Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 30. Elo 2016 20:34

tuo oli aika hauskasti sanottua ..Nooasta ...kunhan aikanaan ei kepillä huitasis jos joskus kohtaat rpe vielä ;)

Lieneekö kukaan perehtynyt Wyatin esille tuomaan Nooan arkin pohjarunkoon ,josta esim You tubessakin on monia vidoita kuten todisteita kivettyneestä puusta raudasta ..lankkukaarista ribseistä ..aluksen mitasta ..aluniiniseoksista ihmisten sekoittamia (tekemiä) ankkurikivistä ....ja lienee paikallaan niillä seuduilla vuorijonon alareunassa ,missä sen suurinpiirtein pitikin olla Raamatun mukaan ??ilmeisesti paikallisten mukaan maanjäristyksessä ilmaantui paremmin esiin 1948
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Maalis 2017 10:45

*
FB poisti myös tekstini kun sanoin jotain suoraan ekumeniaan liittyvää juttua ja se oli fb-seinälläni julkisesti johon fb puuttui ja poisti tekstit.

Olisi viisasta siirtää kaikki kirjoitukset blogiin siltä varalta jos fb heittää ulos...
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Maalis 2017 11:01

*
Tai ehkä mahdollisesti joku fb:sta taisi ilmiantaa kirjoitukseni vaikka se oli totuudellinen ja asiallinen kirjoitus ekumeniasta.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja PetriFB » 15. Syys 2017 14:23

Viimeksi muokannut Juha päivämäärä 18. Syys 2017 13:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: ketju yhdistetty
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 16. Syys 2017 12:48

Minun mielestäni UusiSuomi tai joku muu yksittäinen media ei voi syyllistyä sananvapauden rajoittamiseen. Medioillahan on ja tuleekin olla täysi vapaus päättää millaista sisältöä haluavat kanavillaan tarjota. Eihän voi kärjistetysti vaatia, että vaikka joku Suomen lääkärilehti julkaisisi teologisia artikkeleita.

Minusta sananvapautta voidaan rajoittaa vain yhyeiskunnan taholta esimerkiksi tekemällä jonkin mielipiteen esittämisestä rikollista toimintaa.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja Peace In Rest » 16. Syys 2017 15:14

Niin kyllähän yritys saa itse päättää minkälaista toimintaa sen sisällä saa tapahtua. Paitsi ehkä jos jotakin määrättyä kansanryhmää systemaattisesti syrjitään, silloin voi varmaan olla jotain lakipykäliä joihin voi vedota syrjinnästä. Mutta jos vaikka media-alan yritys (kuten Uusi Suomi) ei halua julkaista tietynlaisia mielipiteitä julkaisevia kirjoituksia, on heillä siihen täysi oikeus. Kuten myös esimerkiksi tämän foorumin ylläpitäjillä on oikeus rajata mitä täällä tuodaan esille.
Peace In Rest
 
Viestit: 468
Liittynyt: 09. Loka 2016 21:47

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja eetu » 16. Syys 2017 15:47

--
Viimeksi muokannut eetu päivämäärä 16. Syys 2017 21:10, muokattu yhteensä 4 kertaa
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 16. Syys 2017 17:32

Oon samaa mieltä. Saavathan he itse määritellä mitä julkaisevat.

Toisaalta kyllä on nähtävissä myös ilmapiirin kiristyminen uskovia ja heidän mielipiteitään
sekä kristillisiä tapoja kohtaan. Jossain vaiheessa raja varmaan ylittyy, että sitä voi sanoa syrjinnäksi.
Yhtäaikaa myös toinen puoli kristillisyydestä on sulautumassa maailman tapoihin ja yhtymässä muihin uskontoihin, heidän mielipiteitään
ei varmastikaan tulla rajoittamaan, heitähän halutaan kuulla.

Sanojen ja käsitteiden määritelmät myös muuttuvat. Pikkuhiljaa joistakin asioista voidaan tehdä rikollista. Hyvästä tehdään paha ja pahasta hyvä, se osaltaan vaikuttaa yhä useampaan ihmiseen siten, että he omissa toimissaan suhtautuvat kielteisesti uskoon, kristillisiin tapoihin ja uskoviin
ja heidän mielipiteisiinsä. Toisin sanoen totuuteen. Kuka sitä nyt tahtoisi kuulla.
Tää koskee vähän kyllä muitakin asioita. Koittakaapas mennä kirjoittelemaan jonnekin ja käyttää sanaa neekeri.
(saimpas mahdollisuuden kirjottaa tuon nettiin)
Yhtälailla jossain tulee pian bannia, jos kirjoittaa, että homous on synti ja kohta se on varmana vihapuhetta, josta rapsahtaa roima sakko.
Ollaan rikollisia kaikki.

Keskustelujen rajaaminen ja kommenttiosioiden sulkeminen myös suututtaa ihmisiä ja tuntuu helposti puolueelliselta.

En sit kattonut tota videoo, en jaksanu.
Tirlittan
 

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 16. Syys 2017 18:02

En minäkään videota katsonut. Sen otsikkoon vain liittyi tämä kommenttini. En ikinä katso mitään videoita, joissa joku vain puhuu :oops:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Vaihtoehtoja Uusi Suomi blogipalvelulle

ViestiKirjoittaja eetu » 16. Syys 2017 21:13

Viimeksi muokannut Juha päivämäärä 18. Syys 2017 13:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: ketju yhdistetty
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa