Tom of Finland postimerkit

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Tom of Finland postimerkit

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Marras 2014 21:16

*
Muuten... muistin sinun äitiä rukouksin eilen että tulisi uskoon ja parantuisi kans. :angel:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Tom of Finland postimerkit

ViestiKirjoittaja paa » 26. Marras 2014 21:01

vaisuliini kirjoitti:*
Muuten... muistin sinun äitiä rukouksin eilen että tulisi uskoon ja parantuisi kans. :angel:


Olet ihana :hugehug:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Tom of Finland postimerkit

ViestiKirjoittaja pekka » 26. Maalis 2015 11:49

Ei hyvältä näytä:


"Tom of Finland -tuotteet kasvattivat Finlaysonin verkkokauppaa"

http://www.pohjalainen.fi/uutiset/talou ... -1.1802321

"Finlayson onnistui kasvattamaan tuntuvasti verkkokauppaansa loppuvuonna.

Yhtiön verkkokauppa kasvoi vuoden viimeisellä neljänneksellä 96 prosenttia edellisvuoteen verrattuna. Joulukuussa kasvua kirjattiin jopa 151 prosenttia.

Syksyn myydyimmät kuosit olivat yhtiön mukaan Tom of Finland by Finlayson -malliston kuosit sekä kuosit Otso ja Pesue, jotka kuvaavat luontoa ja eläimiä.

Yhtiö myi Tom of Finland by Finlayson -tuotteita 21 maahan.

Finlayson aloitti viime vuonna kuosiensa lisenssiviennin Japaniin, jossa Finlaysonin kuoseja näkyy nykyään muun muassa vaatteissa, sateenvarjoissa ja laukuissa. Lisenssivientiä suunnitellaan myös Etelä-Koreaan ja Hongkongiin."


Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa