Pahan hyökkäykset

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Pahan hyökkäykset

ViestiKirjoittaja Minä vain » 22. Tammi 2014 21:43

Joo, tota en tiedä ketä hyökkäsi viime yönä, mutta se oli paha, en tiedä oliko saatana tai mikä lienee, mutta paha se oli, koska se yritti "satuttaa" ( lievästi ilmaistuna).
Tiedä mitä pahat tekee jos ne saa täyden vallan, kai sitä on henki pois silloin.
No aloitetaan.
Viime yönä heräsin keskellä yötä, kellonaikaa en tiedä, mutta heräsin siihen, kun jokin painava oli päälläni ja yritti tukehduttaa minua, tämä ei ole ensimmäinen kerta.
Kiitos Jumalalle, osaan unissanikin jo tai juuri herättyäni turvautua Jeesukseen, se on kuin automaattinen reaktio.
Hetken kesti kun käskin sitä lähtemään Jeesuksen nimessä ja sitten yhtäkkiä se oli pois.

Nuo ovat ihmeellisiä kokemuksia, ei tiedä onko ne unta vai totta, mutta oli unta tai totta, huutaessa Jeesusta tai Isää apuun, ne loppuvat.
No näitä ei kamalan usein onneksi tapahdu, mutta tapahtuu kuitenkin silloin tällöin, eikä ole mukavia kokemuksia.
Normaali painajainen voi olla kauhea, mutta en silloin huuda apua, jotenkin tuntuu että on tiettyjä erilaisia asioita/kokemuksia joita tapahtuu, joissa turvautuu korkeimman apuun.

No oli ollut uni tai ei, niin onneksi korkein kuulee jopa unetkin.
:roll:
Minä vain
 

Re: Pahan hyökkäykset

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 22. Tammi 2014 22:57

Itse olen kokenut samankaltaista jo muutaman kerran.

Olin ollut vasta joitakin kuukausia elävässä uskossa ja näin unta jossa olin anoppilassa ja olimme heidän takapihalla ja juttelin vaimoni äidin kanssa, yht äkkiä uni muuttui pelottavaksi ja painostavaksi ja pitkä käärme luikerteli meidän väliimme ja alkoi kuristamaan minua niin etten saanut henkeä, mutta sain juuri ja juuri soperrettua väisty saatana Jeesuksen nimessä, sitten heräsin sängyltäni leuka ihan märkänä syljestä ja heräsin siihen , että hoin vain väisty Jeesuksen nimessä!

Näin toisenkin unen jossa käärme yritti kuristaa jonkin aikaa (n 6-8kk) sen jälkeen kun olin vasta muuttanut uuteen asuntoon toiselle paikkakunnalle ja taas heräsin samalla lailla hokien tuota samaa, olivat pelottavia kokemuksia kyllä mutta Herra auttoi joka kerta.

Rukoilen puolestasi Herraa ja voit olla uskossa varma siitä, että Herra Jeesuksen golgatalla vuodatettu veri kätkee sinut suojaansa. Sinä kuulut Jeesukselle ja mikään valta tai voima ei Herra Jeesusta vahvempi ole. Voit luottaa Herraan Hän on aina uskollinen ja on aina kokoajan läsnä luonasi sillä tavalla että tiedostaa missä olet ja mitä teet. Eli emme kukaan uudesti syntynyt ole koskaan yksin, vaan Jumalan Pyhä Henki joka meissä asuu suojelee meitä jatkuvasti. En tiedä mutta voi olla että jossakin vaiheessa saat tietämyksen miksi näin sallittiin sinulle käyvän, ja opit jotakin myös tästä eli Jumala ei koskaan turhaan tällaisia asioita salli meille tapahtuvan niin kuin ilkeilläkseen tai mitään.


Kun luin kertomustasi niin tuli mieleen eräs toisen uskovan todistus samasta asiasta joka on mielestäni samankaltainen kuin sinun kokemuksesi ja koin että voisin laittaa sen tähän, laitan koko pitkän tekstin kun siinä on mielenkiintoista todistusta joukossa, muistakaa koetella teksti Raamatun sanalla:

Lähde:

http://toteutuneita.blogspot.fi/2012/12 ... -1973.html

Mahtavia ilmestyksiä

Eräänä yönä näin unessa kaksi mahtavaa ilmestystä. Ensimmäisessä olin lukemassa opiskelukavereitteni kanssa Hesan Pääkirjaston lukusalilla jotain tenttiä varten. Istuin ikkunan ääressä ja oli talvi. Yhtäkkiä kuulin kaunista ja iloista linnunlaulua jostakin? Kun katsoin ulos, niin näin kaikkien lehtipuiden olevan täydessä kukassa! Se oli satumainen näky väriloistossaan! Kuiskasin kavereilleni: ”Hei, näettekö, että kevät on jo tullut?” He kaikki laittoivat sormensa suunsa eteen ja sanoivat: ”Hys, hys, hiljaa!” Silloin tajusin, etteivät he ymmärtäneet sitä aikaa jossa me jo elimme.

Toinen uninäky oli sellainen, että unessa ikään kuin heräsin kesken unta ja huomasin nukkuvani valtavan suuren Raamatun päällä, sen sisimpien reunamarginaalien kohdalla. Olin hieman häpeissäni, sillä ei ollut mielestäni soveliasta nukkua Pyhän Raamatun päällä. Kun nousin istumaan tuon noin 10 x 10 m kokoisen valtavan Raamatun päällä, niin näin taivaalta tulevan valtavan kokoisen valkohihaisen ikään kuin ihmisen käden, jossa oli valtavan kokoinen teräväksi teroitettu punavärinen puukynä ja se alkoi useita kertoja alleviivata Jovin kirjasta tiettyä jaetta. Kun yritin saada selville, mikä luku ja mikä jae oli kyseessä, niin huomasin tekstin olevan kirjoitettu Hebrean kielellä, joten en ymmärtänyt sitä. Jotenkin tietoisuuteeni nousi ajatus, että se tarkoittaisi jakeita Jov 22:12 ja 35:5, vaikka ne ovat eri luvuissa. Jov 22:12 Eikö Elohim ole korkea kuin taivas? Katso, kuinka korkealla on tähtien päälaki. Jov 35:5 Luo silmäsi taivaalle ja näe, katsele pilviä, jotka ovat korkealla pääsi päällä.

Molemmissa jakeissa kehotetaan katselemaan YHWH Elohimin kätten tekoja ja suuntaamaan katse taivaalle. Se oli selvästi ylhäältä annettu varoitus siitä, mitä heti tuon jälkeen tapahtui:

Yllätyshyökkäys pimeydestä!

Kesken tuota toista uninäkyä tunsin äkkiä, että ikään kuin valtavan raskas vuori olisi päälläni ja että litistyisin siihen paikkaan! Koin, että tukehtuisin, ellen saisi pian hengitettyä. Silloin heräsin täysin valveille. En siis enää nukkunut! Tunsin jonkin ihmissilmille näkymättömän olennon makaavan päälläni ja yrittävän kuristaa minut. Välissämme oli vain pari peittoa. Silloin otin molemmin käsin otteen siitä olennosta ja tunsin, että kyseessä oli todella osa kehoa, jota puristin ja josta sain hyvän otteen.

Viimeisillä voimillani huusin: ”Väisty per*kele Jeesuksen Nimessä!” Sain sellaiset voimat, että heitin sen olennon sieltä katonrajassa olevalta makuulaverilta alas, niin että mätkähti ja kuulin sen pakenevan ja menevän seinän läpi polttoöljyvaraston suuntaan niin, että kova rapina seinästä vain kuului, kun se meni seinän läpi! Nousin välittömästi ylös ja menin nopeasti alas laverilta ja avasin oven siitä huvilan päädystä, minne karkulainen lähti. Oli satanut uutta lunta, eikä mitään jälkiä näkynyt lumessa. Näin kirkkaan tähtitaivaan ja siellä merkillisen hopeanhohtoisen, loistavan, suoran valovanan nousevan ylös taivaanrannalle huvilasta ylös ja poispäin ja kaartuvan ylös taivaalle ja siellä kaukana laskeutuvan alas horisonttiin, jonne se lopulta katosi(?) Silloin tuli mieleeni jae Jov 41:23 Sen jäljessä polku loistaa, syvyydellä on kuin hopeahapset.

– Vaikka tuossa jakeessa puhutaan allegorisesti Leviathanista eli krokodiilista, niin sillä tarkoitetaan per*kelettä. Eipä todellakaan jäänyt epäselväksi se, että kuka minut yritti kuristaa sinä yönä! Allegorisella Raamatuntulkinnalla ymmärrän vertauskuvallista tulkintaa, mutta sen lisäksi tässä tapauksessa soveltuvin osin myös ihan kirjaimellista tulkintaa. Jovin kirja on varsinainen aarreaitta sisältäen useita kätkettyjä allegorioita. Suosittelen sen lukemista siitä näkökulmasta katsoen!

Paholaisen taktiikka

Olen havainnut useita kertoja millainen taktiikka paholaisella on meitä uskovia kiusatessaan. Hän hyökkää yllättävältä suunnalta, yllättävällä hetkellä, yllättävien ihmisten tai olosuhteiden kautta ja odottamattomalla tavalla. Usein hän hyökkää juuri vähän ennen kuin saamme ihania rukousvastauksia ikään kuin yrittäen riistää meiltä ilon niistä tai sitten pian saamiemme siunausten jälkeen ihan samassa tarkoituksessa. Se paljastaa paljon hänen luonteestaan. Hän on kateellinen ja vihaa meitä, joita YHWH rakastaa. Tuon yöllä kokemani yllätyshyökkäyksen jälkeen olen rohkaistunut Adonai Yeshuan avusta ja siitä, ettei sielunvihollisella ole kuitenkaan kuin täysin rajoitettu valta meihin Korkeimman valittuihin nähden. Senkin opimme Jovin kirjasta: saa*tana sai koetella ja kiusata Jovia vain niillä tavoilla, joihin Korkein hänelle antoi luvan. Ei yhtään enempää! Lisäksi Korkein tarkoin tietää sen, että missä määrin me yksilöinä kestämme saa*tanan hyökkäykset ja ottaa sen aina huomioon salliessaan hänen hyökätä meitä vastaan.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Pahan hyökkäykset

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 23. Tammi 2014 11:55

Hyvin hyvin todennäköistä ,että se oli saatanan hyökkkäys ,,itsellä kans alkuvaiheessa oli samanlainen kokemus ,,silloin vaan en tiennyt muuta keinoa kuin alkaa painia tuon otuksen kanssa ja niin tein (en tiedä kuinka se oli mahdollista) luulen ,että olin jotenkin Hengessä siinä tilanteessa vaikka sängyllä lepäilinkin.
Sitä en tiedä miten asia kehittyy tai näkeekö paha ,että jokin hyvä asia Taivaan suunnalta lähestyy ja se paha viimeisenä keinona yrittää käydä kongreettisesti käsiksi.
Ilmeisesti sinulla on jokin portti vielä auki entiseen maailmaan tai joku asia ,josta et vielä ole tehnyt parannusta tai yleensä katunut.
Näistä asioista Raamattu ei paljoa opeta ,mutta täällä ainakin on tutkimus ollut käynnissä asiasta.
Tämä asia jonka koit on enemmän kuin yleinen ja olen sitä samaa kuullut niin niin monta kertaa ja hyvä kun kirjoitit sillä apu näihin asioihin on olemassa ja se apu tulee tulee Jumalalta ja Jeesus on meille suojan taannut kun sen otamme ja opettelemme asiat ,kuinka on hyvä Rukoilla ja toimia näiden vielä auki olevien asioiden kanssa niin et enää koe milloinkaan moisia hyökkäyksiä tai kukaan muukaan sillä se voima joka on Jeesuksessa niin se saa vastustajan pikku hyökkääjät lähtemään vauhdilla pakoon sillä Jeesus on suurin Herra ja Kuningasten Kuningas.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Pahan hyökkäykset

ViestiKirjoittaja Lilli » 23. Tammi 2014 19:46

Muista Minä vain, että

1. Joh. 4:4
Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.

Huuda Jeesusta apuun (ääneen).
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 32 vierailijaa

cron