Anteeksi pyyntö

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja Minä vain » 29. Kesä 2014 22:50

Pyydän anteeksi huonoa käyttäytymistäni kaikkia kohtaan.
Kaikkia vääriä sanojani, syyttäviä tai loukkaavia pyydän anteeksi, ketä kohtaan ne ovatkin.
Kaikkea sarkastisuutta ja huonoa huumoria ja mitä provosoivaa sanaa olenkin käyttänyt missäkin tilanteessa.

Nyt yritän olla asia linjalla jatkossa antamatta minkään vaikuttaa käyttäytymiseeni.
Jokainen saa sanoa vapaasti mielipiteensä.

Sen sanon, että en todellakaan pysty miellyttämään kaikkia, enkä halua mielistellä.
Mutta en myöskään pysty ottamaan kenenkään uskomuksia vastaan tuosta vain.

Pyydän anteeksi mitä olenkin aiheuttanut palstalla.
Minä vain
 

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 29. Kesä 2014 22:57

Saat anteeksi, vaikka et ole minua kohtaan loukannutkaan millään tavoin, mutta tottakai saat.
lonelyrider
 

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja Minä vain » 29. Kesä 2014 23:23

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VjRkdY2D2TY[/youtube]
Minä vain
 

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 29. Kesä 2014 23:31

:?
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 16:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja hrmn » 30. Kesä 2014 00:03

Kuva
hrmn
 

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja paa » 30. Kesä 2014 00:49

Niin.. jos koet että sinulla on anteeksipyydettävää, niin hyvä näin.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 30. Kesä 2014 08:42

Sana Anteeksi on yksi maailman voimakkaimpia sanoja ja on hienoa ,että ihminen uskaltaa käyttää tuota sanaa.Se osoittaa hyvää kun se sydämmestä sanotaan.Montako kertaa kristityn tulee antaa anteeksi jos toinen pyytää Anteeksi...matemaattisesti ?? Niin suurta numeroa ei olekaan.Anteeksi anto on oltava kuin ilma,jota hengitamme siis koko ajan .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja PetriFB » 30. Kesä 2014 08:47

Kuka sydämestään pyytää anteeksi saa anteeksiannon Jumalalta sekä myös uskovalta. Annan anteeksi.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 30. Kesä 2014 09:01

En ole kirjoittanut ketjuun, sillä en koe että minua vastan olisi rikottu sillä tavalla että minulla olisi jotakin anteeksiannettavaa.

Mutta jos jotakin on anteeksi annettavaa, niin toki sen annan.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Anteeksi pyyntö

ViestiKirjoittaja hrmn2 » 30. Kesä 2014 16:49

Olen itse myös joskus syyllistynyt sarkasmiin, pyydän anteeksi kaikilta joiden mielen olen mahdollisesti pahoittanut.
hrmn2
 
Viestit: 495
Liittynyt: 30. Kesä 2014 11:41

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa

cron