Kristillinen lyhytelokuva: Nikon ihmeellinen elämä

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Kristillinen lyhytelokuva: Nikon ihmeellinen elämä

ViestiKirjoittaja systeri » 13. Tammi 2014 23:06

Niin en minä oo mikään kirkkovaltuutettu vaan mun ystävä :) poistan tästä loppuosion ja pyydän anteeksi.Oli typerä veto vaikken kyllä ittekkään oikeen ymmärrä mitä tarkoitin..enkä kyllä varmaan ymmärtäny Mikonkaan kommenttia mutta ei se haittaa :)
Viimeksi muokannut systeri päivämäärä 13. Tammi 2014 23:23, muokattu yhteensä 1 kerran
systeri
 

Re: Kristillinen lyhytelokuva: Nikon ihmeellinen elämä

ViestiKirjoittaja systeri » 13. Tammi 2014 23:08

Joo mutta nyt mä lopetan..arvostelua varmaan pyydettiin ja täs sitä nyt oli :) Siunausta jatko-videoiden tekoon.
systeri
 

Re: Kristillinen lyhytelokuva: Nikon ihmeellinen elämä

ViestiKirjoittaja PetriFB » 13. Tammi 2014 23:32

On olemassa uskovia luterilaisen kirkon pappeja, jotka eivät kuitenkaan loukkaannu siitä, että joku sanoo luterilaisen kirkon pappien joukossa olevan huorintekijöitä, jotka elävät irstaudessa ja jumalattomuudessa. Uudestisyntynyt pappi ei loukkaannu, koska se on tosiasia, eikä hän myös ajattele sitä, että hänestä niin ajatellaan, koska hän uskossa. Ja jos joku niin ajattelisikin, niin ei hänen siitä tarvitse loukkaantua, koska hän ei ole huorintekijä, vaan Jeesukseen uskova. Edellä oleva koskee myös kirkkovaltuutettuja jne.

Meidän sydämessämme voi olla ihmispelkoa tai luulemme, että joku loukkaantuu vaikka hän ei loukkaantuisi. Sitten on kuitenkin hyvä muistaa, että evankeliumin tehtävä on saada ihminen synnintuntoon ja sitä kautta tekemään parannusta ja uskomaan Herraan Jeesukseen.

Minusta tuntuu siltä, että Jeesuksen ja alkuseurakunnan evankeliumia ei välttämättä kaikki uskovat enää tunnista tänä päivänä. Evankeliumin tulee olla muuttumaton ja sen tulee olla samanlainen kuin se on Raamatussa. Evankeliumi on Jumalan rakkauskertomus ihmiselle, joka on syntiensä tähden matkalla kadotukseen. Siksi Jumala rakkaudessaan kertoo heille armostaan Herran Jeesuksen sovitustyön kautta, että he kääntyisivät synneistään ja parannuksen tekemisen ja uskon kautta Herraan Jeesukseen saisivat syntinsä anteeksi sekä iankaikkisen elämän. Tämä on minun sydämelläni oleva evankeliumi ja pyrin sitä julistamaan siellä missä saan kertoa evankeliumista.

Älkäämme tehkö lyhytelokuvastamme riita-asiaa ja kinaa, sillä jokaisella on vapaus olla mitä mieltä tahansa elokuvastamme. Enkä minäkään pyri puolustelemaan oikeastaan koko elokuvaa, vaan Raamatun evankeliumia ja elementtejä, jotka siihen kuuluvat. Meidän tekemämme elokuvan saa ignoorata ja sitä voi boikotoida jne, kunhan ei vain boikotoi Raamatun evankeliumia. Olkaa kaikki yhtä siunattuja Herran Jeesuksen nimessä, te kaikki Herralle niin tärkeät ja ylenrakkaat.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Kristillinen lyhytelokuva: Nikon ihmeellinen elämä

ViestiKirjoittaja systeri » 14. Tammi 2014 17:09

Illalla mietin että miksi ihmeessä tämä aihe vaikutti niin tavallaan stressaavasti muhun ja rukoilin että Herra avais että mikä tää juttu on ja miksi se kärjistyi pääasias tuohon yhteen kohtaan.
Aamulla työskentelin omalla pisteellä ja ajatukset meni taas tähän ja jotenkin aloin miettiä että siis tämähän oli nimenomaan "Nikon ihmeellinen elämä" ja nämä asiat on mahdollisesti joskus tapahtunu hänelle...mitä mä näitä stressaan :) Sitten tuli mieleen se kohta kun Jeesus sanoi Pietarille että "mitä se sinuun koskee,seuraa sinä minua.
Ja tuli vielä mieleen se kohta jossa Jeesus käskee myydä omaisuuden ja antaa rahat köyhille ja seurata häntä,mutta kenestä meistä on ihan siihenkään ja silti meille on lupaus joka uskoo se armosta pelastuu...vai onko?
systeri
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa

cron