan toivon hänelle kaikkea hyvää ja Jumalan siunausta.

minä olen kyyneleihin asti murheellinen ja suruissani ja huokailen jatkuvasti niin, että vaimokin huolestuu kun minun sydämeni murtuu sen edessä että joudun antamaan ihmisille banneja. Minä vihaan sitä!

Mutta vielä enemmän huokailisin jos toimisin vastoin sitä minkä uskon olevan Jumalan tahto ja siksi ei ylläpito voi sallia semmoisen opin levittämistä mitä pitää harhaoppina.

Minä en koe olevani täällä mikään "valtaeliitin" edustaja vaan olen vain se jonka vuoro on seistä portilla ja katsoa ettei mitään pahaa tule sisälle...

En myöskään ole täydellinen vaan erehdyn monessa, olen hölmö ja äkkipikainen, silti uskon että Jumalan voimalla ja viisaudella olen juuri ja juuri kelvollinen tätä epäkiitollista vastuuta hoitamaan.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Oikaisu Hermannille

ViestiKirjoittaja paa » 03. Heinä 2014 20:50

Toivon myös hrmn:lle paljon siunausta elämääsi.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Oikaisu Hermannille

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 03. Heinä 2014 20:53

Mikko Murpatti kirjoitti:
lonelyrider kirjoitti:Olisit tämänkin, hoitanut Hermannin kanssa kahden kesken sähköpostilla loppuun.


Kaikkea hyvää Hermannille ja hänen perheelleen!


Julkiseen väärään todistukseen on paras lääke julkinen anteeksipyyntö.

Herman itse vastasi asiaan näin minulle:

Kiitos. Olen iloinen, että teit oikaisun julkisesti.


En vihaa Hermannia taikka ole hänen vihamiehensä, vaikka ei nyt ole parasta että hän jatkaa tälläerää kirjoittamista foorumeilla, vaan toivon hänelle kaikkea hyvää ja Jumalan siunausta.

minä olen kyyneleihin asti murheellinen ja suruissani ja huokailen jatkuvasti niin, että vaimokin huolestuu kun minun sydämeni murtuu sen edessä että joudun antamaan ihmisille banneja. Minä vihaan sitä!

Mutta vielä enemmän huokailisin jos toimisin vastoin sitä minkä uskon olevan Jumalan tahto ja siksi ei ylläpito voi sallia semmoisen opin levittämistä mitä pitää harhaoppina.

Minä en koe olevani täällä mikään "valtaeliitin" edustaja vaan olen vain se jonka vuoro on seistä portilla ja katsoa ettei mitään pahaa tule sisälle...

En myöskään ole täydellinen vaan erehdyn monessa, olen hölmö ja äkkipikainen, silti uskon että Jumalan voimalla ja viisaudella olen juuri ja juuri kelvollinen tätä epäkiitollista vastuuta hoitamaan.


Ok, jos se Hermannille on ollut selvä näin, niin selvä se on sitten minullekin. Pyydän anteeksi.
lonelyrider
 

Re: Oikaisu Hermannille

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 03. Heinä 2014 20:56

lonelyrider kirjoitti:
Ok, jos se Hermannille on ollut selvä näin, niin selvä se on sitten minullekin. Pyydän anteeksi.


Saat tydellisesti anteeksi, en minä sinuakaan millään lailla vihaa, vaan rakastan lähimmäisenäni, huokailen vuoksesi paljon Kaikkivaltiaalle Jumalalle.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Oikaisu Hermannille

ViestiKirjoittaja Siivetön » 04. Heinä 2014 10:23

Ymmärrän varsin hyvin miksi näissä tapauksissa asetetaan esim. banni kyseisille kirjoittajille, tai kokonaan foorumille tulokielto.

Nimittäin, kun vajaat kaksi vuotta sitten tulin foorumille, törmäsin jatkuvasti Hermanin opetuksiin ja tuntui, että hän oli niillä koko ajan kimpussani ja kaiken lisäksi koin ne hyvin epäraamatullisiksi.

Olin täysin uusi täällä, enkä tiennyt mitään foorumin taustoista tai ylläpitäjistä ja koska tuossa vaiheessa kukaan ei puuttunut toimintaansa, oletin että opetuksensa on ylläpidon hyväksymää ja sen pohjalta päätin sitten siirtyä muualle.

Toisaalta koin ristiriitaakin sisimmässäni, sillä olen paljon lukenut Petrin tekstejä ja voin suurinpiirtein kaikissa kohdin yhtyä siihen, mitä hän kirjoittaa.

Kun nyt sitten päätin käydä vilkaisemassa täällä, olikin yllätys suuri, kun tunnistin hyvin nopeasti hrmn olevan saman henkilön, kuin silloin vajaa 2v. sitten Hermannin nickillä kirjoittanut ja että foorumin kanta onkin kielteinen hänen opetuksiinsa.

On siis mielestäni hyvä asia, että tällaisiin harhaoppeihin puututaan ja tuodaan selkeästi esille, mikä on ylläpidon ja foorumin kanta niihin.

Toki oma virheeni oli se, etten selvittänyt asiaa ylläpidolta, mutta olin silloin sellaisessa tilanteessa, että hain erään pettymyksen jäljiltä paikkaa, missä saisin hengähtää ja tulla virvoitetuksi, eikä minulla ollut oikeastaan voimia lähteä käymään tuollaista keskustelua.
Siivetön
 

Re: Oikaisu Hermannille

ViestiKirjoittaja Masa » 04. Heinä 2014 10:27

Mikko toimi juuri niin kuin pitääkin! Harvinaisen suoraselkäistä toimintaa peukut siitä.
Masa
 

Re: Oikaisu Hermannille

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 04. Heinä 2014 14:15

Lukitsen ketjun , kun Herman ei pääse vastailemaankaan enää.

Eiköhän tämä tullut jo käsitellyksi.

-Ylläpito
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa