Usko-Evoluutio-Tiede-Ateismi Osa3: Pekka Reinikainen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Usko-Evoluutio-Tiede-Ateismi Osa3: Pekka Reinikainen

ViestiKirjoittaja Janne » 22. Huhti 2014 12:21

Usko-Evoluutio-Tiede-Ateismi osa3: Pekka Reinikainen, Miksi usko luomiseen on tärkeää?

Usko-Evoluutio-Tiede-Ateismi sarjan kolmannessa osassa Saulus-Lähetyksen Toni haastattelee Lääkäri Pekka Reinikaista aiheesta Miksi usko luomiseen on tärkeää?
Haastattelussa tulee ilmi miksi ennen kova ateisti Pekka Reinikainen itse tuli uskoon?
Lisäksi haastattelussa selviää; tukeeko fossiilikerrostumat luomista vai evoluutiota?
Onko ihmisessä evoluution tuloksena tarpeettomia "osia" kuten häntäluu, paksusuoli jne?
Koska ihminen on ollut älykkäimmillään?
Onko ihminen ja simpanssi niin lähellä toisiaan, että simpanssista olisi voinut kehittyä ihminen?

Tässä linkki Saulus-Lähetyksen sivuille videoon
http://www.sauluslahetys.com/usko-evolu ... einikainen

Tämä video on minua henkilökohtaisesti kiinnostavin video tästä sarjasta. Itselleni tuli selväksi hyvin moni asia mikä oli askarruttanut mieltäni. Ei voi muuta sanoa kuin että asiasisällöltään erittäin mielenkiintoinen ja opettavainen video josta on hyötyä jo ihan kristillisen "yleissivistyksen" kannalta.

Siunattua päivää itse kullekkin

Terveisin Janne
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne
 
Viestit: 560
Liittynyt: 15. Joulu 2010 00:00

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa

cron