Suomen asema lopunajassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 09. Huhti 2014 12:12

Olen kokenut sydämelläni kirjoittaa lopunajasta ja siihen liittyvästä tapahtumasta, jonka Raamattu kertoo yksityiskohtaisen tarkasti. Raamattu kertoo lopunaikana käytävästä sodasta, joka tapahtuu Lähi-idässä, kun tiettyjen maiden sotilasliittouman tai yhteistyön tuloksena hyökätään Israelin kansan ja valtion kimppuun. Uskon että se millainen kanta Suomella on Raamatun sanan pyhyyteen ja Israelin valtioon ratkaisee sen mikä on Suomen kohtalo lopunaikana. Riippumatta siitä uskotko Raamatun sanaan vai et, niin sinun tulisi kuitenkin tietää se mitä Raamattu opettaa lopunajoista.

1930-luvun alussa monet suomalaiset papit olivat sitä mieltä, että Israelin valtiota ei synny koskaan Lähi-itään. Raamatussa Jumala sanoo, että Hän palauttaa Israelin kansan takaisin omaan maahansa lopunaikana. Raamatun profetian sanan lupauksen mukaisesti Israelin valtio syntyi ja näki päivänvalon virallisesti vuonna 1948, huolimatta siitä vaikka monet papit eivät uskoneet, että sellainen tapahtuma voisi koskaan tapahtua.

Sen tähden yhtä varmaa on se, että Jumalan sanan profetia toteutuu tarkasti myös lopunajansodasta Lähi-idässä, kun monet maat tulevat hyökkäämään Israelia vastaan. Suomen kohtalo lopunaikana riippuu siitä millaisen kannan Suomen kansa ottaa Raamatun pyhyyteen sekä Israelin valtioon. Tutki ja koettele kirjoitukseni sekä tarkkaa tulevia tapahtumia.

Kirjoitus on sivullani:

http://www.kotipetripaavola.com/venajas ... htalo.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Huhti 2014 12:55

*
Amen! Eli ei tartte pelätä - luottavaisin mielin ja tietäen että
turvamme on yksin Herrassa.

Psa 27:1 Daavidin psalmi. Herra on minun valoni ja pelastajani,
ketä minä pelkäisin! Herra on elämäni turva, ketä minä kauhistuisin!
2 Kun pahantekijät käyvät kimppuuni syödäkseen lihaani, niin he,
minun ahdistajani ja vihamieheni, kompastuvat ja kaatuvat.
3 Vaikka sotajoukko leiriytyisi minua vastaan, sydämeni ei pelkäisi.
Vaikka minua vastaan nousisi sota, silloinkin olisin luottavainen. RK

Ps. 27:3 Vaikka sotajoukko asettuisi minua vastaan, ei minun sydämeni pelkäisi;
vaikka sota nousisi minua vastaan, siinäkin minä olisin turvassa. 33/38
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 10. Huhti 2014 00:36

Kyllähän tuossa jutussa vinha perä on .Se että Suomen linja jos jatkuu tällaisena vielä muutamia vuosia niin Suomesta voi tulla sitten huonoosainen valtio.Jos Jumala hylätään tätä tahtia ja uus nuori sukupolvi pääsee vauhtiin ,joka viis veisaa uskonasioista niin,,,,,
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 10. Huhti 2014 10:03

Nuo venäjän sapelin heilutukset Ukrainassa ja muu uhkailu ja pullistelu kyllä pitäisi saada kansa näkemään, että karhu on herännyt kärttyisenä ja Suomen hinajakin voi ruveta maistumaan.

Kansa vaan läällättää ja heittää Herran sanan kauemmaksi selkänsä taakse, vaikka vuosisatoja vanha sotaisen historian omaava mahtava kansa kerää rohkeuttaan nielastaakseen lisää alueita itseensä, niinkuin Ukrainassa on käymässä.

Herra auta ja armahda!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja toni t » 27. Elo 2014 16:04

Isäntämaasopimus moraalisesti väärin - http://mikaeltorppa.puheenvuoro.uusisuo ... sti-vaarin
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja tanu » 27. Elo 2014 18:21

Juuri julkaistu gallup-tulos osoittaa, että 26% suomalaisista kannattaa Natoon liittymistä ja 57% on sitä vastaan.
Loput 17% ei osaa sanoa kantaansa.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... yt/4276118

Eli vain 1/4 suomalaisista on jäsenyyden puolella ja silti Suomi on allekirjoittamassa sopimusta, joka sallii Naton toiminnan
Suomen maaperällä sekä rauhan että sodan aikana.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... la/4276436

Venäjä ei hyvällä katso lähentymistä Naton kanssa.
http://yle.fi/uutiset/kenraali_makarovi ... an/6169951

Tulee tämä Raamatun kohta mieleen, Jesaja 3:
1. Sillä katso, Herra, Herra Sebaot ottaa pois Jerusalemilta ja Juudalta
varan ja turvan, kaiken leivänvaran ja kaiken vedenvaran,
2. sankarin ja soturin, tuomarin ja profeetan, tietäjän ja vanhimman,
3. viidenkymmenenpäämiehen ja arvomiehen, neuvonantajan, taitoniekan ja taikurin.
4. Ja minä panen nuorukaiset heille päämiehiksi, ja pahankuriset hallitsevat heitä.


Nyt on meillä Nato ja Usa myönteinen presidentti ja hallitus ja varsinkin pääministeri ja puolustusministeri.
Ihan kuin kaivaisivat verta tahallaan nenistään!

Vanha hyvä Paasikivi-Kekkosen puolueettomuuslinja olisi ainoa oikea tapa hoitaa suhteita ulkovaltoihin.
Varsinkin nyt kun tilanne maailmalla on kiristymässä.

Sopii myös muistaa, ettei Raamatun lopunaikojen(tämä aika mitä nyt elämme) profetioissa mainita millään tavalla
Usan olevan suurvalta.

Mutta myös se on tärkeää muistaa, ettei mitään tapahdu taivaassa eikä maan päällä, ellei Jumala sitä salli.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 27. Elo 2014 19:30

:crazy:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 02:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 28. Elo 2014 09:58

Mitä mieltä olette siitä 'tukholman profetiasta', josta keskusteltiinkin vähäsen juttutuvassa? Se on ainut profetia matkan varrelta, joka on säilynyt vahvana ainakin omassa mielessäni. Ja olen monien muidenkin kuullut sanovan samaa. Voisiko nuo Petrin käsiraudat olla tähän samaan profetiaan liittyvät? Että suomi miehitettäisiin osittain?
Isoäiti
 

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja pekka » 28. Elo 2014 10:33

Isoäiti kirjoitti:Mitä mieltä olette siitä 'tukholman profetiasta', josta keskusteltiinkin vähäsen juttutuvassa? Se on ainut profetia matkan varrelta, joka on säilynyt vahvana ainakin omassa mielessäni. Ja olen monien muidenkin kuullut sanovan samaa. Voisiko nuo Petrin käsiraudat olla tähän samaan profetiaan liittyvät? Että suomi miehitettäisiin osittain?


Kiitos kirjoituksestasi. Kyllähän se asia vaan näin on, että Raamattu kertoo sodan ja hävityksen ja kaiken mahdollisen pahan ja pahuuden vain lisääntyvän loppua kohden eli kyllä se on mielestäni aika selvä asia, että myös Venäjä Suomeen hyökkää jossain vaiheessa... koko maailmahan nyt parhaillaan valmistautuu tulevaan suureen sodankäyntiin joka puhkeaa sitten jossain vaiheessa kun viha ja katkeruus on saavuttanut täyden mittansa erityisesti maailman johtajien mielissä ja sydämissä.


"Venäläispoliitikko: Suomi ei ole enää puolueeton Nato-sopimuksen jälkeen"

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/arti ... en/4278686

"Venäjän duuman ulkoasiainkomission puheenjohtaja Aleksei Pushkovin mielestä Suomen seuraava looginen askel on Natoon liittyminen.

Suomi ei ole enää puolueeton, kun se tekee niin sanotun isäntämaasopimuksen sotilasliitto Naton kanssa, väittää venäläispoliitikko.

Venäjän duuman ulkoasiainkomission puheenjohtaja Aleksei Pushkov sanoo uutistoimisto Itar-Tassille, että Suomen yhteistyö Naton kanssa kasvaa sopimuksen jälkeen merkittävästi. Pushkovin mukaan seuraava looginen askel Suomelle on tämän jälkeen Natoon liittyminen. Hän uskoo myös Suomen kasvattavan puolustusmenojaan ja liittyvän entistä tiiviimmin samaan rintamaan Yhdysvaltojen kanssa.

Pushkov sanoo, että Suomen isäntämaasopimus on ollut vireillä vuosikausia, mutta vasta Ukrainan kriisin aikana Nato on nostanut sen jälleen pöydälle.

Pushkovin mukaan suurin osa suomalaisista vastustaa Nato-jäsenyyttä, mutta poliittinen eliitti ja erityisesti armeija yrittävät aivopestä kansan mielipiteitä nykyistä myönteisimmiksi.

Puolustusministeri Carl Haglund on ilmoittanut Suomen allekirjoittavan isäntämaasopimuksen ensi viikolla Naton huippukokouksessa Walesissa.

Isäntämaatuella tarkoitetaan tukea, jota maa antaa alueelleen esimerkiksi kriisi- tai harjoitustilanteissa tuleville sotilasyksiköille. Tuki pitää sisällään muun muassa yksiköille toimitettavan ruoka- ja polttoainehuollon."


Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Suomen asema lopunajassa

ViestiKirjoittaja pekka » 31. Elo 2014 10:54

Katoppas, löysin tällaisen kuvan, mitä mieltä olette ?


Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron