Jeesuksen käytös + sanaton viestintä..?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Jeesuksen käytös + sanaton viestintä..?

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 25. Marras 2013 18:04

Tällainen aihe tuli minulle mieleen tänään. Suomessa on paljon ahdistavia persoonallisuuksia joiden läsnäolossa on vaikea olla.. Luulen Jeesuksen esiintyneen lempeästi ja luottamusta herättävästi - jopa silloinkin kun puheenaiheena on ollut tuomiot&kadodus.. Ei siis ylimielinen ilme kasvoilla kuten Suomessa liian monella on ja asian takominen sellainen "hullun ilme" naamalla..
Jotain merkillistä oli varmasti koska laumat syntisiä tulivat kuulemaan Häntä..=) Mitäs ajattelette tästä.. Mielenkiintoinen aikamatka olisi mennä itse kuulemaan Herran puheet ja teot :hugehug: :hugehug:
pehmytpusu777
 

Re: Jeesuksen käytös + sanaton viestintä..?

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 25. Marras 2013 23:50

Tuossa on perää...kun Raamattua lukee niin kannattaa yrittää kuvitella ääni mukaan niin Raamattu herää eloon eri tavalla.
Jeesus oli maltillinen ja välillä osas olla kiivas (temppelin tyhjennys ns ruoskalla) ja iloa löytyi eli varmaan hyvin magneettiinen persoona ja ennenkaikkea juuri sellainen joka herättää ympärillä olevissa luottamusta ja johtajuutta varmuudellaan.Näin itse koen.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa

cron