Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja PetriFB » 29. Huhti 2014 14:54

En voi enää kirjoittaa Uusi Suomi palstalle, koska minut bannattiin pois sieltä. Banni tuli kirjoituksesta: http://pienoinen.puheenvuoro.uusisuomi. ... avioliitot

En tiedä onko banni pysyvä vai määräaikainen. En aio valittaa bannista, vaan jatkan kirjoittamista siellä missä se on mahdollista. Ilmoitin tämän vain siksi, että kukaan ei ihmettelisi miksi en enää kirjoita Uuteen Suomeen.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja tanu » 29. Huhti 2014 15:41

Hulluksi on mennyt ja hullummaksi menee meininki.

Ei varmaan ole enää monen vuoden päässä se aika, kun ko. kirjotuksesta joutuu syytteeseen ja vankilaan...

Ei voi kuin rukoilla päättäjille mielenmuutosta, että sukupuolineutraaliavioliittolaki(kaamea sana!) ei menisi läpi ja
lapsille ei opetettaisi muiden kuin miehen ja naisen välisten suhteiden olevan normaaleja. Ja että homo-postimerkkejä ei koskaan oikeasti julkaistaisi yms.!
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 30. Huhti 2014 09:16

Minä kun luulin, että Uusi Suomi on keskustelupalsta jossa voi tuoda esiin aiheita joista voi keskustella ja kertoa omia mielipiteitään niistä.

Ei saakkaan...

Etenkään jos mielipide on heidänmielestään väärä...tämä on sitä avointa keskustelua !
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja pekka » 30. Huhti 2014 11:17

Olen huomannut jo suht koht pitkään, että puheenvuorossa jos sanoo homoseksuaalisuus on synti jne. niin siitä koituu hankaluuksia eli hyökätään sen sanoajaa vastaan. Raamatun profetiat tässä vaan on täyttymässä, näin tässä kuuluukin käydä, sille ei voi mitään. Laittomuus tulee saamaan vallan kuten Raamattu sen meille ilmoittaa:

Matt. 24:12

Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.


2. Tessalonikalaiskirje 2:

7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,

8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.


Aika harvassahan on ollut viime aikoina enää ne ihmiset jotka ovat puheenvuorossa(kin) sanoneet homoseksuaalisuuden synniksi niin kuin kuuluukin sanoa.


Jumalan siunausta Petrille ja koko perhekunnalle ja myös kaikille foorumilaisille.


PSALMIT 1:

1. Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,

2. vaan rakastaa Herran lakia ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt!

3. Hän on niinkuin istutettu puu vesiojain tykönä, joka antaa hedelmänsä ajallaan ja jonka lehti ei lakastu; ja kaikki, mitä hän tekee, menestyy.

4. Niin eivät jumalattomat! Vaan he ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.

5. Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa.

6. Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.



Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja PetriFB » 19. Touko 2014 12:35

Soitin tänään Uuteen Suomeen ja kyselin blogini tilannetta, että onko banni määräaikainen tai pysyvä. Minulle sanottiin että toistaiseksi on sekä että sitä ei voi avata jos en muuta tyyliäni. Päädyin siihen ratkaisuun, etten muuta tyyliäni ja ettei blogiani enää koskaan avata. Kerroin heille etten ole vihainen, enkä katkera heidän päätöksestään. He kuitenkin lupasivat, että blogini saa jäädä Uuteen Suomeen sellaisena kuin se nyt on siellä.

Olen kuitenkin kokenut, että kun saan siihen aikaa, niin aion kirjoittaa sananvapaudesta, suvaitsevaisuudesta sekä sananvapauden rajoittamisesta. Otan esimerkin Uusi Suomi blogistani. Painotan vielä, etten kosta heille, enkä ole katkera, vaan siitä tulee evankelioiva kirjoitus sekä toivon mukaan se myös voisi puhutella ihmisiä siitä mikä on oikea totuus ja mikä on väärää (syntiä). Koen voimakkaasti sydämessäni, että tämä banni tulee koitumaan vielä siunauksesi Jumalan valtakunnan asioille sekä pelastuksen evankeliumille Herrassa Jeesuksessa.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja Siivetön » 30. Heinä 2014 07:23

Oh... hoh.....

Näin se "sananvapaus" toimii ja mielenkiintoista on se, että juurikin ne, jotka liputtavat ja joiden tulisi liputtaa sananvapauden puolesta, ovat itse sitä rajoittamassa. :D

Raamattu kehoittaa meitä elämään sovussa kaikkien kanssa, mikäli se meistä riippuu, eli olen Petrin kanssa samaa mieltä siitä, että on oikein kunnioittaa heidän asettamaansa bannia ja tehdän vain sen, minkä voi tehdä rehellisesti ja oikein toimimalla.
Siivetön
 

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja JHK » 30. Heinä 2014 14:31

OTTEITA (fiktiivisestä) 2000-LUVUN SANAKIRJASTA:

Sananvapaus tarkoittaa oikeutta sanoa kaikkea sellaista, mikä ei ole ristiriidassa yleisen mielipiteen kanssa.

Syrjintä negatiivinen suhtautuminen yleistä hyväksyntää nauttivaa ryhmää kohtaan. Syrjintää ei ole negatiivinen suhtautuminen sellaista ryhmää kohtaan, joka ei nauti yleistä hyväksyntää. ks. myös vihapuhe.

Vihapuhetta on sellainen puhe, jossa esitetään kritiikkiä yleistä hyväksyntää nauttivaa ihmisryhmää kohtaan. Se on tarvittaessa synonyymmi syrjinnän kanssa. Syrjintä voi olla vihapuhetta, ja vihapuhe syrjintää, jos niin tahdotaan.

Totuus synonyymi yleiselle mielipiteelle.

Fobia sairaalloinen mielentila, jonka määrittelevänä oireena on yleisen mielipiteen vastustaminen. Fobia johtaa syrjintään, vihapuheeseen ja sananvapauden vääränlaiseen käyttöön.
JHK
 

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 30. Heinä 2014 15:35

JHK kirjoitti:OTTEITA (fiktiivisestä) 2000-LUVUN SANAKIRJASTA:

Sananvapaus tarkoittaa oikeutta sanoa kaikkea sellaista, mikä ei ole ristiriidassa yleisen mielipiteen kanssa.

Syrjintä negatiivinen suhtautuminen yleistä hyväksyntää nauttivaa ryhmää kohtaan. Syrjintää ei ole negatiivinen suhtautuminen sellaista ryhmää kohtaan, joka ei nauti yleistä hyväksyntää. ks. myös vihapuhe.

Vihapuhetta on sellainen puhe, jossa esitetään kritiikkiä yleistä hyväksyntää nauttivaa ihmisryhmää kohtaan. Se on tarvittaessa synonyymmi syrjinnän kanssa. Syrjintä voi olla vihapuhetta, ja vihapuhe syrjintää, jos niin tahdotaan.

Totuus synonyymi yleiselle mielipiteelle.

Fobia sairaalloinen mielentila, jonka määrittelevänä oireena on yleisen mielipiteen vastustaminen. Fobia johtaa syrjintään, vihapuheeseen ja sananvapauden vääränlaiseen käyttöön.



Haha samaamieltä :lol: .

Noinhan se tuntuu menevän tänäpäivänä.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja Siivetön » 31. Heinä 2014 13:39

JHK kirjoitti:OTTEITA (fiktiivisestä) 2000-LUVUN SANAKIRJASTA:

Sananvapaus tarkoittaa oikeutta sanoa kaikkea sellaista, mikä ei ole ristiriidassa yleisen mielipiteen kanssa.

Syrjintä negatiivinen suhtautuminen yleistä hyväksyntää nauttivaa ryhmää kohtaan. Syrjintää ei ole negatiivinen suhtautuminen sellaista ryhmää kohtaan, joka ei nauti yleistä hyväksyntää. ks. myös vihapuhe.

Vihapuhetta on sellainen puhe, jossa esitetään kritiikkiä yleistä hyväksyntää nauttivaa ihmisryhmää kohtaan. Se on tarvittaessa synonyymmi syrjinnän kanssa. Syrjintä voi olla vihapuhetta, ja vihapuhe syrjintää, jos niin tahdotaan.

Totuus synonyymi yleiselle mielipiteelle.

Fobia sairaalloinen mielentila, jonka määrittelevänä oireena on yleisen mielipiteen vastustaminen. Fobia johtaa syrjintään, vihapuheeseen ja sananvapauden vääränlaiseen käyttöön.


Vaihdetaan vielä yksi kirjain tuossa sanassa; fiktiivinen, niin saadaan siitä faktaavinen, niin a vot, silloin ollaan ruohonjuuritason totuudessa. :D

Tää asia on vähän sama, kuin se, että mikä on ja kuka määrittää; normaalin. ;)
Siivetön
 

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja paa » 31. Heinä 2014 16:09

Surkeaa touhua Uusi Suomelta. Sinänsä ei mitenkään yllättävää, mutta odotin US:ltä vähän enemmän.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 7 vierailijaa

cron