Usko-Evoluutio-Tiede-Ateismi osa1 Katseltavissa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Usko-Evoluutio-Tiede-Ateismi osa1 Katseltavissa

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 13. Loka 2017 14:18

Aamu-usva inulle on sisar huomaamattasi kehittynyt "omanlainen usko" jossa olet antanut sinut eksyttää ja avopestä liberaaliteologiaan ja kaikenmaailman uskomuksiin. Yliopistojen "älykköpiirit" ja heidän saatanallinen logiikkansa on häikäissyt sinut, se on jotain niin paljon älyllisesti parempaa kuin hämähäkinseittinen vanhoillinen fundamentalismi jota salaa halveksut ja pidät "metsäläisenä" typeryytenä.

Nyt huomaamattasi kun mainostat luopumuslehteä kirkko&kaupunki sekä tällaisia "luovu uskosta" -kirjoja teet huomaamattasi jo myyräntyötä myrkyttäen muitakin liberaaliharhaopillasi, kannat jo tässä hedelmää toiselle isännälle.

Olen todella surullinen ja peloissani puolestasi, olet jo mielestäni pahasti eksynyt monessa kohdin ja luopumuksesi oikeasta ja raittiista uskosta on todella lähellä.

Tämä hyökkäys saatanalta ei ole pääasiassa ,sinua vaan isääsi kohtaan kostoksi hänen elämäntyöstään, saatana haluaa tuhota sinut ja sillä lyödä isääsi, ylpeytesi ja omantiesi etsiminen antaa työkalut tähän.

Tee aamu-usva parannus ja palaa kapealle suoralle tielle! En sano tätä lyödäkseni, vaan olen ihan rehellisesti huolissani sinusta ja pelkään että eksyt pois uskostasi ja menetät voittopalkintosi :(.

Pitkään olin hiljaa enkä halunnut loukata sinua sanomalla tätä mutta kuukausien saatossa paine mielessäni tästä asiasta on käynyt suuremmaksi ja ajattelen että se on Pyhän Hengen varoitus joka minun pitää vaan rohkeasti ulos kakistaa, eli siksi myös sanon näin en siis tietääkseni pelkästään omista peloistani ja huolistani käsin.

Voisitko edes harkita että ajattelet mitä sanoin vakavasti? Ole varoivainen ja siunausta ja suojelista toivon sinulle elämääsi!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Usko-Evoluutio-Tiede-Ateismi osa1 Katseltavissa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 13. Loka 2017 14:40

Kunnioitan ja arvostan isääni ja hänen elämäntyöstään todella paljon enkä missään tapauksessa halua hänelle mitään pahaa. Miksi luulet, että hänelle kuuluisi jotain kostaa? Hän on pysynyt vakaasti uskon tiellä eikä ole koskaan hävennyt uskoa Jeesukseen. On alhaista vetää hänet syylliseksi minun ajatuksiini, jotka eivät varmasti ole hänen ajatuksiaan. Ymmärrän kuitenkin hyvän tarkoituksesi. Hyvässä tarkoituksessa fundamentalisti-muslimit hakkasivat Ayaan Hirsi Alin, kun hän ei lapsena oppinut Koraanin jakeita. Hyvässä tarkoituksessa voidaan myös henkisesti hakata ja olla piiloitellusti väkivaltaisia ja uhkailla toisia uskovia. En hyväksy sellaista toimintaa, mutta ymmärrän sinua.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Usko-Evoluutio-Tiede-Ateismi osa1 Katseltavissa

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 13. Loka 2017 14:54

Aamu-Usva kirjoitti:Kunnioitan ja arvostan isääni ja hänen elämäntyöstään todella paljon enkä missään tapauksessa halua hänelle mitään pahaa. Miksi luulet, että hänelle kuuluisi jotain kostaa? Hän on pysynyt vakaasti uskon tiellä eikä ole koskaan hävennyt uskoa Jeesukseen. On alhaista vetää hänet syylliseksi minun ajatuksiini, jotka eivät varmasti ole hänen ajatuksiaan. Ymmärrän kuitenkin hyvän tarkoituksesi. Hyvässä tarkoituksessa fundamentalisti-muslimit hakkasivat Ayaan Hirsi Alin, kun hän ei lapsena oppinut Koraanin jakeita. Hyvässä tarkoituksessa voidaan myös henkisesti hakata ja olla piiloitellusti väkivaltaisia ja uhkailla toisia uskovia. En hyväksy sellaista toimintaa, mutta ymmärrän sinua.


Siis tarkoitin kirjoituksessani, että saatana (et siis sinä) haluaisi hänelle pahaa sekä kostaa koska hän on käsittääkseni ollut hyvä työmies Herralle, semmoisiahan jotka evankeliumia vievät eteenpäin saatana vihaa oikein erityisesti. En siis todella tarkoittanut että sinä haluaisit tietoisesti mitään kostaa.

Ymmärrän suuttumisesi, ja olen nyt asiasta sen sanonut mitä koin että pitää sanoa enkä ala väittelyyn tästä, vaikka kieltämättä huonosti peitetty vihjailusi henkisestä väkivallasta minua loukkaakin syvältä.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Usko-Evoluutio-Tiede-Ateismi osa1 Katseltavissa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 13. Loka 2017 15:01

Ei se ollut peitettyä vihjailua, vaan ihan suoraan sanottua, mutta ymmärsin hieman väärin tuon isäni vetämisen mukaan juttuun. Ehkä häntä on liikaa minulle haukuttu ja moitittu aina kaikkialla ja pidetty syypäänä minun liikaa tiukkapipoisuuteeni joissain piireissä ja toisissa taas syyllisenä muuhun harhaoppisuuteeni. Itse pidän häntä yhtenä harvoista ihan oikeasti ja vilpittömästi uskovista, mutta itseäni hänestä erillisenä ihmisenä nyt jo 4-kymppisenä kolmen lapsen äitinä.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Usko-Evoluutio-Tiede-Ateismi osa1 Katseltavissa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 13. Loka 2017 15:09

Minua itseäni saa lyödä hengellisiä asioilla, mutta olen herkkä sille jos isääni, äitiäni, siskoani tai lapsiani vedetään mukaan, kun minua halutaan satuttaa.

En tosin nyt ajattele, että Murpatti olisi halunnut satuttaa, mutta sellaisiakin tilanteita on ollut. Eikä yhtään haittaa varmasti minua varoittaa eksymästä kaikkeen hömppään Jeesuksen sijaan. Se varoitus on varmasti ihan kaikille tarpeen.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Usko-Evoluutio-Tiede-Ateismi osa1 Katseltavissa

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 13. Loka 2017 15:11

Aamu-Usva kirjoitti:Ei se ollut peitettyä vihjailua, vaan ihan suoraan sanottua, mutta ymmärsin hieman väärin tuon isäni vetämisen mukaan juttuun. Ehkä häntä on liikaa minulle haukuttu ja moitittu aina kaikkialla ja pidetty syypäänä minun liikaa tiukkapipoisuuteeni joissain piireissä ja toisissa taas syyllisenä muuhun harhaoppisuuteeni. Itse pidän häntä yhtenä harvoista ihan oikeasti ja vilpittömästi uskovista, mutta itseäni hänestä erillisenä ihmisenä nyt jo 4-kymppisenä kolmen lapsen äitinä.


Pyydän anteeksi ei olisi pitänyt mainita isästäsi mitään, mutta koin sen vaan niin vahvana mielessäni että oli pakko sanoa koska muuten olisin rikkonut mielestäni Pyhää Henkeä vastaan jos en olisi sanonut mitään.

Voi kun voisit uskoa, että olen tässä täysin vilpitön, jos haluat voin poistaa nämä äsköiset keskustelut, riittäähän kun itse olet asiasta tietoinen ei sen tarvitse julkista olla.

Sano vain niin poistan nämä varoitukset ja muut, tämä ei edes liity ketjun aiheeseen.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Usko-Evoluutio-Tiede-Ateismi osa1 Katseltavissa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 13. Loka 2017 15:36

Ei sinun minun mielestäni tarvitse mitään poistaa, mutta saat toki niin tehdä. Uskon kyllä, että olet ihan vilpitön.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa