UNI,,,???????????

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

UNI,,,???????????

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 03. Maalis 2014 10:30

Näin unta helmikuun 28 ja 1 maaliskuu välisenä yönä eli tarkkaan en tiedä kumpivrk oli kyseessa .Itse olen aikas kriittinen ollut omiin uniin ja nytteenkin söin ruokaa työkiireiden takia illalla ja todella rasvaisen annoksen eli nyttenkin monta ???? ilmassa ,mutta toisaalta uni oli poikkeuksellinen niin kirjoitan sen.
Siis.,,,,Olin rannalla 3 tuntemattoman ihmisen kanssa ,mutta tuntuivat hyvin tutuilta ja hyviltä kavereilta joka tapauksessa. Yht äkkiä rannalle ilmestyi muutama henkilö ja pitkiä olemukseltaan ja katselivat uljaasti ja olemus oli Kaunis kuten Miestyylisellä pitkällä henkilöllä jolla silmät loistivat kauniisti ja kuin Ikuisesti ?? (vaikea kuvailla äkkiä sanoilla)Miehinen pitkä olento oli kuitenkin Komea ja kaunis näin sanottuna.
Hän käveli eteeni ja silmät ikäänkuin katsoivat ylitseni loistaen ja hän laittoi kädet olkapäilleni ja sanoi ............
Se joka huomenna täyttää 36v ja täyttää sitten 45v Se on näkevä "Fasistihallinnon".
Elikkä siinä koko homma lyhykäisyydessään.Se mikä kiinnitti huomiota oli henkilö Se?? ja vuosiluvut ja tuo Fasisti hallinto sana tuli siinä muodossa ,jonka yritin kuvailla siitä kun tulevaisuudessa jokin asia on tärkeä ja tapahtuu niin se tulee ymmärrykseen kuin yhteen sanaan olisi laitettu Todella paljon tietoa ja omaymmärrys ei meinaa riittää .Siis sain sille hetkelle tuon Fasisti sana ilmaisun.Sitä en tiedä onko se millilleen oikea sana ,mutta näin sen ymmärrän.
Elikkä jos joku haluaa kommentoida niin vapaasti .....itse olen kuitenkin omiin uniini varovainen ja sen näin sanonkin samantein.Mutta näkyihin ja puheeseen kyllä uskon ja se ,että onko se hedelmä hyvää vai huonoa ja toteutuuko asiat.Tähän mennessä asiat on toteutuneet ja 2 asiaa tällä hetkellä ns roikkuu ilmassa.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: UNI,,,???????????

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Maalis 2014 14:33

Jaa-a, vaikea sanoa mutta yritetään jotain.

Koskisiko tuo tulevan antikristuksen valtaannousua ja peräti itse antikristusta joka on jonkin maan kansalainen varmaankin jo nyt jossain päin maailmaa mutta hän ei kait vain vielä sitä itse tiedosta vai tuleeko koskaan edes täysin tiedostamaankaan eli luuleekohan hän loppujen lopuksi olevansa hyvällä asialla vaikka todellisuudessa siis tietenkin saatanan asialla mitä suuremmassa määrin (!).

Mutta tuon uninäkysi mukaan antikristus (mieshenkilö) olisi kenties syntynyt jossain päin maailmaa noin vuonna 1978 noin toisena päivänä maaliskuuta, jos laskin oikein (?). Ja kun tuo henkilö täyttäisi noin vuonna 2024 maaliskuussa 45-vuotta niin hän nousisi tuolloin valtaan maailmaan suurena diktaattorina ja antikristuksena mistä ilmestyskirjassakin on kerrottu. Nyt hän olisi siis 36-vuotias mieshenkilö jossain päin maailmaa, juuri täyttänyt.

Ja tuon edellisen mukaan Danielin kirjan mukaisesti (yksi vuosiviikko eli seitsemän vuotta) viimeiset lopun aikojen päivät alkaisivat noin vuosina 2020-2021 ja antikristuksen valtaannousu tapahtuisi siis noin vuoden 2024 tienoilla. Ja hän olisi vallassa sitten kolme ja puoli vuotta tuosta ajasta eteenpäin ? Korjatkaa jos laskin jotain väärin, kiitos paljon.

Kiitokset myös kommenteistanne.

Ja olen pahoillani jos menin tulkinnassani "metsään". Nimittäin aikoja ei toisaalta saisi pahemmin ennustella, ei ainakaan hyvin tarkasti.

Ap. t. 1:7

Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: UNI,,,???????????

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Maalis 2014 15:54

Minä täytän perjantaina 36 v :D
Mutta se ei kyllä nyt liity tähän. Piti vain mainita... ;)
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: UNI,,,???????????

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Maalis 2014 16:33

Aamu-Usva kirjoitti:Minä täytän perjantaina 36 v :D
Mutta se ei kyllä nyt liity tähän. Piti vain mainita... ;)


Paljon onnea vaan sulle Aamu-Usva synttäripäiväsi johdosta ja tässä sulle kauniita kukkasia:

Kuva

Ja Jumalan siunausta sinulle ja koko perheellesi.

Ai niin, minullakin on myös samana päivänä synttärit eli perjantaina 7. maaliskuuta ja mittariin tulee 51 vuotta, jos Jumala suo.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: UNI,,,???????????

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Maalis 2014 19:57

Kiitos ja onnittelut sullekin Pekka!!!
Meillä on tosiaan samana päivänä synttärit sitten :hugehug:
Pidetäänkin kunnon bileet ;)
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: UNI,,,???????????

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Maalis 2014 20:43

Aamu-Usva kirjoitti:Kiitos ja onnittelut sullekin Pekka!!!
Meillä on tosiaan samana päivänä synttärit sitten :hugehug:
Pidetäänkin kunnon bileet ;)


Kiitos sullekin!

Otetaan kumpikin palat tästä (hymiö!):

Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: UNI,,,???????????

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Maalis 2014 10:48

*
Ai Aamu-Usvalla on huomenna syntymäpäivä. Taivaalliset onnittelut syntymäpäivänäsi Aamu-Usva :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: UNI,,,???????????

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Maalis 2014 10:56

pekka kirjoitti:Jaa-a, vaikea sanoa mutta yritetään jotain.

Koskisiko tuo tulevan antikristuksen valtaannousua ja peräti itse antikristusta joka on jonkin maan kansalainen varmaankin jo nyt jossain päin maailmaa mutta hän ei kait vain vielä sitä itse tiedosta vai tuleeko koskaan edes täysin tiedostamaankaan eli luuleekohan hän loppujen lopuksi olevansa hyvällä asialla vaikka todellisuudessa siis tietenkin saatanan asialla mitä suuremmassa määrin (!).

Mutta tuon uninäkysi mukaan antikristus (mieshenkilö) olisi kenties syntynyt jossain päin maailmaa noin vuonna 1978 noin toisena päivänä maaliskuuta, jos laskin oikein (?). Ja kun tuo henkilö täyttäisi noin vuonna 2024 maaliskuussa 45-vuotta niin hän nousisi tuolloin valtaan maailmaan suurena diktaattorina ja antikristuksena mistä ilmestyskirjassakin on kerrottu. Nyt hän olisi siis 36-vuotias mieshenkilö jossain päin maailmaa, juuri täyttänyt.

Ja tuon edellisen mukaan Danielin kirjan mukaisesti (yksi vuosiviikko eli seitsemän vuotta) viimeiset lopun aikojen päivät alkaisivat noin vuosina 2020-2021 ja antikristuksen valtaannousu tapahtuisi siis noin vuoden 2024 tienoilla. Ja hän olisi vallassa sitten kolme ja puoli vuotta tuosta ajasta eteenpäin ? Korjatkaa jos laskin jotain väärin, kiitos paljon.

Kiitokset myös kommenteistanne.

Ja olen pahoillani jos menin tulkinnassani "metsään". Nimittäin aikoja ei toisaalta saisi pahemmin ennustella, ei ainakaan hyvin tarkasti.

Ap. t. 1:7

Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,


Kuinka sinä Pekka tiedät onko hän se antikristus ja kuka hän on? Minun sähköpostin vaihtokamu uskova uskoo että antikristus on UFO:sta. :lol: Toinen uskoo, että jättiläisen (lankenneen enkelin) luurankosta eli DNA:sta otetaan ja lisätään mikrosiruun ja laitetaan henkilöön, niin hänestä tulee antikristus, koska DNA on saatanasta. :shock: Toinen taas uskoo, että antikristus on Islamin maasta koska muslimit uskovat sotauskontoon. Toinen taas uskoo, että Paavista tulee antikristus. Jaa vai niin..? :roll: :D
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: UNI,,,???????????

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Maalis 2014 11:24

*
Ai Pekallakin on samana päivänä syntymäpäivä. :shock: :-P Onnittelut myös sinulle Pekka syntymäpäivän johdosta! :-P
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: UNI,,,???????????

ViestiKirjoittaja pekka » 06. Maalis 2014 12:35

vaisuliini kirjoitti:*
Ai Pekallakin on samana päivänä syntymäpäivä. :shock: :-P Onnittelut myös sinulle Pekka syntymäpäivän johdosta! :-P


Kiitos onnitteluistasi ja Jumalan siunausta sinulle ja kaikille muillekin.

Ja samalla yritän vastata myös tuohon edelliseen kysymykseesi mikä liittyi tuohon antikristuksen ilmestymiseen maailmaan sitten kun sen aika koittaa.

Ilmestyskirja kertoo, että lopulta koittaa ajanjakso joka kestää kolme ja puoli vuotta (eli antikristuksen valtakausi ja myös väärä profeetta ilmestyy maailmaan tuona aikana) eli neljäkymmentäkaksi kuukautta ja sinä aikana myös pasunatuomiot kohtaavat maailmaa eli ilmeisesti ilmestyskirja ei kerro seitsemän vuoden ajanjaksosta vaan siis kolmen ja puolen vuoden ajanjaksosta vaikka Dan. 9:27 puhuu myös yhdestä vuosiviikosta eli siis seitsemän vuoden pituisesta ajanjaksosta. Mutta aika näyttää kuinka tulee asiat maailmassa tapahtumaan liittyen siis ihmiskunnan viimeisiin päiviin ennen Herramme Jeesuksen Kristuksen toista tulemusta.

Tässä alla Raamatunpaikkoja liittyen noihin aikoihin:

Dan. 9:27

Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."

...............................

27. Mutta hän monelle liiton vahvistaa yhdessä viikossa. Ja puolessa viikossa lakkauttaa uhrin ja ruokauhrin. Ja siipien tykönä seisoo hävityksen julmuus. Ja on päätetty, että se loppuan asti pitää hävitetty oleman. Biblia.



DANIEL 12:

1. Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo
sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.

...............................

1. Silloin nonsee suuri päämies Mikael, joka sinun kansas lasten edessä seisoo, sillä surkia aika on tuleva, jonka kaltaista ei ikänä ole ollut sittekuin ihmiset rupesivat olemaan, hamaan tähän aikaan asti. Sillä ajalla sinun kansas vapahdetaan. Kaikki, jotka kirjassa kirjoitetut ovat. Biblia.



Evankeliumi Matteuksen mukaan 24:

19. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
20. Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
21. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
22. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.


Mark. 13:19 

Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.


Luukas 21:

17 ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden.
18 Mutta ei hiuskarvaakaan teidän päästänne katoa.
19 Kestäväisyydellänne te voitatte omaksenne elämän.
20 Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä.
21 Silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille, ja jotka ovat kaupungissa, lähtekööt sieltä pois, ja jotka maalla ovat, älkööt sinne menkö.
22 Sillä ne ovat koston päiviä, että kaikki täyttyisi, mikä kirjoitettu on.
23 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Sillä suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansaa vastaan;
24 ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät.
25 Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
26 Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.



Toinen kirje tessalonikalaisille 2:

3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
4. tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
5. Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
6. Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
7. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
8. niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
9. tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
10. ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
11. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12. että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.



Ilm. 11:2 

Mutta temppelin ulkopuolella oleva esikartano erota pois, äläkä sitä mittaa, sillä se on annettu pakanakansoille; ja he tallaavat pyhää kaupunkia neljäkymmentäkaksi kuukautta.


Johanneksen ilmestys 13:

1. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
2. Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
4. Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
5. Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.


Kuva
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron