Tarja Halonen Kallion kirkossa - Katso video saarnasta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Tarja Halonen Kallion kirkossa - Katso video saarnasta

ViestiKirjoittaja pekka » 29. Marras 2013 11:14

Mitä mieltä tästä "saarnasta" olette? Katsoin ja kuuntelin noin puoleenväliin asti ja minusta tuo "saarna" vaikutti jonkinlaiselta poliittiselta linjapuheelta... Eikö kirkossa(kin) kuuluisi saarnata Kristuksesta jne. ? Minusta kirkko on aivan väärä paikka tuonkaltaiselle "saarnalle", politiikan ja maallisten asioiden yleensäkin temmellyskenttänä se ei minusta saisi olla missään tapauksessa.

https://www.kotimaa24.fi/artikkeli/tarj ... haitoista/


Ensimmäinen kirje korinttilaisille 2:

1. Niinpä, kun minä tulin teidän tykönne, veljet, en tullut puheen tai viisauden loistolla teille Jumalan todistusta julistamaan.
2. Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
3. Ja ollessani teidän tykönänne minä olin heikkouden vallassa ja pelossa ja suuressa vavistuksessa,
4. ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja, vaan Hengen ja voiman osoittamista,
5. ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.
6. Kuitenkin me puhumme viisautta täydellisten seurassa, mutta emme tämän maailman viisautta emmekä tämän maailman valtiasten, jotka kukistuvat,
7. vaan me puhumme salattua Jumalan viisautta, sitä kätkettyä, jonka Jumala on edeltämäärännyt ennen maailmanaikoja meidän kirkkaudeksemme,
8. sitä, jota ei kukaan tämän maailman valtiaista ole tuntenut - sillä jos he olisivat sen tunteneet, eivät he olisi kirkkauden Herraa ristiinnaulinneet -
9. vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat".
10. Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin.
11. Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.
12. Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;
13. ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.
14. Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
15. Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.
16. Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?" Mutta meillä on Kristuksen mieli.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Tarja Halonen Kallion kirkossa - Katso video saarnasta

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 30. Marras 2013 09:26

Minusta kirkko on tuollaisille puheille oikein sopiva paikka, kunhan uskosta osattomia politiikan julistajia ei yritetä saada Kristuksen seurakunnan toimintaan. Kirkolla ei ole mitään tekemistä uskon kanssa. Kirkot ovat vain rakennuksia, joissa toimii Suomessa evankelis-luterilainen uskonto. Sillä ei ole mitään yhteistä Raamatun kanssa tai Jeesuksen kanssa.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Tarja Halonen Kallion kirkossa - Katso video saarnasta

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 06. Joulu 2013 11:26

Täytyy aina muistaa se ,kuinka meidän esi vanhemmat on rakentanut Suomessa Kirkkorakennukset Pyhäköiksi ,jossa palveltiin aikoinaan sydänverellä Jumalaa.
Nyt lopun aikajaksolla kirkko on täynnä kun joku maallinen tulee kirkkoon . Luopumus ja antikristuksen henki on jo alkanut vaikuttaa ja pala palalta vuosikymmenien aikana sentti sentiltä ,,,sana sanalta on Saatana ottanut valheellaan kirkot hallintaan ja kansa ei tajua mitään. Jos Herran Henki tekisi tuollaissa paikoissa työtään niin ihmiset alkaisi huutaa pahasta olosta ,mutta kukaan ei nyt sano mitään ja ovet ovat avoinna ja valkoiseksi kalkitut se oikea lopunajan ns papisto vaan tekee mitä he itse haluavat tehdä .Uskallan sanoa ,että ja harvassa on Jumalan Henki. En sano tätä ilkeyttäni ,mutta saarnat ja monet asiat paljastaa koko valheen. Saatanalle on näemmä tärkeää ,että Jeesuksen Pelastustyöstä puhutaan jos mahdollista hyvin hyvin vähän tai ei ollenkaan .Peitotaan ja laimennetaan Pyhät asiat ja se on vastustajan /vastakohdan meininki.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa

cron