Unen kautta?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Unen kautta?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Joulu 2013 13:10

Aamu-Usva kirjoitti:Kyllä kofeiini voi aiheuttaa sellaisiakin tuntemuksia... Ainakin olen kuullut juttua. Itse olen erittäin kofeiiniherkkä, enkä tavallisesti juokaan kahvia. Joskus kun juon, niin huomaan kyllä. Minulle tulee jo yhden kupillisen jälkeen parin tunnin kuluttua sellainen epämääräisen ahdistunut olo. Nykyään se ei tunnu niin pahalta, koska tiedän jo, että se johtuu kahvista ja menee ohi ajallaan :)


Ok, minä en vielä huomannut ahdistusta kahvinjuonnin jälkeen mutta olen huomannut miten kahvi eli kofeiini lievittää astmani. Astmaatikkona minä juon mieluummin kahvia jossa on kofeiinia. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7926
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unen kautta?

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 09. Joulu 2013 00:14

Rasvainen rasssskas ruoka illalla saattaa kans laittaa koneen yöllä ylikierroksille ja sitte voi elokuvat olla aika rajuja.Aivot pyörii mukana ku koneisto yrittää lepotilassa sulattaa sitä Ns Pientä perhepizzaa ja kokista jossa on aivojen käyttöön yli 20 palaa sokeria isossa pullossa .Kyllähän sillä jo sukat pyörii jaloissa myös. ;)
Kyllä Herra suojaa yöunet ,,,ellei niitä omilla annoksilla ihan huomaamattaan vahingossa saa käyntiin.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Unen kautta?

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 10. Joulu 2013 22:41

Cokis... Yök! :D
Mutta rasvainen perhepizza illan päätteeksi kuulostaa hyvältä :D
Itse en ole huomannut ruuilla tai juomilla yhteyttä uniini. Yleensä en edes muista nähneeni unia ja jos muistan, niin ne ovat aika tavalliseen elämään liittyviä. Mutta raskausaikoina olen kyllä nähnyt erittäin levottomia unia, missä maisemat ja ihmiset vaihtuu niin, ettei perässä pysy. Hormonitkin kuulemma vaikuttavat uniin. Ja monet lääkkeet.
Joskus olen nähnyt unia, joiden kautta Jumala on selvästi puhunut jotain, mutta tavallisesti uneni ovat ihan vain alitajunnan hömppää.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Unen kautta?

ViestiKirjoittaja tadetski » 12. Joulu 2013 00:25

Minä ainakin käyn unieni kautta läpi päivän tapahtumia. Hyvin osaan yhdistää uneni siihen mitä on tapahtunut tai mitä pohtinut.

Olen kyllä joskus nähnyt niin kauheita painajaisuniakin. Nekin yleensä liittyvät johonkin asiaan mitä on tapahtunut ja joka vaivaa mieltäni.
tadetski
 
Viestit: 41
Liittynyt: 28. Joulu 2010 23:53

Re: Unen kautta?

ViestiKirjoittaja systeri » 12. Joulu 2013 14:30

Jouduin viime viikolla ottaa niska-hartia seudun jumitukseen vähän isännän laatikosta Sirdaludia muutamana yönä...siinä vasta semmonen lääke joka laittaa unikuvat pyörimään :shock:
systeri
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 13 vierailijaa

cron