Suomen asema lopunajassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Syys 2014 19:53

*
Itselläni on kans numeerista Raamattua kun Jumala kutsui minut konkreettisesti kasteelle ja siinä on päivämääränä numeraalinen Raamattu. :shock: Ja lisäksi yksi aamu Jumala konkreettisesti herätti minut niin herättyäni olin ihmeissäni ja katsoin ihmetellen digitaalista kelloa, se oli 4:44 joka viittaa henkilökohtaisesti Jeshuaan. :shock: Niin ymmärsin mitä Jumala tarkoittaa ja minun piti tehdä niinkuin Jumala kehotti minua... Kyllä Jumala puhuu numeron kautta.

Yksi kesäpäivä sitten lähdin mieheni kanssa ajelulle ja vielä pitkälle matkalle. Oli tarkoitus palata illalla kotiin mutta raju sadekuuro yllätti niin menimme hotelliin. Hotellin parkkipaikka oli melkein tyhjillään niin meille annettiin paikka numerosta 7. Oli siellä yksi tai pari autoa. :shock: Ja lisäksi hotellihuone annettiin meille ja katsoin ovinumeroa 317. :shock: Tuntui kyllä Jumalan johdatukselta.

Minä synnyin tasan aamuseitsemältä. Raamatun mukaan Jumala tietää milloin on aika syntyä ja milloin on aika kuolla. Jumala etukäteen tiesi milloin synnyin ja se oli tasan aamuseitsemältä. Minä en siis ole "vahinkolapsi" kun synnyin sinä hetkellä. Ihmeellistä! :angel:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Syys 2014 20:05

*
Haluaisin vielä kertoa siitä menorasta, siihen liittyy numeerinen Raamattu.
Heprea on oikealta vasemmalle luettava kieli niin numerot ovat oikeassa järjestyksessä
eli 7 - 6 - 5 --- 4 --- 3 - 2 - 1 tuon menora-kuvan mukaan:

Kuva

Tuossa keskimmäisessä on heprean aakkonen eli ד DALET: Ovi, numero 4 ---> ד
Menoran vertauskuva on itseasiassa seurakunta ja menoran keskimmäinen viittaa Jeshuaan eli
Hän on seurakunnan pää. Tämä on minun omaperäinen tutkimusretki, oli mielenkiintoista tutkia kans. :)
Viimeksi muokannut vaisuliini päivämäärä 01. Tammi 2015 22:29, muokattu yhteensä 2 kertaa
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja paa » 06. Syys 2014 20:52

Janne kirjoitti:Muakin aina pelottaa soittaa mikolle kun sillä on puhelinnumerossa 3 kutosta peräkkäin :o
Tiedä sit mitä miehiä on :roll:


:lol:
Mietin joskus ihan vakavissani että pitääköhän sen vaihtaa numero tuon takia :D
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja paa » 06. Syys 2014 20:54

Vaisuliini, osaatko hepreaa? :)
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Syys 2014 21:23

paa kirjoitti:Vaisuliini, osaatko hepreaa? :)


En :) Yhdessä linkissä on valmiina suomeksi käännetty jota minä tutkin :D :shh:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja tanu » 07. Syys 2014 06:05

Isoäiti kirjoitti:Olikohan se Ivan Paninin tutkimus raamatun numerologiasta ihan puppua? Hän tuli kuitenkin uskoon.


Ei ole puppua. Ivan Panin alkoi sattumalta tutkia Raamatun numerologiaa.
Hän oli tullut uskoon jo ennen tutkimuksiaan ja todisti havainnoillaan ettei ihminen ole voinut kirjoittaa Raamattua.
Niin ihmeellisesti tietyt numerot ja numerosarjat toistuivat alkukielellä kirjoitetuissa teksteissä.

http://www.totta-on.fi/Raamattu/ivan-panin.html
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja tanu » 07. Syys 2014 06:06

Onpas tämä(kin) ketju rönsyillyt kauas alkuperäisestä aiheestaan...
Mutta haitanneeko tuo mittään.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Syys 2014 08:20

tanu kirjoitti:
Isoäiti kirjoitti:Olikohan se Ivan Paninin tutkimus raamatun numerologiasta ihan puppua? Hän tuli kuitenkin uskoon.


Ei ole puppua. Ivan Panin alkoi sattumalta tutkia Raamatun numerologiaa.
Hän oli tullut uskoon jo ennen tutkimuksiaan ja todisti havainnoillaan ettei ihminen ole voinut kirjoittaa Raamattua.
Niin ihmeellisesti tietyt numerot ja numerosarjat toistuivat alkukielellä kirjoitetuissa teksteissä.

http://www.totta-on.fi/Raamattu/ivan-panin.html


Minä koitin ymmärtää Ivan panin numerologiaa mutta aivoni meinasi mennä sekaisin. En usko että numerologiaa pitäisi seurata koska 5Moos. 8:3 ja Matt. 4:4 jakeen mukaan meidän tulee elää Jumalan Sanan mukaan joka lähtee Isän suusta. Minä myös luin jossain että jos alkuperäinen Raamatun käännös hävitetään niin hepreankielen aakkosten ja numerologian kautta alkuperäinen käännös saa takaisin. :shock: Onko totta? :roll: :?:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Syys 2014 08:24

*
Paninin numerologiasta en itse mitään saanut selville ja aivo meinasi mennä sekaisin ja se tuntui labyrintiltä :oops: mutta heprean aakkosista numeerisen Raamatun kanssa minä sain kyllä selville.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 07. Syys 2014 11:15

tanu kirjoitti:
Isoäiti kirjoitti:Olikohan se Ivan Paninin tutkimus raamatun numerologiasta ihan puppua? Hän tuli kuitenkin uskoon.


Ei ole puppua. Ivan Panin alkoi sattumalta tutkia Raamatun numerologiaa.
Hän oli tullut uskoon jo ennen tutkimuksiaan ja todisti havainnoillaan ettei ihminen ole voinut kirjoittaa Raamattua.
Niin ihmeellisesti tietyt numerot ja numerosarjat toistuivat alkukielellä kirjoitetuissa teksteissä.

http://www.totta-on.fi/Raamattu/ivan-panin.html



Minäkin kyllä itse uskon, että ei ole ihan puppua, vaikka en sitä niin ymmärräkkään, niinkuin vaisuliinikin sanoi. Luin joskus Pekka Lahtisen kirjoittaman kirjan Luojan lukuja. Sain sen lainaksi yhdeltä veljeltä. Siinä oli paljon sellaista alussa mitä ymmärsin ja todella kiinnostavaa, mutta sitten mentiin syvemmälle matemaattisuuteen ja minun matematiikka pääni ei siihen enää riittänyt. :crazy: Mutta tiedän henkilön joka tuli tämän kirjan luettuaan uskoon.

Tästä voisi tietysti avata uuden avauksen. Isoäiti taitaa sotkea kaikki ketjut. Anteeksi. :oops:
Isoäiti
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron