Kurinalaisuus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Kurinalaisuus

ViestiKirjoittaja systeri » 02. Kesä 2014 16:48

Mä teen välillä vieläkin turhempia asioita kun tämä foorumi...täällä sentäs törmää muihin uskoviin ja Raamatun paikkoihin :)

Sitten mulle tulee omantunnon tuskia jos oon täällä jotenkin negatiivisella asenteella.Sitä oli varmaan jossain vaihees vähän enemmänkin...ovet paukkui aika tiuhaan :oops:
systeri
 

Re: Kurinalaisuus

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 02. Kesä 2014 17:03

systeri kirjoitti:Mä teen välillä vieläkin turhempia asioita kun tämä foorumi...täällä sentäs törmää muihin uskoviin ja Raamatun paikkoihin :)

Sitten mulle tulee omantunnon tuskia jos oon täällä jotenkin negatiivisella asenteella.Sitä oli varmaan jossain vaihees vähän enemmänkin...ovet paukkui aika tiuhaan :oops:



Systeri... <3 ole vaan ihan omana ihanana omana itsenäsi... :)
lonelyrider
 

Re: Kurinalaisuus

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 03. Kesä 2014 09:10

Kurinalaisuus on vaikeaa, koska kokoajan ja aina pitäisi jaksaa valvoa monia eri asioita ja sitten kun on väsynyt ja ollut pahapäivä jne niin eipä olekkaan niin helppoa...

Semmoisina päivinä koko ihminen kapinoi kurinalaisuutta vastaan, ja on kuin kiukutteleva 4-vuotias joka polkee jalkaansa ja huutaa MINÄ KYLLÄ NYT SITÄ JA MINÄ VARMASTI NYT TÄTÄ MINÄ EN JAKSA .... MINÄ MINÄ..

Sinne jää MINÄN alle kurinalaisuus, onneksi tässäkin saadaan kaikki Jumalan voimasta ja armosta kasvaa ja kehittyä. Minäkin olen monena päivänä ja useasti saanut sanoa MINÄ:lle, "turpa kiinni nyt tehdään kuten Herra sanoo" :lol: .



Room 7 sopii kai tähänkin:

21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Kurinalaisuus

ViestiKirjoittaja systeri » 03. Kesä 2014 21:01

Kurittomuudesta on aika monta kohtaa huomasin mutta tämä osui ja uppos tälle päivää :oops:

1 kor 9
24 Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte.
25 Mutta jokainen kilpailija noudattaa itsensähillitsemistä kaikessa; he saadakseen vain katoavaisen seppeleen, mutta me katoamattoman.
26 Minä en siis juokse umpimähkään, en taistele niinkuin ilmaan hosuen,
27 vaan minä kuritan ruumistani ja masennan sitä,
etten minä, joka muille saarnaan, itse ehkä joutuisi hyljättäväksi.

Täällä ihan siviili-elämäs huomaan että Herra on puhunu tänään just tämmösestä asiasta.Oon huomaamattani ajatuksissani "opetellu" masentamaan ruumistani ja nyt löysin vahingos siihen Raamatun paikan :roll: :shock:

Turhuutta, niinku sanoi Saarnaajakin..taistelu on välillä turhuutta...välillä pitää sanoa just että turpa kiinni MINÄ,niinku Mikko tuos edellä ohjas :) Tapahtukoon täskin asias Herran tahto vaikka kuinka ottais kipeää :?
systeri
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa

cron