Leo Mellerin "kansojen tuomioistuin -oppi"

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Leo Mellerin "kansojen tuomioistuin -oppi"

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 25. Marras 2013 22:53

31. Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.

Tuo tuomioistuin olisi ikäänkuin istuin jossa tuomittaisiin kansoja, ei yksittäisiä ihmisiä..Tilanne on se että maanpäällä ei tuohon aikaan olisi ainuttakaan kristittyä. Oletteko kuulleet sen opin.. Itse olen kuullut sen monta kertaa Taivaan ja Maan -väliltä ohjelmassa (eilenkin) ja myös joskus kun kävin Jyväskylässä asuessani Aatosalis kuuntelemas..

Kansat tuomittaisiin sen perusteella, miten je "Jaakobin ahdistuksen" aikana kohtelivat juutalaisia..

34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36. minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38. Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39. Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'. :? :? :?


Tässä tapahtumassa ei siis ole ainuttakaan uskovaista, vaan 1000v valtakunnan alussa täällä elossa olevat uskosta osattomat jullit.. :o :?: :?: :roll:
pehmytpusu777
 

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 24 vierailijaa

cron