Informaatio osoittaa evoluution mahdottomaksi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Informaatio osoittaa evoluution mahdottomaksi

ViestiKirjoittaja toni t » 07. Huhti 2014 11:29

Informaatio on paras todiste siitä että evoluutioteria on mahdoton prosessi sekä informaatio todistaa Raamatun Luoja Jumalasta. Seuraava artikkeli on informaatiotutkija Werner Gitt:in tutkimuksiin perustuva joten kyseessä ei ole minun omat aivoitukseni vaan expertin havainnot. Kun haluat osoittaa evoluution vääräksi käytä informaatio argumenttia!

Tässä linkki artikkeliin - "Evoluutio on mahdoton prosessi" - http://mikaeltorppa.puheenvuoro.uusisuo ... n-prosessi
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Informaatio osoittaa evoluution mahdottomaksi

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 09. Huhti 2014 09:45

Kiitos kirjoituksestata, tämä on hyvä työkalu tämä informaatio argumentti ja tekstissä oli hyviä yksinkertaisia vertauksia miten asia on helppo selittää.

Olen saanut paljon hyviä työkaluja ja argumentteja kirjoituksistasi , jatka vain tätä hyvää asiaa ja sen esille tuomista, sillä entisenä evoluutioon eksyneenä minä tiedän että se on suuri este uskoon tulemiselle.

Vaikka moni ei sitä sinulle sano tai kirjoita tai kommentoi niin olen varma ja vakuuttunut että työsi tässä evoluutioasiassa ei ole mennyt hukkaan tai turhaan. Olenhan jo pelkästään minäkin saanut tästä evästä ja ajateltavaa, joten on oltava muitakin!

Joskus uskovat veljemme ja sisaremme voivat lannistaa ja tukahduttaa hyvääkin asiaa, mutta älä katso ihmisiin vaan Jumalaan tässä työssäsi. Tarkoituksesi ei ole miellyttää ihmisiä tai kerätä irtopisteitä sieltä , vaan tehdä tällä tavalla Jumalalle töitä Hänen valtakuntansa edistämiseksi. Herra vaivannäkösi palkitkoon siunatkoon sinua viisaudella ja kestävyydellä kun koet vastustusta!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa

cron