Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja Juha » 08. Loka 2015 13:34

toni t kirjoitti:No he palauttavat kirjoitusoikeudet jos palauttavat. Se kyllä epäilyttää koska en ollut saanut itselle niitä varoituksia (3 kpl.). Tässä on blogi josta viimeinen (kolmas) ja ainoa minulle tullut varoitus annettiin bannien kera - http://mikaeltorppa.puheenvuoro.uusisuo ... -mekanismi - Tämä blogi poistettiin mutta sen pystyy lukemaan jos tietää osoitteen. Mainostan siinä kirjaa ja se on varmaan uuden suomen sääntöjen vastaista. Tästä olisi pitänyt tulla kuitenkin vasta ensimmäinen eikä kolmas varoitukseni...


Voihan olla että et ole jonkin teknisen vian vuoksi saanut varoituksia perille, sellaistakin voi sattua.

Minä en pääse katsomaan tuota linkkiäsi, tulee "Pääsy kielletty".
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 08. Loka 2015 13:35

pekka kirjoitti:
lonelyrider kirjoitti:Tämä ei ole puskahuutelua.

Minulla ei ole jäänyt hampaankoloon henkilökohtaisella tasolla mitään oman bannaukseni suhteen, mutta tahdoin tuoda tämän asian esiin.

Olen tämän asian kanssa varma siitä, että kyseisten henkilöiden kohdalla... heidän bannaukseensa vaikutti asioita joihin he olivat syyttömiä. Kieltää ken sen tahtoo, mutta itse sitä kieltää en voi tai jättää pimentoon, ja haluan sen ilmaista myös omalta taholtani, että näin on päässyt tapahtumaan.


Kiva kuulla että sinulla on asiat kunnossa mutta en edelleenkään tiedä kehen (tai keihin henkilöihin) kirjoituksessasi viittaat ja olisi nyt parempi ettet enää vatvoisi muiden bannausasioita täällä vaan olisi parempi jos se ihminen jolla on jotakin jäänyt sinne hampaankoloon ottaisi itse yhteyttä tämän foorumin ylläpitäjiin niin asiat voidaan selvittää kaikessa rauhassa ja henkilökohtaisesti.


Asia on tällä selvä omalta taholtani ja olen mielestäni asian minkä halusin tuoda, sen esiin tuonut.
En koe tarpeelliseksi itsekään tätä asiaa enää enempää jatkaa.
lonelyrider
 

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja paa » 13. Loka 2015 12:22

Kylläpä se Jeesus kirpaisee syvältä Uuden Suomen ylläpitäjiä, kun pitää noin banneja jaella.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja toni t » 06. Maalis 2016 13:35

Uusi Suomi menee koko ajan pidemmällä rajoittaessaan sananvapautta. Nyt banni vuorossa oli professori Tapio Puolimatka. Tapio kirjoitti eilen aamulla plogin uuden suomen puheenvuoroon otsikolla - "Sukupuolineutraali yhteiskuntakoe lapsilla" kirjoituksen pystyy lukemaan edelleen täältä - http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=us

Uusi suomi poisti eilen tuon Tapion kirjoituksen hieman sen jälkeen kun Tapio oli julkaissut sen. Sitten Tapio muokkasi kirjoitustaan niin ettei siinä ollut enään lopun kirjallisuus lähteitä ja julkaisi kirjoituksen uudestaan. Nyt kirjoitus pysyi puheenvuorossa yön yli ja sitä jaettiin paljon facebookissa mutta tänään aamulla kirjoitus oli taas poistettu. Nyt ollaan tultu siihen pisteeseen että professorien asiantuntevat ja asialliset kirjoitukset jotka käsittelevät kriittisesti sukupuolineutraalisuutta pyritään hiljentämään. Kasvatustieteen professorikin voi saada bannit jos hänen asiantuntevat näkemykset ovat vastoin yleisiä mieltymyksiä.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja toni t » 07. Maalis 2016 00:21

Tapion kirjoitus jonka uusi suomi poisti on luettavissa seurakuntalaisessa jossa Tapiolla on myös ploki http://www.seurakuntalainen.fi/blogit/s ... -lapsilla/
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja toni t » 18. Maalis 2016 22:01

Kysyin viime viikolla s-postilla saanko vielä joskus kirjoitusoikeuksiani takaisin ja nyt Uusi Suomi on poistanut bannini. :thumb:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja toni t » 25. Elo 2016 21:59

Uusi Suomi on vienyt kirjoitusoikeuteni puheenvuoroon. Varoituksia en saanut kahdesta viimeisestä blogistani jotka he poistivat ja joidenka johdosta olen nyt bannissa. Harmin paikka sillä Uuden Suomen puheenvuoro oli mitä parhain paikka tavoittaa netin kautta ihmisiä ja jopa Suomen päättäjiä sillä siellä on monien poliitikkojen blogit. No aika aikaansa kutakin, sanoi pässi kun päätä leikattiin.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja petsku » 26. Elo 2016 13:32

toni t kirjoitti:Uusi Suomi on vienyt kirjoitusoikeuteni puheenvuoroon. Varoituksia en saanut kahdesta viimeisestä blogistani jotka he poistivat ja joidenka johdosta olen nyt bannissa. Harmin paikka sillä Uuden Suomen puheenvuoro oli mitä parhain paikka tavoittaa netin kautta ihmisiä ja jopa Suomen päättäjiä sillä siellä on monien poliitikkojen blogit. No aika aikaansa kutakin, sanoi pässi kun päätä leikattiin.


Onko sinulla missään tallella näitä poistettuja kirjoituksia?
petsku
 
Viestit: 71
Liittynyt: 06. Elo 2012 16:09

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja toni t » 26. Elo 2016 14:19

petsku kirjoitti:
toni t kirjoitti:Uusi Suomi on vienyt kirjoitusoikeuteni puheenvuoroon. Varoituksia en saanut kahdesta viimeisestä blogistani jotka he poistivat ja joidenka johdosta olen nyt bannissa. Harmin paikka sillä Uuden Suomen puheenvuoro oli mitä parhain paikka tavoittaa netin kautta ihmisiä ja jopa Suomen päättäjiä sillä siellä on monien poliitikkojen blogit. No aika aikaansa kutakin, sanoi pässi kun päätä leikattiin.


Onko sinulla missään tallella näitä poistettuja kirjoituksia?


Tässä on ensimmäinen poistettu kirjoitus - http://goo.gl/XcYMRg.

Toisesta ei ole tällaista sivua, se käsitteli lyhyesti Yksin Raamatulla aihetta sekä mainosti Saulus-Lähetyksen lauantain tilaisuutta. Vaikka Uudessa Suomessa on mainostaminen kielletty, niin on siellä saanut muutkin ilmoitella tulevista tapahtumista jne...
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja Juha » 26. Elo 2016 14:44

Tuo Googlen välimuistin viesti katoaa jokin päivä, kannattaa kopioida talteen.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 37 vierailijaa