Liv D: Mitä ruokamme sisältää?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Liv D: Mitä ruokamme sisältää?

ViestiKirjoittaja Linnea » 06. Loka 2018 15:24

vaisuliini kirjoitti:Onko Antti Heikkilä itse myös funktionaalinen lääkäri? Haluaisin esittää kysymystä, olisiko teillä kokemuksia funktionaalisesta lääketieteestä? Siis funktionaalinen lääketiede on tieteeseen ja tutkimusnäyttöön perustuvaa terveydenhoitoa, jossa yhdistetään laaja osaaminen eri tieteenaloilta, kuten lääketieteen, biokemian, ravintotieteen, genetiikan ja fysiologian aloilta.

Antioksidanttiklinikassa FLT-valmentaja hoitaa potilaita biokemiallisten, fysiolologisten ja mikrobiologisten häiriötilojen perusteella eli ei hoideta oiretta lääkkeellä, vaan selvitellään, mikä kehossa on vialla.


Joo kyllä Antti Heikkilä on funktionaalista lääketiedettä edustava lääkäri. Muita funktionaalisia lääkäreitä löytyy mm. mainitsemaltasi Antioksidanttiklinikalta sekä Amplia Klinikalta Tampereelta (http://www.amplia.fi/). (Itse olen funktionaalista lääketiedettä kannattava sairaanhoitaja.)
Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48

Re: Liv D: Mitä ruokamme sisältää?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Loka 2018 19:34

*
Okei, Linnea. Hienoa, että Antti Heikkilä on itse funktionaalinen lääkäri. Mukava kuulla, että sinäkin kannatat funktionaalista lääketiedettä ja olet myös sairaanhoitaja. :thumbup: No valitettavasti lääkärit vähättelevät raudanpuuteoireita ja kirjoittavat lääkereseptiä potilaille väärin giagnoosin perusteella. Se on surullista. Parempi kääntyä funktionaalisen lääkärin puoleen, eikä tarvitse kärsiä syömällä väärää lääkettä väärän diagnoosin perusteella. Kristuksen armorikasta siunausta sinun työhön ja työelämään funktionaalisen lääketieteen kanssa. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Liv D: Mitä ruokamme sisältää?

ViestiKirjoittaja Tapani » 08. Loka 2018 10:48

Tankkasin illalla kaupan ruisleivällä, raskasta oli juokseminen aamulla.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Liv D: Mitä ruokamme sisältää?

ViestiKirjoittaja Tapani » 09. Loka 2018 13:21

Tapani kirjoitti:Tankkasin illalla kaupan ruisleivällä, raskasta oli juokseminen aamulla.


Normaalisti syön täysjyväspelttiä, se on jalostamaton vilja eli samanlainen kuin tuhansia vuosia sitten.

http://sunspelt.fi/tietoa-speltista/

Viljoja on jalostettu esim. satoisemmiksi, jolloin niissä on enemmän gluteiinia. Tämän väitetään aiheuttavan ruuansulatusongelmia ja monia muitakin sairauksia, kaupassa onkin myytävänä gluteiinivapaa tuotteita. Speltissä on gluteiinia sen verran kuin Jumala siihen loi, samoin muukin koostumus, joten se on helposti sulavaa ja hyvää ravintoa. Keinoina jalostuksessa käytetään esim. mutaatiojalostusta, missä kasveja pommitetaan säteilyllä tai kemikaaleilla mutaatioiden synnyttämiseksi kunnes jokin yksilö sattuu saamaan toivotun tai hyödyllisen mutaation. Tätä ei katsota geenimuunteluksi,geenimuunneltuja viljoja ei Suomessa myydä ihmisravinnoksi.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Liv D: Mitä ruokamme sisältää?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Loka 2018 21:36

*
Tässä olisi luettavaa, "Sanna Ketola, 36, söi turhaan masennuslääkkeitä, vaikka hänen olisi pitänyt syödä rautaa: "Raudanpuutetta ei aikaisemmin epäilty"

Sanna Ketola, 36 kirjoitti:Ketolalla epäiltiin vuosia sitten myös työuupumusta, mutta sitä ei diagnosoitu. Keväällä 2016 hän oli niin väsynyt sairasteluihin ja voimattomuuteen, että söi masennuslääkettä kaksi kuukautta, muttei saanut siitä apua.

Masennuslääkkeiden määrääminen on Sanna Ketolan mielestä helpoin tie. – Olen sitä mieltä, että masennuslääke-lobbarit osaavat asiansa paljon paremmin kuin raudanpuutetta tutkivat ihmiset.

https://yle.fi/uutiset/3-10416295
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Liv D: Mitä ruokamme sisältää?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 10. Loka 2018 17:20

*
Sain luvan jakaa tietoa eteenpäin välittäen kärsivistä ihmisistä, heidän hyvinvointi on tärkeä. <3

MUISTUTUS on oikea nimi ensisijaiselle, pikaiselle asian käsittelylle kyseisessä terveydenhoitoyksikössä.

Muistutus tehdään siitä lääkäristä/(tai hoitajasta), jonka potilaana olet ollut.

Muistutusmenettely käsitellään terveydenhoitoyksikössä sen sisäisenä asiana, eli asiaa ei tarkastele ulkopuolinen taho, vaan ylilääkäri terv.hoitoyksikön hallinnon kanssa.

Muistutukseen terveydenhoitoyksikön on annettava vastaus 30vrk kuluessa muistutuksen saapumisesta.

Muistutuksen voi tehdä vapaamuotoisesti e-mailitse ylilääkärille. Hänen e-mailinsa saat yksikön potilastoimistosta.

Muistutuksen teossa avustaa myös potilasasiahenkilö, ja hän toimittaa myös pyydettäessä lomakkeet muistutuksen tekoon.

Hänkään ei lue ajatuksia, joten pitää olla itse ponteva ja vaatia hoitoa oirekuvan tähden.

Potilasasiamies ei lain mukaan saa osallistua potilaan hoitoon.
Hän avustaa potilasta.

Olen itse kuvaillut mm. yksityiskohtaisesti lääkärin käytöstä vastaanotolla, jos olen kokenut että "ylitseni kävellään", kuuntelematta. Ja/tai oireita on vähätelty. Ei ole ohjattu jatkotutkimuksiin, vaikkei selitystä oireille löydy.

Liitteeksi oma kuvaus terveydentilasta, oireista. Eli hyvin moni jo täällä oireet kuvaileekin. Käytä jo kirjoittamaasi hyödyksi, kopioi tänne kirjoittamasi, tarkenna.

Liitteeksi labrat. Ja ohjeita, joita täällä esim saat.

Olen pitänyt pintani myös huonon = en saanut apua, tms. lääkärikäyntikokemuksen maksussa - olen vaatinut myös käyntimaksua mitätöitäväksi muistutuksessa, mm. jos lääkärin käytös on ollut moitittavaa.

Ja lasku(t) on yleensä mitätöity. Kannattaa soittaa laskutukseen ja siirtää eräpäivä eteenpäin, siiheksi, kunnes muistutukseen tulee sairaanhoitoyksikön vastaus.

- Oireesi. Niitä et ole kokenut otettavan vakavasti.
- Et saanut apua oireisiisi, niitä vähäteltiin.
- Jos lääkäri on ylimielinen, ja kuittaa ferritiinin alhaisuuden "muoti-ilmiöksi", on se täysin epäammatillinen ja asiaton kommentti. Ihmisen sairaus ei koskaan ole "muoti-ilmiö", vaan asia, jonka syy on selvitettävä.

Vaadit tarkempia tutkimuksia ja selvittelyn, miksi ferritiini on alhainen. Viitteet ovat viitteitä.

Suomen järkyttävä ferritiinin "viitealue". Jossa alaraja voi olla 5...Silloin rautavarannot ovat aivan totaalisen lopussa! Ferritiini 25 ei ole hyvä lainkaan, jos se onkin "viitteissä." Jos oireilet moninaisin tavoin!

Ja jos ferritiinisi on 5-35-40.
se on alhainen.

MUISTUTUS ensin.
Tai heti ensimmäisenä toimena KANTELU. Molemmat voi tehdä.

Jollei hoito parane MUISTUTUKSEN kautta. KANTELU. Aluehallintovirastoon (AVI). Se on aikaavievä menettely, mutta asia tutkitaan ulkopuolisen, terveydenhuollon ylitarkastajan toimesta.(Käsittelyajat ovat pitkiä. 3-6...kk) Tosin on oltu AVI:ssakin nopeampia, ja vastaus, "kehoitus" lääkärille on tullut jopa kuukaudessa. Tapahtui, kun ei lääkärivaihdokseen suostuttu.

Saat nimittäin TERVEYDENHUOLTOLAIN mukaan valita itseäsi hoitavan lääkärin. (Tosin, se ei tietysti ole konkreettisesti mahdollista, jos kaikki haluavat samalle lääkärille TK:ssa)

TERVEYDENHUOLTOLAKI
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2010/20101326
49 §

Muu valinnan mahdollisuus

Potilaalla on mahdollisuus valita häntä terveydenhuollon yksikössä hoitava laillistettu terveydenhuollon ammattihenkilö toimintayksikön toiminnan tarkoituksenmukaisen järjestämisen sallimissa rajoissa. Potilaan jatkohoito on toteutettava siten, että hänet ohjataan häntä aiemmin hoitaneen lääkärin tai hammaslääkärin hoitoon, aina kun se hoidon asianmukaisen järjestämisen kannalta on mahdollista.
---/////

KANTELU:
Kootut ohjeet löytyvät tämän foorumin tiedostosta:"Arvot ovat viitteissä...."

Siellä on vinkkejä KANTELUN tekoon kattavammin kuin AVIN:sivuilla=
Aluehallintovirasto.

https://www.avi.fi/web/avi/kantelu2

--> Terveys --> kantelu--> hallintokantelukohdasta löytyvät ohjeet, sekä 4s kantelu-lomakkeet avuksi.

Kantelu saa olla vapaamuotoinen, ja sen voi lähettää e-mailitse. MUISTA e-mailissa yhteystietosi!!!

Älä jätä asiaa kesken.

Vaadi hyvää ja laadukasta hoitoa.
Sen takaa sinulle mm.
Terveydenhuoltolaki ja
Laki potilaan asemasta ja oikeuksista.

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1992/19920785
2 lukuPotilaan oikeudet3 §Oikeus hyvään terveyden- ja sairaanhoitoon ja siihen liittyvään kohteluun

Jokaisella Suomessa pysyvästi asuvalla henkilöllä on oikeus ilman syrjintää hänen terveydentilansa edellyttämään terveyden- ja sairaanhoitoon niiden voimavarojen rajoissa, jotka kulloinkin ovat terveydenhuollon käytettävissä.

Ole rohkea, älä tyydy hoitosi laiminlyöntiin.
Sillä oireidesi hoito ja selvitys on laiminlyöty.
Se on hoitovirhe.

Muistutuksen, eikä KANTELUN teko ole vaikeaa.
Se on oikeutesi potilaana, että saat hyvää hoitoa.

Älä pyytele anteeksi, jollet sitä saa, vaan tee MUISTUTUS . Jollei auta, KANTELU.

Kyse on sinun terveydestäsi ja jos olet raskaana, tai on odotettavissa raskaus, kyse on myös lapsesi terveydestä. Sillä lapsikaan ei saa "peri" raudattomalta äidiltä rautaa.

Hemoglobiinihan ei Ferritiinin määrää kerro. Ja sitä Suomi-nimisessä maassa tuijotellaan.
Hemoglobiini on hyvä. Silloin ferritiinikinkö tutkittu? Ei ole. Varastoraudat voivat olla loppu vaikka hb hyvä.

En ole tavannut vielä yhtään lääkäriä, joka hb:n ollessa 130 sanoisi, tutkitaanpa myös varastoraudat.
Jos oirekuva on monimuotoinen, on hoitovirhe olla selvittämättä oireiden syy.

TSEMPPIÄ!

https://www.avi.fi/web/avi/kantelu2

Kirsi-Marja Aho
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Liv D: Mitä ruokamme sisältää?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 12. Loka 2018 20:28

*
No ajattelen tuoda pikku uutiseni tänne. Muistui mieleeni menneisyyteni, niin muistelin, miten olin ihan loppu ja elämänhalu on jo valunut pois. Muistelin, miten sängyn reunalla istuin pää alas. Yhtäkkiä ylhäältä laskeutui Jumalan rakkaus päälleni ja sain kylpeä Jumalan parantavassa ja lääkitsevässä rakkaudessa. Siten sain elämänhalun, elämänilon ja energian takaisin. Epäilen, oliko silloin rautavarasto tyhjentynyt. Jos oli, niin Jumalan rakkaus oli paras lääke raudanpuutteeseen.

Nyt sain ferritiinin tuloksen ja katsoin tulosta ja hämmästyin. Heprean numeerinen aakkonen on siinä tuloksessa ja se on Jeesuksen luku. :wtf: :shock: Ei voi olla totta. Kai ei minun tarvitse hakeutua rautatankkauksen mitään. Jumala on todella suuri ihmeellinen Herra. Ylistetty ja kiitetty on yksin Herra ja ikuisesti!

:hearts: :prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Liv D: Mitä ruokamme sisältää?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 13. Loka 2018 15:55

*
No tänään aamupäivällä tuli ajatus, joka mietityttää minua vielä. Niin siksi haluaisin kysyä teiltä, pitääkö se paikkansa, mitä ajatus tänään tuli minulle. Kun me tulimme uskoon, näkyykö veressämme Jeesuksen merkintä, että me olemme merkityt Jeesuksen omiksi? Mitä mieltä olette?

No koska siitä ajatuksesta muistui pari juttua, että ajat sitten eräs näkijä, jolla on näkijän lahjat, jotka ei ole Jumalasta, kysyi vähän peloissaan ja sanoi; 'etten ole tästä maailmasta, mistä tulin'. Vastasin, että olen taivaskansalainen. Se pelästyi ja häipyi tiehensä. Myöhemmin toinen kerta toinen näkijä kysyi taas samaa juttua, etten ole tästä maailmasta. Huomasin näkijän pelon ja vapinan, aloin ihmetellä. Näkijän lahjoilla pystyi tunnistamaan, etten ole tästä maailmasta. Se pani minua miettimään ihmetellen.

Nin siksi se ajatus tänään tuli mieleen, onko meidät merkitty Jeesuksen omiksi, kuten veressä Jeesuksen merkintä näkyy? :think2: Mielipiteitä?

No haluaisin tuoda vielä mieleeni jääneen vanhan tositarinan, josta eräs uskova harrikkatyyppi kertoi minulle. Oli mieleenpainuva juttu.

Että lentokoneen maahansyöksyn jälkeen lääkäri teki ruumiinavaukset. Lääkäri huomasi kaksi eri eroa, kun lääkäri teki uskosta osattomien ruumiinavaukset ja huomasi, että ruumiin lihat oli ihan jäykistynyt ja kovettunut. Siten lääkäri teki uskovien ruumiinavaukset ja huomasi ihmetellen, että ruumiin lihat oli pehmehtynyt.

Lääkäri mietti ihmetellen ja alkoi ottaa selvää kysellen ja siten sai selville, että ne, joiden ruumiinavauksen mukaan lihat oli pehmentynyt, olivat uskovia. Lääkäri tajusi, että uskovilla oli sisäinen rauha, siksi lihat eivät jäykisty peläten, kun lentokone syöksyi maahan. Lääkärin mukaan ne uskosta osattomat ihmiset, joiden ruumiinavauksen mukaan lihat oli kovettunut, oli vaille ikuista pelastusta, jonka kautta olisivat saaneet sisäisen rauhan.

Kiinnostaisi tietää, onko veressämme selvästi Jumalan merkintä. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Liv D: Mitä ruokamme sisältää?

ViestiKirjoittaja Mariini » 14. Loka 2018 13:25

En tiedä, että Raamatussa kerrottaisi, että uskovien veressä olisi mitään merkkiä.

Tuollaisten "näkijöiden" näkemisen lahjat eivät ole heistä itsestään, vaan pahoista hengistä. He tuskin näkevät
itse, että joku on uskova, vaan paha henki heille kertoo ja paha henki heissä pelästyy tai pelästyttää sen ihmisen.

Ap. tekojen luvussa 16 kerrotaan siitä naisesta, jossa oli tietäjähenki.

16 Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.
17 Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien"
18 Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä.

Tuo nainenkin tiesi, että Paavali oli Jumalan palvelija. Tuo nainen tiesi Paavalin olevan uskova, koska paha henki kertoi sen.
Paavali häiriintyi tuon naisen tietämisistä ja ajoi sen hengen pois. Tietäjä naisen isäntähän sitten suuttui Paavalille, koska ei saanut enää
sen naisen kautta rahaa ennustuksista.

Toinen esimerkki löytyy Ap.t. 19:

13 Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa".
14 Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa;
15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
16 Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.

Tuossakin paha henki tiesi, että Paavali oli uskova ja tiesi senkin, että nuo juutalaiset loitsijat eivät olleetkaan uskossa, heillä ei ollutkaan Pyhää Henkeä, eipä peljännytkään noita, vaan kävikin heidän kimppuunsa.

Eiköhän ne pahat henget tiedä uskovien olevan uskovia Pyhästä Hengestä, joka on meissä. Ja pelkäävät ehkä Jumalaa, joka on uskovien kanssa.


Ef. 1:13 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti,

En tiedä, onko meillä jonkinlainen merkki otsassa. Ilmestyskirjassa puhutaan tällaisesta sinetistä, mikä on ihan mielenkiintoinen kun ihmiset jotka eivät usko Jeesukseen haluavat lopulta sen antikristuksen sinetin käteensä tai otsaansa.

Ilm. 9:4 ja niille sanottiin, etteivät ne saa vahingoittaa maan ruohoa eikä mitään vihantaa eikä yhtään puuta, vaan ainoastaan niitä ihmisiä, joilla ei ole Jumalan sinettiä otsassaan.

Ei kuitenkaan missään kerrota, että meillä olisi veressä jokin merkki. Vaikuttaako Pyhä Henki meidän vereen jollain tavalla, en tiedä.
Jeesuksen verellä meidät on kuitenkin pesty ja se näkyy.
Avatar
Mariini
 
Viestit: 143
Liittynyt: 10. Syys 2018 21:04

Re: Liv D: Mitä ruokamme sisältää?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 14. Loka 2018 19:46

*
Mariini, niin samaa mieltä kanssa, että paha henki paljastaa heille näkijän lahjoilla, jos sitä tarkoitat. No unohdin mainita jutun. Sinä iltana näkijä tuli ja kertoi, että itsellä on näkijän lahjat ja kertoi myös, että pystyy näkemään asiat itse. :wtf: :shock: Sama juttu siitä, että toinen näkijä sanoi samat sanat, että pystyy näkemään asiat näkijän lahjoilla, mitä ensimmäinen näkijä mainitsi minulle. Mutta sinä sanoit, että paha henki paljastaa heille. Siitä olen samaa mieltä kanssasi.

Siten minä rukoilin Jumalaa ja pyysin, että minun kohdalle ei tule enää noita näkijöitä ja tähän kaikki loppui. Varmaan sen rukoukseni kautta Jumala vaikuttaa pahaan henkiin, ettei voi paljastaa kenellekään mitään.

Haluaisin kertoa vielä sinulle. Mieskamuni, joka ei ollut uskossa ja on minun lapsuuskamu, kertoi minulle, että sinä päivänä tai iltana hän oli toisella paikkakunnalla jossain ravintolassa tai baarissa. Niin yksi mies, joka istui lähellä häntä ja tuijotti kokoajan häntä. Siten hän nousi tuolilta ja käveli kamuani kohtaan ja siten kertoi kamulleni, että itsellä on näkijän lahjat ja pystyy näkemään asiat. Hän kertoi kaiken, minkäikäinen, mistä kotoisin lapsuuskamuni on ja kaiken. Lapsuuskamuni käski häntä menemään pois. Näkijä kääntyi ja käveli pois. :wtf: :shock: :? Kamalaa! :?

No yksi juttu minua vaivaa. Kun olin pomon juoksutyttö ja hoidin asiat hänen puolesta. Siten työkamu pyysi ostamaan hänelle sellainen ässäarpä ja antoi minulle rahaa. Menin hoitamaan asiat ja siten menin R-kioskille ja ässäarpoja oli esillä. Minä nostin käteni ja yhtäkkiä tuli sellainen outo tunne. Valitsin nopeasti ässäarpa ja siten vein sen työkamulle.

Myöhemmin tytöt ja pomo tuli työhuoneeseeni ja yksi heistä mainitsi jotain voittorahasta. En ymmärtänyt, mistä hän puhui. Hän kertoi, että ostin se ässäarpa työkamulle, oli 1000 mk:n voittorahaa siis mummomarkkojen aikana. Yllätyin ja sanoin; hyvä, että työkamu voitti rahaa, koska hänellä oli velat. Mutta muistin sen oudon tunteen. Se pitkään mietitytti ja mietityttää vielä. Osaisitko kertoa, mitä se outo tunne tarkoittaa? Toivottavasti minulla ei ollut osuutta pahan hengen kanssa. :?

No nyt yritän kertoa siitä oudosta tunteesta vielä. Muistan, että tunne oli sellainen, että vahvistaa jotain ja se antoi vahvistuksen. En osaa kertoa tunteesta. Mutta en ollut tietoinen, että siinä oli 1000 mk:n voittorahaa, mutta tunne puolesta vahvisti siitä. Mutta en piitannut tunteestani ja otin nopeasti ässäarpa ja annoin sen työkamulle ja siten unohdin kokonaan asian. Siten työhuoneeseeni ilmaantui iloiset naamat "voittajan tyyliin" leveän hymyn kanssa.

Ikäänkuin henki olisi puhunut minulle siitä. Voisiko se olla mahdollista, että paha henki voisi paljastaa uskovalle myös?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa