Amightywind-ministeriö ja sen profetiat

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Amightywind-ministeriö ja sen profetiat

ViestiKirjoittaja Juha » 21. Huhti 2014 21:48

Hei, olen netissä törmännyt kyseisen nimiseen ministeriöön, tietääkö kukaan mitään tuosta? Kyseinen ministeriö jakaa profetioita, joita Elisabeth Elijah Nikomia -niminen nainen on saanut.

http://amightywind.com

http://amightywind.com/prophecy/iprophecynum.htm

Hieman arveluttaa kun nainen kutsuu tuossa ylläolevassa linkissä itseään apostoliksi. Olen hieman lukenut sieltä täältä profetioita joita tuon sivun kautta jaetaan (löytyy myös youtubesta), ja ainakin ulkoapäin kuulostaa asialliselta mutta mitään supertarkkaa analyysiä en ole tehnyt. Onko kaikki kunnossa vai ei, sitä en tiedä ja ihmettelen tässä. Yksi tuon naisen profetioista suomeksi tässä:

https://www.youtube.com/watch?v=J6TK_1EoawY

tässä yksi kritiikkiä esittävä linkki:
http://www.midnightinamerica.net/docs/lit/mw/mw-een.htm

avaan tämän keskustelun siksi että voidaan tutkia ja miettiä yhdessä että millä asialla kyseinen ministeriö oikein on.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Amightywind-ministeriö ja sen profetiat

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 22. Huhti 2014 00:29

:?
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 19:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Amightywind-ministeriö ja sen profetiat

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Huhti 2014 10:36

Näin on Jasmiini kuten kirjoitat, kaikenlaista kummallista löytyy tuon naisen sanomisista, välillä meinaa oikein tuskastua kun niitä lukee. Ja joo, hän kutsuu näemmä itseään "vaatimattomasti" (Hymiö!) apostoliksi ja profeetaksi! On ainakin tittelit "kunnossa" mutta ei noilla asioilla tietenkään sais ihmisiä harhaan johtaa.

Tässä on ilmeisesti kuva tuosta Elisabethista:

Kuva



Tässä on joku sivu suomeksi käännettynä tuon Elisabethin kirjoituksista, pieni lainaus kirjoituksen lopusta (pikaisesti silmäilin koko kirjoitusta ja välillä hyvinkin outoa tekstiä):

http://www.amightywind.com/elisabeth/wh ... innish.htm

"Pyydän YAHUSHUA, käytä tätä tuomaan rauha ihmisille, jotka ovat pahojen susien lampaan vaatteissa, väärien profeettojen ja pahojen paimenien ympäröimiä! Anna heille rauha kun he lukevat tätä ja anna heidän tietää sinun Pyhän Henkesi avulla, että minä EN ole kuten nämä Sudet lampaan vaatteissa, jotka ovat tulleet nielemään karitsat! Minä EN ole hyvä paimen! On AINOASTAAN YKSI! Minä pelkästään osoitan tien AINOALLE hyvälle Paimenelle, joka olet SINÄ GOLGATAN JA NASARETIN YAHUSHUA Ha Mashiach! Mutta minä pyydän, että sinä annat sinun Henkesi loistaa esiin minussa, niin että ihmiset eivät näe minua, vaan anna heidän nähdä YAHUSHUA Ha Mashiachin valo minussa.


Minä EN ole pieni JUMALA! Minä EN pilkkaa Jumalaa sanomalla sellaista asiaa kuten niin monet sanovat saarnatuoleissa nyt! Minä olen ainoastaan armon kautta pelastuva syntinen, EN minun töideni kautta paitsi jos joku ihminen kerskuu! Se on oikea suhde SINUN kanssasi yksin YAHUSHUA, jotta minä tulen näkemään Taivaan tai kuka tahansa MEISTÄ! Auta minua tekemään kaikki, mitä minut luotiin ja määrättiin tekemään yksin sinun YLISTYKSEKSI, KUNNIAKSI ja Loistoksi YAHUSHUA! Sinun Nimessäsi minä pyydän sitä YAHUSHUA!


Viimeisin päivitys:


Rukoilkaa, että HERRA nostaa ylös muita sponsoreita tälle ministeriölle ja muille kumppaneille.


Rakkaudella Saviastialta, mutta YAHUSHUA Ha Mashiachin Mahtavalta Soturilta! Sillä minä EN seiso minun voimallani tai mahdillani vaan PYHÄN HENGEN voimalla! YAHUSHUA Messiaan nimessä, YAHUSHUA Messiaan Veri on sinua vastaan Saatana!



Apostoli ja Profeetta Elisabeth Elijah Nikomia"
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Amightywind-ministeriö ja sen profetiat

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 22. Huhti 2014 12:02

Yhdyn esitettyihin mielipiteisiin. Rahan kerjääminen ja mankuminen sekä uhkailu arvostelijoille nousee esiin monessa kohtaa. Tämä on takuu varmasti höpö höpöä alusta loppuun...

Mistä näitä riittääkin?!

Lähde:

http://amightywind.com/teachings/elijah_of_new.html

Alla olevassa tekstissä nainen laukoo omasta päästä tulleen profetian, jossa hän valehtelee että Herra Jeesus olisi voidellut tämän naisen "uudeksi Elijaaksi" ja toistuvasti sanoo että ne jotka ei tue häntä taloudellisesti eivät saa siunauksia ja arvostelijoille käy köpelösti, myöskin nainen on loukkaantunut kun hänen profetioitaan ei ole otettu todesta ja hän ei ole päässyt puhumaan johonkin seurakuntaan jne..

Laitan tähän alle otteita "profetiasta" eli tarinasta minkä tämä nainen on sepittänyt sivuillansa. Tarinalla hän tahtoo lypsää rahaa, ja valehtelee saaneensa "uuden eliaan" -voitelun sekä uhkailee arvostelioita....

***

"Millionaires have come here and scoffed now they won't have the millions much longer, for I am telling you use the paper and plastic cards while you can to help this Elijah of New, not for her sake but for your sake. "

suomennos:


MIljonäärit ovat tulleet ja pihistelleet rahojaan, nyt heillä ei ole enää miljooniansa, sillä minä (Jeesus) sanon teille , että käyttäkää paperia (viittaa rahaan) ja muovia (viittaa luottokortteihin) vielä kun voitte auttaaksenne tätä "uutta Elijaa" ei hänen vuokseen vaan itsenne vuoksi.

***

I, YAHUVEH am only speaking this to those that recognize MY voice through these prophetic words written here and recognize the RUACH ha KODESH wildfire anointing that is upon her. I, YAHUVEH want to bless the people but they have denied MY blessings and this Handmaiden I have anointed to speak forth MY blessings as the Elijah of Old. When your paper money is worthless and the credit cards are worthless, and the stocks and bonds and CDs are worthless, and you are facing poverty, starvation, homelessness, sickness, you will remember when you were asked to be a blessing like the widow of Zarephath who sustained MY Elijah of Old. You would have been blessed and protected like the Widow of Zarephath and chose to turn a deaf ear to YAHUVEH's warnings to bless this handmaiden MY Elijah of New.

suomennos:

blaa blaa blaa..puhun tässä VAIN niille jotka tunnistaa minun (jeesuksen) äänen tässä profetiassa ja tunnistatte spesiaali super duper ruach ha kodesh metsäpalo (oikeesti käytti sanaa metsäpalo voitelu, LOL) voitelun tässä naisessa.

blaa blaa blaa...kun rahanne ovat arvottomia (viittaa pedon merkkiaikaan) ja luotto kortit arvottomia ja osakkeet ja sijoitukset ovat arvottomia ja teillä on köyhyys, nälkä, kodittomuus, taudit niin muistatte kun teitä pyydettiin olemaan siunauksena tälle voidellulleni "uudelle Elijaalle" niin kuin zarepath oli siunauksena minun "vanhalle Elijaalleni" ja valitsitte olla kuuroja hänen tarpeilleen ettekä siunanneet (taloudellisesti) tätä uutta elijaani..

En jaksa enempää tuhlata aikaani edes tuon roskan suomentamiseen, katsokaa linkin takaa mitä hävytöntä rahan kerjuuta ja nälällä, kurjuudella, sairauksilla uhkailua jos ei tälle rohveetalle rahaa anna, näin tämä rohveetta puhuu Herra Jeesuksen nimessä siis. Törkeää ja hävytöntä Herran Jeesuksen nimenkäyttöä rahan lypsämiseen peloittelulla ja painostamisella.

Kaikenmaailman satua ja diiba daabaa enkeleistä ja enkelivierailuista jne helvetti vierailuita...
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Amightywind-ministeriö ja sen profetiat

ViestiKirjoittaja Juha » 22. Huhti 2014 16:47

Kommentteja tuon videon alta:

JumalanKansa kirjoitti:
Videolla sanotaan, että Jeesus tulisi takaisin Rosh Hashanahin aikaan, sapattina.

Tämä on ristiriidassa itse Jeesuksen omien sanojen kanssa. Hänhän sanoi ettei kukaan tiedä hetkeä, vaan ainoastaan Jumala tietää.

Lue Matteus 24:36-44 !
ja myös
1 Tessalonikalaiskirje 5:2
2 Pietarin kirje 3:10
Ilmestyskirja 16:15

Katso nuo raamatunkohdat. Mikä tahansa profetia, joka on ristiriidassa Jumalan kirjoitetun sanan kanssa, on väärä profetia.


vastaus:

YTForYAHUSHUA kirjoitti:Entäs sen jälkeen kun ylöstempaus on tapahtunut? Eikö vielä siinäkään vaiheessa kukaan tiedä sitä päivää ja hetkeä (Matt. 24:36)? Seuraavassa jakeessa 37 sanotaan, että niin kuin oli Nooan päivinä, niin on silloin kun YAHUSHUA tulee takaisin.

Nooahan tiesi ETUKÄTEEN sen tarkan päivän, jona vedenpaisumus tulisi (1 Moos. 7:4), koska Jumala sen hänelle etukäteen ilmoitti.
Niin se siis tulee olemaan ennen ylöstempausta niille, jotka ovat YAHUSHUAN Morsian.

Kyllä, on totta, että tuota ylöstempauksen päivää ei juuri tällä hetkellä tiedä kukaan muu kuin Isä Jumala. Jos Jumala on paljastanut sen, että ylöstempaus tapahtuu JONKIN Rosh Hashanahin aikaan JONAKIN sapattina, niin tarkoittaako se, että tietäisimme siis sen päivän ja hetken. Ei tietenkään tarkoita.

Voi olla, että tarkoitit kommentillasi periaatteessa ihan hyvää (en tietenkään voi sitä tietää), mutta tee kuitenkin YAHUSHUAN (Jeesuksen) nimessä parannus siitä, että kutsuit tätä profetiaa vääräksi, ja ole jatkossa varovaisempi sen suhteen mitä profetiaa menet ylipäätään kutsumaan vääräksi.


vastaus:

JumalanKansa kirjoitti:Totta kai silloin tiedetään kun aika koittaa, sehän on selvä asia, mutta ennen kuin se tapahtuu niin kukaan ei tarkkaa hetkeä tiedä muuta kuin Isä Jumala. Nooalle ilmoitettiin etukäteen, kyllä, mutta Raamatussa ei sanota missään että uskoville ilmoitettaisiin etukäteen tarkka hetki, vaan meidän tulee olla kaiken aikaa valmiina ja odottaa. Jos joku sanoisi tarkan hetken niin se tieto ei silloin voisi olla millään tavalla Jumalalta tullutta. Tuokin tieto että sanotaan että tempaus tapahtuisi jonakin juhlapäivänä on hieman arveluttavan kuuloista, tuntuu vähän että ikään kuin että hipoo rimaa että onko tällainen tieto vastoin Raamattua vai ei. Mitään pahaa mä en kenellekään halua enkä tarkoita, mutta sanon vaan sen että jokainen profetia tulee Raamatun sanan avulla ja valossa koetella, oli se keneltä tahansa lähtöisin. Noh, en sano 100% varmuudella että olisi väärä, mutta epäilen sitä kun kuulostaa vähän arveluttavalta.

Yksi juttu myös ihmetyttää. Miksi Elisabethiä sanotaan apostoliksi? Minusta tuo kuulostaa vähän itsensä nostamiselta jalustalle. Ainoastaan Raamatun kirjoittamisen aikoina oli apostoleita (Paavali + muut Jeesuksen opetuslapset), joten jos jotakuta nykyään elävää ihmistä kutsuu apostoliksi niin tuntuu vähän siltä kuin nostaisi hänet samaan asemaan kuin Raamatun apostolit.


Mitä mieltä olette? Onko se Raamatun sanan ylittämistä jos ei sano päivämäärää (tyyliin 22.04.2014), mutta jos sanoo että se tapahtuu jonkin vuoden Rosh Hashanahina (juutalainen uusi vuosi) ? Mielestäni tuo kuulostaa vähän arveluttavalta.

(Kaikki videoon laitetut kommentit saa näkymään sillä tavalla että valitsee "suosituimmat kommentit" sijasta "uusin ensin".)
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Amightywind-ministeriö ja sen profetiat

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 22. Huhti 2014 18:41

En tunne kyseistä tapausta ,mutta kuuntelin jotain ilmiesesti tuon vaalean naisen puhetta netissä (You Tube) Se ääni kiinnitti hieman huomiota ?? Ja nostatti ainakin kyseisellä videolla niskakarvat pystyyn ja enempää en sitte ole kuunnellutkaan.
Niin tuo päivä ja hetki jolloin Herra saapuu pysyy salassa lopunhetkeen saakka ,mutta sinnikkäästi on ihmisiä ,jotka tietävät paremmin asiat.Samoin kuin 3WW alkamisen.
Moni ennustaa asioita oikein ja monia sellaisia ,mutta kun ennustetaan 3WW ja Jeesuksen tulo niin johan iskee lama sitten näihin oraakkeleihin.
Sen voi kyllä tietää ,että Herran päivä lähenee ,mutta vielä puuttuu palasia .Pyhä Henki on vielä maan päällä seurakunnassa ja odottaa oikeaa aikaa.Ja se pahuuden lähettiläs on jossain ..
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Amightywind-ministeriö ja sen profetiat

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 24. Huhti 2014 22:24

tutkiskelin opetusta lisää ja löysin "profetian", jossa maasta nousee zombieita, ja Herra Jeesus on käskenyt että niitä pitää lyödä puisilla risteillä, sillä ne ovat oikeasti demoneita jotka ovat menneet ruumiiden sisään!

Hän myös mainitsee sivulla, että hänet on itsensä jo kertaalleen ylösnostettu eli hän nousi kuolleista...

Tähän on yhdistetty vielä UFO:t ja jatkuva itsensä nostaminen, höpö löpöä alusta loppuun.

Raamattu ei tue käsitettä, että uskovien tulisi ristin kappaleilla tai puunpalasilla karkoittaa zombieita taikka henkivaltoja, Raamattu ei myöskään opeta mitään liskoihmisistä, eikä varoita meitä niiden olemassa olosta. Eikä Raamattu opeta , että demoneilla olisi tapana mennä ruumiiden sisään ja nostaa ne "zombie" otuksina tänne vaanimaan. Nämä opetukset ovat Raamatun vastaisia, sekä sivuston uhkaileva ja peloitteleva ja rahaa painostamalla tivaava asenne ei ole Raamatun ilmoittamaa hyvää hedelmää, vaan hedelmä onkin paha.

Lähde:

http://amightywind.com/whatsnew/082106rense.html

Lainauksia:

When their Spirit bodies come and join with the earthly bodies they will indeed walk the earth like when I was resurrected. The saints rose did they not? Satan counterfeits everything I do, and so he shall do it again.

TO BE FOREWARNED IS TO BE FOREARMED FOR SUCH A TIME AS THIS! Beware for there is coming a time that living near graveyards you will see the enemy raise up the evil dead ones (zombies) that will be void of the spirit for it shall be in Hell suffering, but the body shall be reanimated and used by demons coming from the bottomless pit to do one thing and that is to kill and for the spirits to come out of the soulless ones and into bodies with souls, to further pervert MY creation of human kind. Even the pets will be a danger at that time.

Apostle Elisabeth Elijah Nikomia
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Amightywind-ministeriö ja sen profetiat

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 24. Huhti 2014 22:32

löytyy myös tarina, Sherry Shriner on lisko ja UFO-olento !

http://amightywind.com/whatsnew/sherryshriner.html

Sherry Shriner mixes truth with lies. Sherry Shriner is the reptilian alien that she warns about when she wrote and now sells her book "Aliens on the Internet."
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Amightywind-ministeriö ja sen profetiat

ViestiKirjoittaja Juha » 12. Heinä 2014 04:42

Palataas hieman tähän aiheeseen...

Törmäsin eräänä päivänä tähän sivuun http://amightywindtrueorfalse.blogspot.fi/ missä entinen ministeriön oikeellisuuteen uskova antaa huonon todistuksen ja tuo monia huolestuttavia seikkoja tästä ministeriöstä julki.

Linkissä mainittiin myös että ministeriö on muutellut "profetioitaan". Esimerkiksi profetiasta nro 122, on poistettu kokonainen kappale:

https://www.youtube.com/watch?v=YgREpGPsyd8

Laitoin asiasta viestiä tuolle YTForYAHUSHUA-henkilölle. Hän myönsi että tuosta profetiasta on todella poistettu tuo pätkä. Hän sanoi, että Jumala olisi käskenyt jälkeen päin poistamaan tuon pätkän tuosta profetiasta...

En minä liittoani riko, enkä muuta sitä, mikä on minun huuliltani lähtenyt. Ps. 89:34


En usko, että Jumala muuttelee jälkeen päin profetiota...

Jos joku ei usko tuon videon oikeellisuuteen, niin voin todistaa muutakin kautta, että tuosta profetiasta on todella pala pätkitty pois. Nimittäin, tuon ministeriön profetioita on käännetty monille eri kielille. Ruotsin- ja cebunkielisistä käännöksistä tuota pätkää ei ole otettu pois, joten se löytyy niistä edelleen, ainakin tällä hetkellä kun tätä viestiä kirjoitan.

Profetia ruotsiksi: http://www.amightywind.com/prophecyswed ... wedish.htm

Ja se pois pätkästy kohta ruotsiksi:

Detta är varför JAG inte vill att någon går inför en kamera såvida de inte har MIN seger på deras ansikte. Framstå inte som om ni är slagna, slitna och trötta för hur visar det MIN seger? När ni känner er på det sättet och så skall ni och så gör ni, håll det bara privat mellan er och MIG, men låt inte fienderna se er svettas. Låt inte fienderna se er gråta för igen säger JAG, MIN glädje i er ringaktar de.


Profetia cebun kielellä: http://www.amightywind.com/prophecy-phi ... ipino.html

Pois pätkästy kohta cebun kielellä:

Mao kini ang hinungdan nga dili AKO gusto nga bisan si kinsa ang moatubang sa camera gawas kon anaa makita sa ilahang mga dagway ang AKOANG kadaugan. Ayaw pagpakita nga mora ka ug gikulata, ginamit ug gikapoy kay unsaon man niana pagpakita sa AKOANG kadaugan? Kon sa dihang mabati ninyo kini sa ingon niining paagi ug busa mao gayod mabati ninyo ug busa gibati ninyo, itago lamang kini nga pribado tali kanimo ug KANAKO, pero ayaw itugot nga ang mga kaaway makakita ninyong gipaningot. Ayaw itugot nga ang mga kaaway makakita ninyong naghilak kay usbon NAKO pag-ingon, and AKOANG kalipay (joy) diha kaninyo ilahang gitamay (despise).


Tuo poistettu kohta kuuluu suomeksi näin:

"Tämän vuoksi en halua kenenkään menevän kameran eteen, ilman että MINUN voittoni näkyy heidän kasvoillaan. Älkää näyttäytykö lyötyinä, kuluneina ja uupuneina, sillä kuinka se kuvastaa MINUN voittoani? Kun tunnette näin, miten tulette kyllä tuntemaan, niin pitäkää se yksityisenä, sinun ja Minun välisenä, mutta älkää antako vihollistenne nähdä teitä tuskaisina. Älkää antako vihollisten nähdä teidän itkevän. Sanon jälleen: He halveksivat MINUN iloani teissä."

Toivottavasti tästä ketjusta on joskus hyötyä jollekulle, joka joskus saattaa miettiä millä asialla tämä ministeriö on.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Amightywind-ministeriö ja sen profetiat

ViestiKirjoittaja paa » 13. Heinä 2014 15:16

Olen samaa mieltä kanssanne, mutta... totaalirepeäminen ministeriön etusivun valkoiselle hevoselle, jonka jalat sätkivät :lol: :lol:

Vähemmän on enemmän, vai miten se meni.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa