Mitä pitäisi tehdä lopun aikoina?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Mitä pitäisi tehdä lopun aikoina?

ViestiKirjoittaja Lilli » 02. Joulu 2013 12:41

Niin tanu, mikä tässä on epäraamatullista?


Lilli kirjoitti:Idea tässä on siis se, että
- etsi veljesi ja siskosi (kadulta), jotka eivät tunne Minua ja kerro Minusta
- rukoile ja rukoile
- kadu syntejäsi
- etsi Minua ja sinä löydät, harvat todella etsivät
- jos et kuule/kuuntele Mínua, sinä tulet kärsimään (maailman ajan loppupuolella)
- lue Raamattua
- auta kärsiviä, orpoja,...
- Minä rakastan kaikkia, mutta pelastan vain ne, jotka rakastavat Minua
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

Re: Mitä pitäisi tehdä lopun aikoina?

ViestiKirjoittaja tanu » 03. Joulu 2013 01:14

Lilli kirjoitti:Niin tanu, mikä tässä on epäraamatullista?


Lilli kirjoitti:Idea tässä on siis se, että
- etsi veljesi ja siskosi (kadulta), jotka eivät tunne Minua ja kerro Minusta
- rukoile ja rukoile
- kadu syntejäsi
- etsi Minua ja sinä löydät, harvat todella etsivät
- jos et kuule/kuuntele Mínua, sinä tulet kärsimään (maailman ajan loppupuolella)
- lue Raamattua
- auta kärsiviä, orpoja,...
- Minä rakastan kaikkia, mutta pelastan vain ne, jotka rakastavat Minua



Kiitos, Lilli, kysymästä.
En muistaakseni väittänyt "profetiaa" epäraamatulliseksi.
Sanoin vain oman mielipiteeni ja se on, että tuskin on Jumalalta tullut profetia.

Paljonhan tuossa on hyvää ja ihan Sanan mukaista.
Mutta ihan ympäripyöreää asiaa, missä ei ole mitään uutta mitä jokainen (uskova) ei jo muutenkin ymmärtäisi.

Se mikä ainakin itseni laittaa epäilemään, että onko tuo tullut Jumalalta on tekstin sekavuus ja
"Isän, Pojan ja Pyhän Hengen" toistaminen. Tuo kolminaisuus-oppi on epäraamatullista ja tyypillistä
katolisen kirkon oppia. Raamattu ei opeta, Jumalan olevan kolminaisuus, vaan että Jumala on yksi. Raamatun mukaan on olemassa vain yksi Jumala, joka on Isässä, Pojassa ja Pyhässä Hengessä.

Jumala ei puhu koskaan Raamatussa itsestään monikossa, kuten tuossa tekstissä:
For I am going to help you, in everything you do, in the Name of My Son, Jesus,
your Christ. There We are with you. We are everywhere.

Tämä seikka on mielestäni yksistään niin selkeästi Raamatun vastainen, että menee pohja koko profetialta.

JoKin kommentti tähän, että Elohim on monikkomuoto, ei mielestäni liity asiaan.

Vähän luin taustatietoa tuosta Raymond Aguilerasta ja ymmärsin että hän saa viestejä Jumalalta englanniksi ja espanjaksi jonkinlaisessa
transsitilassa. Tuo transsi on myös merkki siitä että eivät tule viestit Jumalalta vaan riivaajahengiltä.
(Gal.5:22) Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.

(Room.16) 17. Mutta minä kehoitan teitä, veljet, pitämään silmällä niitä, jotka saavat aikaan erimielisyyttä ja pahennusta vastoin sitä oppia, jonka te olette saaneet; vetäytykää pois heistä.
18. Sillä sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta, vaan omaa vatsaansa, ja he pettävät suloisilla sanoilla ja kauniilla puheilla vilpittömien sydämet.


Tuolta voi käydä lukemassa Raymond Aguileran oman kertomuksen siitä miten hän kohtasi pyhän hengen:
http://profetioita.org/index2.htm
Viimeksi muokannut tanu päivämäärä 03. Joulu 2013 02:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Mitä pitäisi tehdä lopun aikoina?

ViestiKirjoittaja tanu » 03. Joulu 2013 01:18

Tuon linkin avattua kun valitsee kohdasta "Osa 1" ja siitä todistus
niin jokainen voi itse lukea ja päätellä että onko Herran mies...
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Mitä pitäisi tehdä lopun aikoina?

ViestiKirjoittaja tanu » 03. Joulu 2013 02:14

Kohtaaminen pyhän hengen kanssa, ensimmäinen kerta. Ote Raymond Aguileran omasta kertomuksesta:

Näin sellaisen sfäärin, tai jonkinlaisen Kuvun, joka äkillisesti ilmaantui tyhjästä. Pystyin näkemään sen läpi. Tämä suojaava Kupu ulottui sänkyni jalkopäästä päätyyn asti, minun maatessani siinä selälläni. Voin vain sanoa, että pystyin näkemään sen läpi. Se peitti alleen koko jättikokoisen vuoteeni. Ruumiini kääntyi sikiöasentoon ja aloin hikoilemaan. Sitten tajusin, että se oli Pyhä Henki. Uskomaton Läsnäolo oli vain ylivoimaisen voimakas. Minulla oli niin hyvä olo, ja niin kummallinen olo, samaan aikaan, ja tunsin olevani niin elossa...Muistan ajatelleeni, mitä oikein tapahtuu? Tämä oli jotakin aivan uutta...Minun täytyy pysäyttää tähän, koska en pysty oikein puhumaan nyt, sillä elän kaiken läpi taas uudestaan...

Toinen kerta:

No, sinä samana iltana, en muista olinko rukoillut vastausta vai en; En vain muista juuri nyt, no joka tapauksessa, nukkuessani...En pysty selittämään miten uskomatonta se oli mitä tapahtui: Olin unessa, kun Pyhän Hengen Läsnäolo ilmaantui toisen kerran. Tunsin Hänen Läsnäolonsa, ja se täytti makuuhuoneeni. Se oli uskomatonta, sillä Hän herätti minut Suurella Voimallaan. Hän täytti koko huoneen ja välittömästi ruumiini meni taas sikiöasentoon ja alkoi täristä. Tiesin, että se oli Pyhä Henki, sillä tunsin sen ja aloin itkemään. Tarkoitan, itkin taas, ja kovaa, mutta tällä kertaa Pyhän Hengen Läsnäolo oli voimakkaampi kuin ensimmäisellä kerralla. Tarkoitan, tämä oli voimakasta. Luulin että se oli voimakas ensimmäisellä kerralla, mutta tällä kertaa se oli uskomatonta.

Sitten kerrotaan voimasta...

[i]Sitten Leroy hyppäsi taas lattialle, minun istuessani vuoteella, ja se yritti taas nuolla kasvojani. Minä vain jatkoin keskustelua poikani kanssa ja katsoin Leroyta ja sanoin, "Saatana, rauhoitu, Kristuksen nimessä," ja taas tunsin valtavan voiman. En koskaan unohda sitä Energian ja Voiman tunnetta. Se oli yksinkertaisesti uskomatonta, ja Leroy tuntui yksinkertaisesti sulavan siihen paikkaan, sitten se siirtyi pois. Luulen, että olisin voinut tappaa meidän koiramme pelkästään käskemällä sitä heittämään veivinsä. Niin paljon Voimaa siinä huoneessa oli.


Noinko todellakin toimii Jumalan Pyhä Henki?
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Mitä pitäisi tehdä lopun aikoina?

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 03. Joulu 2013 02:31

Samaa mieltä Tanun kanssa.

Räikein asia on kun suuri Reiska on jeesannu Jumalaa ja pyhittäny maita Jumalan puolesta. Suuri Raymondo on julkassut oikeen kartan maista ja paikoista joita on käyny pyhittämässä. Aika väkevästi voideltu rohoveetta kun mä aina luulin, että Jumala on se joka pyhittää, mutta Reiskakin näköjään osaa. Mulla olis vielä yks T-paita joka kelpais pyhittää uskaltaiskohan lähettää sen sille? Varmaan rahaa vasten onnistuis :D.

Tässä karttaa niin aina kun matkustelette niin voitte tarkistaa , että maa on Reiskan pyhittämä ettette mee minnekkään likaselle maalle lomille:

Lähde:

http://profetioita.org/fin-world-map.htm

Mutta koska rohveetan tulee olla vahva sanassa niin annan tästä teille kaikille vinkiksi Reiskan Raamatun tutkinta tavasta....tättärää yllätys yllätys vanha kunnon "peukku paikka" !

Lainaus:

No, jatkaakseni tarinaa, noin kuukausi ennen tätä rukoushetkeä hänen kanssaan, olin leikkinyt yhtä leikkiä Raamatun kanssa. Jos minulla oli jokin ongelma tai kysymys, avasin vain Raamattuni umpimähkään ja katsoin minkä vastauksen Herra minulle antoi. Jos oikein muistan, käytin ainoastaan Uutta Testamenttia. Olin silloin aiemmin saanut kohtalaisen hyvin vastauksia.

Yleensä avasin Raamatun ja katsoin ensimmäistä lukua siltä sivulta johon silmäni osui. Kuljetin sormiani Raamatun sivujen päällä ja avasin sen. Ne pysähtyivät Johanneksen evankeliumiin, yhdenteentoista lukuun, jossa käsiteltiin Lasaruksen kuolemaa. Luin luvun alusta loppuun. Kello oli yhdeksän, ja oli torstai aamu, päivä sen jälkeen, kun minä ja erityinen ystäväni olimme rukoilleet yhdessä.

Katsoin, millä tavalla kirjoitukset soveltuisivat hänen tapaukseensa. Olin antanut hänelle aiemmin Raamatun jakeita puhelimessa, tai jättämällä niitä vastaajaan. Toisinaan hän oli kertonut (Ei aina, mutta toisinaan silti heei lämpenee lämpenee) kirjoitusten sopivan häneen. Joten ehkä tässä piili jotain. Lukua lukiessani ohitin jakeen neljäkymmentäneljä (jossa Jeesus puhuu) ja jatkoin eteenpäin, mutta jokin sanoi minulle, että olin lukenut liian pitkälle. En todellakaan ymmärtänyt miksi, mutta tunsin, että olin lukenut liian pitkälle. Joten palasin takaisin ja pysähdyin jakeeseen neljäkymmentäneljä. Se oli viimeinen jae, jossa Jeesus puhui Lasaruksen kuolleista nousemisesta.


Tolla saa sitte Reiskan mukaan kohtalaisen hyvin vastauksiakin taikka kohtalaisen tarkkoja rohvetioita eli ei ihan mutta melekeen tai silleen ... :lol: .





Hirvittävä määrä höpön löpön profetioita ukolla ja sivut täynnä "osta kirjoja" / "osta mun taidetta" / "anna paypallilla rahaa".

Kyllähän tollasesta ympäripyöreästä jargonista pakosti joku osuu kohilleen kun kattoo miten tuottelias mies:

Uusin profetia: 2142. Profetia 15. Marras 2012. Raymond sai vuonna 1990 "kokemuksensa" (löytyy maksullinen kirja , tottakai) jonka jälkeen profetian hanat aukesivat. Nyt on vuosi 2013 katsotaampas millä tahdilla näitä epämääräisiä profetioita oikein tulee:

2142:23 vuotta= 91 rohvetiaa per vuosi! Se on rankasti , että joka kolmas päivä napsahtaa uutta tavaraa!

Eli 2142 höpölöpö profetiaa jo ilmoilla.

Ja kaikki tosiaan tän tyylisiä:

"Nyt illalla olen saanut sanan! Se on sana vihasta ja tulee suoraan valtaistuimmelta, näin kuinka Amerikassa maanjäristys alueella tulee maan järistyksiä! Kuulkaa vielä ennustan , että sota alueilla soditaan ja näen kiväärin ja tankin! Nyt tehkää parannus ja lukekaa raamattua! Loppuun sain vielä näyn kirjasta ja sateista, ensi viikolla jatkan tolla kirja teemalla"

En rupea tuhlaamaan enempää aikaani ukon tutkimiseen väärä profeetta en tajua mistä näitä riittää.


Jätän vielä lopuksi mahtavan kohdan Raymondin kertomuksesta miten sai kykynsä:

Muistan, että demonin kasvot muistuttivat Yodaa, Tähtien sodasta (oikeesti LOL). Sen kasvoissa oli sama suipponeva muoto kuin Yodalla, suippo-korvineen ja pienine nenineen. Sitten tulin taas tietoiseksi ympäristöstäni, tulin tietoiseksi itsestäni itkemässä kuin lapsi, eikä mitään krokotiilin kyyneleitä, tarkoitan...,minä itkin sydämeni pohjasta, sieluni pohjasta. Itkin kuin kolmi-vuotias jota on huitaistu ja jätetty sitten vuotamaan verta. Itkuni oli täysin hallitsematonta.

Sitten itkuni muuttui täyttymyksen tunteeksi, ja tunsin oloni rauhalliseksi ja puhdistuneeksi. Tiesin, että se oli Pyhä Henki, Hän oli tullut näyttämään minulle tämän tapauksen ja vapauttamaan minut tuskastani. Tämän kaltaisia asioita ei vain tapahdu minulle, sillä minä olen sen tyyppinen ihminen, jolle kaikkien asioiden pitää olla vähän niin kuin, kaksi plus kaksi on neljä.

Kannattaa lukea koko stoori:

http://profetioita.org/index2.htm

Tässä Reiska kuvaa miten hänen henkensä manifestui hänessä ja huomatkaa minkälaisia tunteita se herätti (Alkaa ravistelemaan päätänsä, ja paniikissa huutamaan mitä oikein on meneilään mitä tapahtuu ja kokee ettei tämä ole normaalia , minä olen sekoamassa Aarghh ahdistaa ) Ei kovin rauhaisa kokemus, itkeä ja hikoilla sikiöasennossa aluksi ja sitten uusi ilmeneminen autossa.


-Voi minun sieluani...tiedättekö, kun haluaisi itkeä, ja kurkkuun muodostuu sellainen kimpale, eikä sitä osaa selittää. Sitä alkaa väristä ja täristä, ja saa sellaisen tunteen vatsaansa. Sitä yrittää hillitä, muttei pysty. Sitten se kimpale häviää kurkusta, ja veljet, sitten aloin taas itkemään. Aloin ravistelemaan päätäni ja sanoin, "Mitä oikein on meneillään, mitä tapahtuu?" Tämä ei ole normaalia. Tämä ei ole minua, minä olen sekoamassa. Hoin itselleni, "Ray kokoa itsesi, kokoa itsesi." "Mitä oikein on meneillään?"

- Olin unessa, kun Pyhän Hengen Läsnäolo ilmaantui toisen kerran. Tunsin Hänen Läsnäolonsa, ja se täytti makuuhuoneeni. Se oli uskomatonta, sillä Hän herätti minut Suurella Voimallaan. Hän täytti koko huoneen ja välittömästi ruumiini meni taas sikiöasentoon ja alkoi täristä. Tiesin, että se oli Pyhä Henki, sillä tunsin sen ja aloin itkemään. Tarkoitan, itkin taas, ja kovaa, mutta tällä kertaa Pyhän Hengen Läsnäolo oli voimakkaampi kuin ensimmäisellä kerralla. Tarkoitan, tämä oli voimakasta. Luulin että se oli voimakas ensimmäisellä kerralla, mutta tällä kertaa se oli uskomatonta.

Katsotaampa mitä Raamattu opettaa Pyhästä Hengestä ja sen voima vaikutuksista:

Jaakobin kirje 3

16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.
17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.
18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Mitä pitäisi tehdä lopun aikoina?

ViestiKirjoittaja Juha » 03. Joulu 2013 10:43

- Olin unessa, kun Pyhän Hengen Läsnäolo ilmaantui toisen kerran. Tunsin Hänen Läsnäolonsa, ja se täytti makuuhuoneeni. Se oli uskomatonta, sillä Hän herätti minut Suurella Voimallaan. Hän täytti koko huoneen ja välittömästi ruumiini meni taas sikiöasentoon ja alkoi täristä. Tiesin, että se oli Pyhä Henki, sillä tunsin sen ja aloin itkemään. Tarkoitan, itkin taas, ja kovaa, mutta tällä kertaa Pyhän Hengen Läsnäolo oli voimakkaampi kuin ensimmäisellä kerralla. Tarkoitan, tämä oli voimakasta. Luulin että se oli voimakas ensimmäisellä kerralla, mutta tällä kertaa se oli uskomatonta.


Tuo kuulostaa todella hälyttävältä. Tyttöystäväni tietää yhden uskovan miehen, joka aikoinaan kun ei ollut uskossa, teki niin että piti kynttilää kahden peilin välissä koska uskoi että pystyy näkemään niin saatanan. Hän teki niin ja kun katsoi peilejä jonkin aikaa niin hän näki kuulemma saatanan. Hän rysähti maahan, alkoi täristä, meni sikiöasentoon, koki suuren tunteiden myrskyn.. Itki paljon ja lisäksi hän sai kovat hengenahdistukset ja joutui sairaalaan...

Tämän miehen (Jorma) kokemuksessa on pelottavia yhtäläisyyksiä kun vertaa tuohon Raymondiin... Joku tolkku pitää olla, ei Pyhä Henki varmastikaan sekoita ihmisiä ja varsinkaan pistä mihinkään sikiöasentoon!
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Mitä pitäisi tehdä lopun aikoina?

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Joulu 2013 22:53

En kuitenkaan pilkkaisi tai pilkkaavaan sävyyn puhuisi toisista ihmisistä; olivat he sitten uskossa tai eivät :( . Jos joku on vakavasti harhassa, niin hänen puolestaan voi rukoilla, että tulee kaikessa raittiiksi.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Mitä pitäisi tehdä lopun aikoina?

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 04. Joulu 2013 01:14

:?
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 15:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini
 

Re: Mitä pitäisi tehdä lopun aikoina?

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 04. Joulu 2013 13:34

en kommentoi henkilöä ,mutta aika suuri määrä näkyy tulevan tietoa ?? vanhanajan profeetat istui luolissa tai oli odottavalla kannalla ja muutamia tekstejä vaan tuli koko elämän aikana ,mutta se siitä. Täällä on Pyhän Hengen kokemuksesta vaan sellaista hyvää oloa kun Taivas on auki ja sitte tämä lause tarkoittaa vaan ,että kaikki toimii ympärillä ja asiat näkee hengen silmin ja kaikki mitä mielessä on on hyvää.Kirjan kirjoittajia tuntuu olevan paljon nykyään.Tosin se kyllä kuvastaa ,että jotain on tapahtumassa puolelta ja toiselta ja henkimaailmassa on liikekannalle pano eli tapahtuu jotain lähitulevaisuudessa ja tahti varmaan kiihtyy.Vastustaja on aktivoinut omat joukkonsa ja kaikenmaailman puhujia tuntuu olevan saarnapöntöissä ja sananhelinä kirjoja kaupoissa . Se Päivä lähenee ku Herra tulee.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Mitä pitäisi tehdä lopun aikoina?

ViestiKirjoittaja Lilli » 05. Joulu 2013 13:24

Henkien testaamista mm.:

Ray: “Are you still there Lord Jesus Christ?”

Jesus: “Yes.”

Ray: “Did Jesus Christ walk in the flesh?”

Jesus: “Yes.”

Ray: “Did He die for our sins on the cross.?”

Jesus: “Yes.”

Ray: “After the third day did He ascend into heaven.”

Jesus: “Yes.”

Ray: “Is He seated at the right Hand of the Father.?”

Jesus: “Yes.”

Ray: “Does Jesus Christ deserve all the Honor, and Power, and Glory and has He all the Authority and Dominion now and for ever.”

Jesus: “Yes.”

Ray: “Does it bother you when I test you?”

Jesus: “No, I want you to test Me, over and over. For the evil one will try to mislead you Ray. He is afraid of you… …He is afraid, but he is going to send others to mislead you, to attack you, but you are in the Father’s Hands and in My Hands, and nothing, nothing will ever pull you from them. And Satan knows this. For he is a doomed evil spirit.”

http://prophecy.org.il/0868-prophecy/

ja

http://prophecy.org.il/0034-prophecy/

Kovasti löytyy kiven heittäjiä :(
Lilli
 
Viestit: 143
Liittynyt: 31. Maalis 2013 22:31

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa

cron