Päätin, etten käsittele enää uskonasioita Facebookissa..

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Päätin, etten käsittele enää uskonasioita Facebookissa..

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 23. Maalis 2014 11:12

ja kovinkaan paljon netissäkään. Täällä on hyvä käsitellä koska tuntee silleen foorumin uskosolevat ja tietää että täällä ei ole (kuten FB:s) on paljonkin kaikenmaailman hörhöjä uskonasioista keskustelevissa piireissä. Onhan kaikki kuulleet periaatteen.. "TÄRKEITÄ asioita ei hoideta puhelimitse" eikä netitsekään eikä muuten kuin kasvotusten missä näkee ihmisen lähellään mikä se on. Totuushan on että netissä voi joku kirjoitella uskonasioita vaikka juoppohulluuksissaan tai huumeissaan eikä välttämättä sitä kukaan tunnista :o(
pehmytpusu777
 

Re: Päätin, etten käsittele enää uskonasioita Facebookissa..

ViestiKirjoittaja kesäkurpitsa » 23. Maalis 2014 11:59

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä.

Vaarallista aikaa eletään. Facebook on semmosta "silli-salaattia" - ei ota mitään selvää, kuka sanoo mitäkin, ja missä mielessä. Eipä enää oikeen kristillisiin foorumeihinkaan voi luottaa. On tullut vastaan selviä tapauksissa, missä uskovainen humalassa on kirjoitellut kristillisellä foorumilla. Ei ole syytä tuomita - näin aina sanotaan. Noooh... Herra Jeesus laittaa järjestykseen nämä asiat erään päivänä. Nyt vielä saa hillua ja riehua - "kristityn" nimenkin alla.

Matt. 24:45 Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
Matt. 24:46 Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
Matt. 24:47 Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.
Matt. 24:48 Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
Matt. 24:49 ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
Matt. 24:50 niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
Matt. 24:51 ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

----------------

1Kor. 5:9 Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa;
1Kor. 5:10 en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
1Kor. 5:11 Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
1Kor. 5:12 Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
1Kor. 5:13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

-------------------
kesäkurpitsa
 
Viestit: 70
Liittynyt: 01. Marras 2013 22:08


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 55 vierailijaa