Vapaaksi riivaajista ja Jumalan Hengen antama rukousvoima

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Vapaaksi riivaajista ja Jumalan Hengen antama rukousvoima

ViestiKirjoittaja Petri-K » 08. Huhti 2014 23:05

Hei !! :)

Elämässäni on tapahtunut uskoon tuloni sekä hengellisen uudistumiseni jälkeen voimakkaita asioita. Uskoon tuloni oli täysin fyysinen tapahtuma. Olin riivajahenkien alainen ennen uskoontuloa. Tässä riivaustilassa usein kehoni läpi meni sähkövirtoja ja suunnatonta aggressiota ja vihaa. Ajatukset jotka minuun tulivat, tulivat selvästi ulkopuolelta käsin. Koin jopa iskuja päätäni kohden - fyysistä kovaa päänsärkyä, jossa määrättyjä ajatuksia pyrittiin tuomaan sisääni.

Ajatukset olivat suunnattoman väkivaltaisia, saastaisia ja kuvottavia. Jumalanpilkka sekä Jeesuksen häpäiseminen oli kokoajan huulillani - syystä, koska vanhemmistani toinen oli uskossa. Riivaajahenki toimi kauttani uskossa olevaa vanhempaani kohden - häntä syvästi häpäisten ja pilkaten. Tiedostin itsekin, jumalattomana, että nämä ajatukset eivät voineet tulla itsestäni.

Hengellisen uudistumiseni aikana jouduin vielä kohtaamaan paljon kovia ahdistuksia riivaajien puolelta. Jeesus sanoo Matt.12:43-45 että ulosajettu henki etsii palatakseen takaisin "huoneseen" josta se on pois ajettu. Ja jos ihminen avaa uudelleen elämänsä riivaajille, tuo se mukanaan seitsemän muuta, pahempaa henkeä. Riivaajahenkien kanssa tekemissä ollut voi kohdata saman hengen pyrkimyksiä takaisin ,kun ihminen on uskosta Jeesukseen pudonnut synnin ja luopumuksen tilaan. Uskovassa ei voi olla riivaajia, mutta luopunut uskova voi joutua uudelleen samojen henkivaltojen voimakkaan hyökkäyksen kohteeksi - joiden alla hän ennen uskoon tuloaan on ollut.

Helluntaiseurakunnassa ollut vanha uskova pariskunta sai 1980-luvun alussa profetian, joka tuli vanhemmilleni. He rukoilivat puolestani, että Jeesus pelastaisi minut - ja niinpä puolestani rukoillut vanha uskova mies ehti jo päästä kotiin Herran luo, ennen kuin tulin uskoon. Myöhemmin kuulin kaiken tämän. Hänelle Jumala ilmoitti, että minä tulen uskoon. Tämä vahvisti vanhempiani loppu aikoina, jotka olivat sunnattoman raskaat. Näin tapahtui - Jumala pelasti minut. Valitsin omassa huoneessani Herran Jeesuksen saatanan sijasta, johon olin suullisesti ja julkisesti ihmisten edessä sitoutunut. Uudestisyntyminen oli minulle fyysinen kokemus, vapautus riivaajahengistä. Sain vapauden riivaaja hengistä, aggressiosta sekä pelosta. En koskaan ollut kokenut sellaista rauhaa sydämessäni, kuin mitä Jeesuksen antama rauha oli.

---------------------

Olin rukouksessa muutama päivä sitten. Huonessani olivat ikkunat ja ovet kiinni. Rukoilin uskovien, Jumalan seurakunnan sekä langenneiden uskovien puolesta. Koin suurta tuskaa ja murhetta. Sydämeni itki monien asioiden tähden. Siunasin useita veljiä ja heidän työtään, että perkele ei estäisi heidän alkamaansa Jumalan valtakunnan työtä. Julistin erään määrätyn tilanteen kohdalla Jeesuksen nimessä pimeyden valtojen väistymistä. Yht'äkkiä huoneessani kävi hento, mutta voimakas, ikäänkuin tuulen vire - koin sen suoraan puhaltavan kasvojeni edessä kahteen poikkeavaan suuntaan - edessä avaten tietä. Myös hengessäni, sisimmässäni koin Jumalan läsnäolon sekä Hengen kosketuksen. Yht'äkkiä Jumalan Hengessä koin että olin suuressa avarassa tilassa, jossa rukoilin ihmisten puolesta. Tunnustin tämän keskellä sydämestäni, lapsenomaisesti: "Minun Herrani ja minun Jumalani".

On mahdotonta että mikään niin voimakas, ikäänkuin tuulen henkäys olisi voinut luonnollisesti tulla huoneeseeni. Kyseessä oli Jumalan Hengen kautta tapahtunut ilmestys, jossa konkreettisesti koin Jeesuksen Hengen läsnäolon, rukouksen keskellä.

Löydämme tämän tuulen henkäyksen Jumalan sanasta: 1Kun.19:9-18, sekä Apt.2:2.
Itse olen hyvin varauksellinen (jopa itselleni tapahtuneiden) kokemusten suhteen. Itse en koskaan rukoile mitään kokemusta, näkyä tai ilmestystä. Luotan siihen, että Jumala ilmestyy Hänen tahtomallaan tavalla. Kaikki tulee aina tutkia Jumalan Sanan alaisuudessa.

En halua useinkaan puhu kokemuksista, enkä näyistä. Silti halusin jakaa tämän teille rohkaisuna esirukoukseen. Kiitän Jumalaani ja Herraa Jeesusta, että Hän vahvistaa meitä kovien pimeyden voimien keskellä jopa konkreettisilla merkeillä, nostaen meidät yksin Jeesuksen voiton varaan. Myös suullinen auktoriteetti Jeesuksen nimessä, esirukoiltaessa on ollut opetusta minulle. Jumalan Henki virvoittaa ja toimii rukoillessamme. Taistelemme Hengessä asioiden puolesta rukoillessamme.

Kirjoitan tämän teille rohkaisuksi. Jeesus on kaikkien pimeyden valtojen yläpuolella, ja me saamme elää todeksi Hänen voittonsa. Jumalan Henki todistaa meidän henkemme kanssa että me olemme Jumalan lapsia.

Tv. Petri Kuusela
http://elaman-tie.blogspot.fi
Petri-K
 
Viestit: 22
Liittynyt: 27. Maalis 2014 14:51

Re: Vapaaksi riivaajista ja Jumalan Hengen antama rukousvoim

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Huhti 2014 00:43

*
Wau, kiitos Jumalalle rohkaisevasta kirjoituksesta! Jumalan siunausta
sinulle Petri! Minua saa myös muistaa rukouksin kun olen menossa
ulkomaille ja minulla on pari asiaa mikä minua pelottaa, Jumala tietää. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Vapaaksi riivaajista ja Jumalan Hengen antama rukousvoim

ViestiKirjoittaja Petri-K » 09. Huhti 2014 04:20

Muistan sinua Vaisuliini rukouksissa.

Minulla on täällä kaveri joka tänään soitti baarista. On parin viikon ryyppyputki päällä - ja "kuppia" vetää rankasti. Uskossa roikkuu vielä. Ei pysty tekemään hänen puolestaan muuta kuin rukoilemaan. Kovaa tekee katsoa, että uskon veljen - jonka olen tuntenut jo useita vuosia - pitää baarissa istua, ja ryypätä katkeruuteensa. Rakas veli Herrassa hän on minulle. Mutta - taistelu on kova, ja perkele käy kuin kiljuva jalopeura (tark. leijona) nielläkseen uskovat mukanaan helvettiin. Jeesus on voittaja - kun pysymme Hänessä, ja Hänen kauttaan erottaudutaan maailmasta. Tervehenkisiä uskovia on aika harvassa - niitä jotka kantaa langennutta ja perkeleen repimää uskovaa ylös Kristuksen luo parannettavaksi. Huutajia, tuomitsijoita ja muita kyllä riittää, ja sen ohesssa uskovien haukkujia.

---------

Yksi tuttavani kuoli, pari viikko sitten. Kävi kokouksissa ja jotenkin näki että sydämeen Jumalan Sana meni. Ryyppääminen silti kun jatkui, ja pirin-vetäminen, tämä mies kuoli. En tuomitse miten kävi (siihen ei ole minulla oikeutta), Jumala tietää - mutta tällaiset tilanteet aina pysäyttävät.

---------

Kiirastuli aika kasvaa meikäläisellä. Olen ahkerasti evankelioinut roomalaiskatolisia ja viimeisin kirkonkirous tuli Marian iankaikkisesta neitsyydestä, jonka osoitin Raamatusta, että sellaista ei ole. No, he tuomitsivat minut Neitsyt Marian häpäisijänä, ja sen mukaisesti joudun "kiiraastulessa" kärsimään, ellen tee parannusta ja usko Rooman kirkon oppia Mariasta. Kuulemma silti heidän mukaan minulla on "mahdollisuus" kuitenkin vielä pelastua kadotuksesta.

Jumala on vahvistanut sanansa kaikkien keskustelujen keskellä, ja osoittanut Pyhän Henkensä voimaa rukouksissa. Ihmeellinen Jumala !! Välillä kun on "inkvisition" edessä, tulee Jumalan Henki ylle, ja saa voimaa seistä uskonnollisen pedon edessä. Kiitos Jumalalle !!

Rukousta tarvitaan että roomalaiskatolisia pelastuu pois harhaoppien keskeltä.

----------

Siunausta teille kaikille. Rukoillaan Herran Jeesuksen nimessä, että ihmiset pelastuu ja luopiot palaavat takaisin Herran Jeesuksen luo. Onhan tuo sukupuolineutraali avioliittoesityskin kovasti menemässä läpi - sitä tulee vastustaa myös rukouksissa.

Image

Venäjän tilanne kiristyy ja selvästi on nähtävissä jännitteiden kasvua. Rukoustaistelua tässäkin tarvitaan.

tv. Petri Kuusela :toghether:
Petri-K
 
Viestit: 22
Liittynyt: 27. Maalis 2014 14:51

Re: Vapaaksi riivaajista ja Jumalan Hengen antama rukousvoim

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 09. Huhti 2014 08:59

Kiitos todistuksestasi ja rohkaisustasi. Rohkaista ei voi koskaan liikaa näinä aikoina, kun tuntuu vain että pimeyden teot ovat tapetilla, on hyvä todistaa ja tiedottaa myös Jumalan liikehdinnästä ja teoista ettei vain jää se väärä käsitys, että asiat olisivat Jumalan kannalta millään lailla hälyyttäviä taikka ei hallinnassa.

Herra Jeesus on jo voittonsa ottanut Golgatan ristillä ja Jumalalle kansatkin ovat kuin vesipisaroita ämpärin uurteessa! Jumala on voittaja ja uskollinen sankari!

Jesaja 40 todistaa Herrasta:

10 Katso, Herra, Herra tulee voimallisena, hänen käsivartensa vallitsee. Katso, hänen palkkansa on hänen mukanansa, hänen työnsä ansio käy hänen edellänsä.
11 Niinkuin paimen hän kaitsee laumaansa, kokoaa karitsat käsivarrellensa ja kantaa niitä sylissään, johdattelee imettäviä lampaita.
12 Kuka on kourallaan mitannut vedet ja vaaksalla määrännyt taivaitten mitat? Kuka on kolmannesmittaan mahduttanut maan tomun, puntarilla punninnut vuoret, vaa'alla kukkulat?
13 Kuka on Herran Henkeä ohjannut, ollut hänen neuvonantajansa ja opettajansa?
14 Kenen kanssa hän on neuvotellut, joka olisi hänelle ymmärrystä antanut ja opettanut oikean polun, opettanut hänelle tiedon ja osoittanut hänelle ymmärryksen tien?
15 Katso, kansakunnat ovat kuin pisara vesisangon uurteessa, ovat kuin tomuhiukkanen vaa'assa. Katso, merensaaret hän nostaa kuin hiekkajyvän.
16 Ei Libanon riittäisi polttopuiksi eikä sen riista polttouhriksi.
17 Kaikki kansakunnat ovat niinkuin ei mitään hänen edessään, ne ovat hänelle kuin olematon ja tyhjä.
18 Keneenkä siis te vertaatte Jumalan, ja minkä muotoiseksi te hänet teette?


Ei ole mitään hätää, Jumalalla on kaikki langat hyppysissään!

On myös erittäin tärkeää käsitellä langenneita , heikkoja ja kiusattuja sisaria ja veljiä rohkaisten ja lohduttaen parannukseen ja vakuuttaen että toivo ei ole menetetty vaikka lipeävätkin tieltä. Jumala on tuhlaajapoikien ja tyttärien Jumala myöskin , ja antaa kotiin palaavalle tuhlaajapojalle sormuksen sormeen ja viitan hartioille sekä pitää pidot RIEMUITEN hänestä!

Jos luet tätä ja koet, että olet joskus ollut uskossa mutta lankesit ja nyt luulet ettet enää ole tervetullut Jumalan kasvojen eteen niin muista tuhlaajapojan opetus Raamatusta ja nöyrry parannukseen ja käänny takaisin Jumalan puoleen, sillä armon aika on tänäänkin ja Herra on armossaan rikas ja hänen mieleensä ei ole kenenkään kuolema tai tuho, vaan Hänen tahtonsa on meitä kohtaan hyvä!

Jos Herra antoi Daavidille murhan ja toisen vaimon varastamisen anteeksi ja Paavalin osuuden Kristittyjen murhaamiseen ja kiduttamiseen, niin eikö tämä Jumala antaisi sinun syntejäsi sitten anteeksi?
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Vapaaksi riivaajista ja Jumalan Hengen antama rukousvoim

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 09. Huhti 2014 10:20

Siitäkin tietysti voisi laittaa näkökantaa, että näkeekö uskovat riivaajia sielläkin missä niitä ei ole, esim. jotkin väärät ajatuksethan olisi helppo laittaa riivaajien syyksi ja tavallaan "pestä" oma huono omatunto sillä pois tai jättää hyväksymättä se, että itsellä on jokin rikkoutuneisuus taka-alalla. Uskonnolliset kultit näkevät yleensä kaiken riivaajakeskeisesti, jopa lapsia on rangaistu "riivaajien alaisuudessa toimimisesta".

Onko riivausongelma niin todellinen kuin uskovat sen näkevät, onko ihmisyys jo yksi riivauksen olomuoto, onko ihmisyydessä itsessään mikään hyvää, vai toimiiko luonnollinen ihminen monissa asioissa Jumalan vastaisesti. Monissa asioissa kyse on pelkästä ihmisyydestä itsestään.
lonelyrider
 

Re: Vapaaksi riivaajista ja Jumalan Hengen antama rukousvoim

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 09. Huhti 2014 10:23

Olisihan se mahtava sanoa joka ongelmaansa, esim. kun kokee huonoa omaatuntoa temperamenttisesta luonnostaan ja jos hermostuu turhan äkkipikaisesti... sanoa vaan, että riivaajat ne aiheuttaa sotkien elämää ja häärien taustalla sekoittaen ajatuksia, kun kuitenkin kyse on ihmisestä itsestä ja tällöin olisi hyvä ja korjaavaa nähdä juuri oma osuutensa. Tuskin ihminen parantuu sillä, että pakoilee vastuuta omasta itsestään, vaikka kokisikin ettei asiaan pysty oman tahdon kautta vaikuttamaankaan.
lonelyrider
 

Re: Vapaaksi riivaajista ja Jumalan Hengen antama rukousvoim

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Huhti 2014 10:51

Petri-K kirjoitti:Tervehenkisiä uskovia on aika harvassa - niitä jotka kantaa langennutta ja perkeleen repimää uskovaa ylös Kristuksen luo parannettavaksi. Huutajia, tuomitsijoita ja muita kyllä riittää, ja sen ohesssa uskovien haukkujia.


Ikävä kyllä tuo on totta. Fb:ssa motattiin kuinka toinen uskovista lankesi ja katkeroitui. Muut uskovat
alkoivat puhua hänestä. Minä ajattelin vähän kommentoida ja sanoa että 'voita hänet takaisin'.
Yksi ei tykännyt siitä mitä sanoin ja alkoi selittää ja laittoi Raamatun kohdan että lankenneen
uskovan pitäisi vaeltaa Pyhässä Hengessä ettei jäisi katkeruuteen. Se näyttää unoh
tuvan uskovien keskellä eli lankeanneen voittaminen.... David Wilkerson oli siellä Helsingin
jäähallissa ja kertoi voittaneensa ne vetäytyneet ja loukkanneet uskovat takaisin. Hän kehotti
meitä uskovia voittamaan takaisin myös. Muistan vielä hänen kehoituksen. Pidäkäämme huoli
siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta eikä mitään katkeruuden juuri saisi valtaan
ja tekisi hänessä tuhon.

Matt. 5:23 Jos siis tuot lahjaasi alttarille ja siinä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,
24 niin jätä lahjasi siihen alttarin eteen, käy ensin sopimassa veljesi kanssa ja mene sitten uhraamaan lahjasi. RK.

Hepr. 12:15 Pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta eikä mikään katkeruuden
juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä ja monet sen vuoksi saastu. RK.

Matt. 18:15 "Jos veljesi tekee syntiä, mene ja nuhtele häntä kahden kesken. Jos hän kuulee sinua,
olet voittanut veljesi takaisin.

Luuk. 17:3 Pitäkää varanne! Jos veljesi tekee syntiä, nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi.

Room. 15:1 Meidän vahvojen tulee kantaa heikkojen vajavaisuuksia eikä elää itsellemme mieliksi.

PS. Minä muistan rukouksin myös. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Vapaaksi riivaajista ja Jumalan Hengen antama rukousvoim

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 09. Huhti 2014 12:19

Tuli sellinenkin mieleen... että Jeesus käski saatanan lähteä Pietarista... sehän ei tarkoittanut että Pietaria olisi riivannut pahat henget, vaan käsittääkseni Pietarin ihmisyyttä ja ihmisen ajatuksia.

Ihmisen ajatuksethan ei kokonaan meistä kaikkoa. Hääriikö siis pahat henget jatkuvasi ns. jumalallisen ihmisen ympärillä (jossa ei pahuutta ole)vai onko ihmisyys itsessään pahaa?
lonelyrider
 

Re: Vapaaksi riivaajista ja Jumalan Hengen antama rukousvoim

ViestiKirjoittaja Petri-K » 09. Huhti 2014 16:12

Hei - lonelyrider, vastaisin sinulle seuraavasti.

Mikään fysiologinen sairaus, kuten migreeni tai monista eri syistäkin tuleva konkreettinen päänsärky ei tietenkään ole, eikä sitä pidä tehdä riivaajavahenkien työksi. Sairaudet tule käsitellä sairauksin. Myös jumalattoman ihmisen omat ajatukset ovat pahat - siihenkään ei tarvita suoranaisesti pahoja henkiä. Ihminen on syntinen luonnostaan, ja tekee pahaa, ajattelee sekä puhuu pahaa jumalattomana synnin tähden. Tässä ei ole kyseessä riivaustila.

Tässä on kaksi äärilaitaa. Toisessa kaikki ihmisen pahat teot, heikkoudet ja muut leimataan heti riivaajahengiksi. Toinen äärilaita on se, että kielletään kokonaan pahojen henkien olemassa olo, ja kaikki on vain fysiologista tai psykologisista syistä johtuvaa. Itselleni esim. kannabiksen polttaminen oli johtaa psykoosiin useita kertoja, kyseessä ei siis ollut riivaustila. Narkoottisten aineiden jälkivaikutus ei myöskään ole riivaustila.

Herra Jeesus on voittanut pimeyden vallan, perkeleen ja synnin, ja siksi uudestisyntyneessä Jumalan lapsessa ei voi olla mitään riivaajahenkeä. Uudestisyntyneen ihmisen sydämessä asuu Herra Jeesus Pyhän Hengen kautta.

Oma tilani ennen uskoon tuloa oli etenevä riivaustila, jossa tietoisesti annoin tilaa ja etsin kokemuksia sekä ajatuksellista voimaa okkultismista, noituudesta, ja siihen liittyen narkoottisista aineista. En halua puhua asiasta enempää, mutta todistuksessani halusin tuoda myös sen esille, että itse tiedän 100% että sähkövirran kokeminen ruumiissa ei ole Jumalasta - se on demoneista. Tällaisessa tapauksessa kyseessä ei ole fysiologinen sairaus eikä psyykkinen mielenhäiriö, vaan tietoisesti tavoiteltua kokemusta okkultismin kautta pahojen henkien toiminnasta. Psykoosissa tapahtuvat oireet ovat erilaisia, joista itselläni on joitakin kokemuksia.

Olen uudestisyntymisen jälkeen saanut kokea usein Jumalan armon ja rakkauden läsnäoloa, ja kokenut konkreettisesti ja fyysesti Jumalan Hengellä täyttymisen. Kyseessä on täysin vastakohtainen fyysinen kokemus, kuin sähkövirran läpi meneminen. Jumalan Henki ei toimi niin, että ihmisellä menee "vintti-pimeäksi" - sähkövirran mennessä ruumiin lävitse.

Olen suuressa kiitollisuuden velassa tälle puolestani esirukoilleelle vanhalle uskovalle parille, ja sille uskovalle papalle - joka koskaan ei nähnyt minun uskoontuloani, joka silti sai Jumalalta ilmoituksen että tulen uskoon. Hän jaksoi rukoilla, vaikka ei saanut konkreettisesti nähdä esirukouksen täyttymistä. Tämä oli eräs todistukseni pääpointti. Vaikka rukoilemme asioiden puolesta, johon emme heti nää vastauksia, ovat rukouksemma tärkeitä. Voi olla, että emme tässä elämässä näe esirukouksiemme toteutumista. Jumala vastaa rukouksiin omalla ajallaan.

Itse elin luopiona yli 8 vuotta, uskoon tulemiseni jälkeen. Päädyin takaisin narkoottisiin aineisiin, ja määrätyillä alueilla jouduin jälleen riivaajien kohtaamaksi. Kohtasin Jeesuksen kaksi kertaa tämän ajanjakson keskellä. Viimeinen johti uudistumiseen. Uudistuin uskossani noin 4 vuotta sitten, ja parannuksen tekeminen sekä uudistuminen vei lähes 2 vuotta. Jumalan uskollisuus ja rakkaus on käsittämätöntä. Hän etsii luopion ja itse tuo Hänet luokseen. Kunnia Jumalalle !!

Olen suunnittelemassa kirjan kirjoittamista, jossa käyn läpi kaikki sen mitä elämässäni tapahtui. Asia on silti vielä rukouksen alla. Tarkoitus olisi korottaa tämän kirjan kautta Jumalan pelastavan rakkauden voimaa ja uskollisuutta Herrassa Jeesuksessa, ja tehdä siitä evankelioiva kirja.

Jumalan varjellusta kaikille teille, ja Jumalan siunausta. Jeesus on Herra.
tv. Petri Kuusela
Petri-K
 
Viestit: 22
Liittynyt: 27. Maalis 2014 14:51

Re: Vapaaksi riivaajista ja Jumalan Hengen antama rukousvoim

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Huhti 2014 22:40

Petri-K kirjoitti:Ajatukset olivat suunnattoman väkivaltaisia, saastaisia ja kuvottavia. Jumalanpilkka sekä Jeesuksen häpäiseminen oli kokoajan huulillani - syystä, koska vanhemmistani toinen oli uskossa. Riivaajahenki toimi kauttani uskossa olevaa vanhempaani kohden - häntä syvästi häpäisten ja pilkaten. Tiedostin itsekin, jumalattomana, että nämä ajatukset eivät voineet tulla itsestäni.


Haluaisin vain sanoa mitä sain äsken ymmärtää. Luettuani ymmärsin että saatana voi toimia eli hallita ja saada heidät tekemään jopa vasten omaa tahtoa.
Varmaan kirja avaisi monien ihmisten silmät auki ja paljastaisi heille saatanasta joka hallitsee ja saa heidät tekemään vasten omaa tahtoa niin he selviävät
perkeleen pauloista joka on vanginnut heidän tahtoansa tekemään - vasten omaa tahtoa.

2Tim. 2:26 ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.

Ef. 2:2 joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
3 joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 6 vierailijaa