Jumala toimii ja puhuu

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Jumala toimii ja puhuu

ViestiKirjoittaja systeri » 29. Marras 2013 13:25

Pakko avata vähän erästä asiaa.Kerroin toisaalla että näin unen jossa oli lapsia tiellä ja tien vieressä puu jonka alla lymyili käärmeitä jotka olivat toimintakyvyttömiä.
No minähän tietenkin aloin miettiä että mitä nuo käärmeet olivat ja missä ne pitäis näkyä.ajattelin mm.tuota sairautta ja sen kurissa pitämistä.
Tais olla saman viikonloppu kun jouduttiin hyvän ystävän kans hivenen törmäyskurssille lasten asioista ja tekemisistä.Sain tekstiviestin joka aiheutti mussa lihan kiehahtamista ja olin vastaamassa viestiin ikävään sävyyn kunnes tajusin olevani täysin toimintakyvytön.En pystynyt ottaa puhelinta käteen vaan ihankuin muhun olisi laskettu rauhoittava lääke ylhäältä, enkä kyennyt toimimaan niin kuin olin suunnitellut vimmassani.Tuli heti mieleen nuo unen käärmeet :shock:
Seuraava päivä oli tosi väsyttävä..en ottanut yhteyttä kyseiseen ystävään mutta sitä seuraava aamu oli jo valoisampi.Koin olevani hyvässä Hengessä ja päätin ottaa yhteyttä. Niimpä soiteltiin ja saatiin aikaan hyvä rakentava keskustelu.Vielä seuraavana aamuna kysyin Jeesukselta että mitä tässä pitäis vielä tehdä että asiat korjaantuis syvemmin.Hän antoi kehoituksen sanat ja kun kysyin millä minä todistan että näin on niin tuli jälleen Raamatunpaikka vahvistukseksi.
Päästiin erittäin hyvään ja antoisaan yhteyteen ja ymmärrettiin että Jumala toimii ja tahtoo lapsiaan rakastaa ja eheyttää niin isoja kuin pieniä,jokaista meitä.Karsia pois asioita jotka pilaa ja sotkee asioita vaan pahempaan solmuun ja tekee lukkoja.Tahtoo että päästäis puhtaampaan ja esteettömämpään elämään Pyhän Hengen hoidettavaksi ja kuljettamaksi :) Nuo käärmeet tuolla puunalla on sitä lihallisuutta jota me molemmat todettiin itsessämme olevan ja sen Jumala tainnutti koska halusi ihan selvästi että asioita käsitellään nyt.Valtava Viisas Jumala ja väkevä Neuvonantaja.Kiitos ja Kunnia Hänelle!!!
Anteeksi jos oli sekavaa mutta elämä on vähän sekavaa välillä.Jumalan äänen ja toiminnan erotin kyllä todella selvästi..ihmeellistä :)
systeri
 

Re: Jumala toimii ja puhuu

ViestiKirjoittaja pekka » 29. Marras 2013 14:19

Kiitos Herralle.


JOB 33:

1. "Mutta kuule nyt, Job, minun puhettani, ja ota korviisi kaikki minun
sanani.
2. Katso, minä olen avannut suuni, kieleni puhuu suulakeni alla.
3. Vilpittömästä sydämestä lähtevät sanani; mitä tietävät, sen huuleni suoraan sanovat.
4. Jumalan henki on minut luonut, ja Kaikkivaltiaan henkäys elävöittää minut.
5. Vastaa minulle, jos taidat; varustaudu minua vastaan, nouse taisteluun.
6. Katso, Jumalan edessä minä olen samanlainen kuin sinä: hyppysellinen savea olen minäkin.
7. Katso, ei käy minusta kauhu, joka sinut peljästyttää, eikä minun painoni ole raskaana ylläsi.
8. Mutta sinä olet sanonut korvieni kuullen, minä olen kuullut sinun sanojesi äänen:
9. 'Puhdas minä olen, rikoksesta vapaa; olen viaton, eikä minussa ole vääryyttä.
10. Katso, hän keksii vihan syitä minua vastaan, hän pitää minua vihollisenansa;
11. hän panee minun jalkani jalkapuuhun, vartioitsee kaikkia minun polkujani.'
12. Katso, sinä et ole oikeassa - niin minä vastaan sinulle - sillä Jumala on suurempi kuin ihminen.
13. Miksi olet riidellyt häntä vastaan, jos hän ei vastaa kaikkiin ihmisen sanoihin?
14. Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
15. Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,
16. silloin hän avaa ihmisten korvat ja sinetillä vahvistaa heidän saamansa kurituksen,
17. kääntääkseen ihmisen pois pahasta teosta ja varjellakseen miestä ylpeydestä,
18. säästääkseen hänen sielunsa haudasta ja hänen henkensä syöksymästä peitsiin.
19. Myös kuritetaan häntä tuskalla vuoteessansa, kun hänen luissaan on lakkaamaton kapina,
20. ja hänen henkensä inhoaa leipää ja hänen sielunsa herkkuruokaa.
21. Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat.
22. Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja.
23. Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään,
24. niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun'.
25. Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
26. Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa.
27. Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;
28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'.
29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle,
30. palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.
31. Tarkkaa, Job, kuule minua; vaikene ja anna minun puhua.
32. Mutta jos sinulla on, mitä sanoa, niin vastaa minulle; puhu, sillä mielelläni soisin sinun olevan oikeassa.
33. Ellei, niin kuule minua; vaikene, niin minä opetan sinulle viisautta."


Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Jumala toimii ja puhuu

ViestiKirjoittaja systeri » 29. Marras 2013 22:58

Kiitos Pekka Sananpaikasta ja kivasta perhoskuvasta :)
systeri
 

Re: Jumala toimii ja puhuu

ViestiKirjoittaja systeri » 06. Tammi 2014 11:39

Mainitsin vissiin toisaalla että ollaan lähdössä Turkkiin porukalla ja päätin jo ennemmin että en ota hepatiitti rokotuksia itselleni enkä nuoremmalle lapselle..vanhemmalle tytöistä oon jo joku vuosi sitten antanu laittaa kun lähti ulkomaille, mua ei silloin vielä niin puhutellu tämä lääketeollisuus ja rokote-asiat kuin nyt.
Viime viikolla iski taas heikko hetki työpaikalla ja kyselin Jumalalta että niin miten se rokote-asia nyt pitäisi hoitaa, jos voisit Herra puhua nyt ja mielellään Raamatunpaikan kanssa :roll: ...mieleen nousi sanat ...sinähän tiedät sen jo...epäilevä Tuomas :)
Siinähän tuli sekä sanat että Raamatun paikka :GBU: En tahdo epäillä enää :)
systeri
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa