Elämä muualla Universumissa..?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Elämä muualla Universumissa..?

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 09. Touko 2019 20:18

2009 löydettiin planeetta nimeltä Kepler 22 B, se muistuttaa tällä hetkellä eniten meidän maapalloamme, se on 2-kertaa tosin suurempi.. onk kaikki vain maapallolla, jossain muuallakin on Raamatunkin mukaan jotain..

Psalmit:
115:16 Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

Hebrealaiskirje:
9:11 Mutta kun Kristus tuli tulevaisen hyvän ylimmäiseksi papiksi, niin hän suuremman ja täydellisemmän majan kautta, joka ei ole käsillä tehty, se on: joka ei ole tätä luomakuntaa
pehmytpusu777
 

Re: Elämä muualla Universumissa..?

ViestiKirjoittaja tanu » 10. Touko 2019 12:13

Tuo avaruustutkimus on mielestäni ihan huuhaata ja arvailua. Tulee aina tämä Raamatun, roomalaiskirjeen, kohta mieleen, kun
lukee uusinta uutista jostakin avaruustutkijoiden "uudesta löydöstä":

Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa, koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

Nyt voi samaa sanoa, tästä uudesta hullutuksesta, ilmastouskonnosta. Samoin evoluutiosta.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Elämä muualla Universumissa..?

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 10. Touko 2019 22:27

Mä ihmettelen, että millä ihmeen mittatikulla ne pystyvät mittaamaan jonkin Iiron-Käkkärässä asti olevan kohteen koon ja sen etäisyyden? :o Mulla itsellä on jonkinlainen epäilys, että Aurinkomme on hieman pienempi, ja lähempänä mitä ilmoitetaan.. Evoluutiouskossakin maapallo tehdään aikalailla vanhaksi..
pehmytpusu777
 

Re: Elämä muualla Universumissa..?

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 11. Touko 2019 18:03

Minä uskon heidän "mittatikkuihin" huomattavasti enemmän kuin pehmytpusu777:n fiiliksiin aurinkokunnan koosta :think2:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa