Kokous Nokian vapaaseurakunnassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Kokous Nokian vapaaseurakunnassa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 22. Marras 2013 15:51

En yleensä ilmoita foorumeilla julkisesta opetus- ja julistustehtävästä, mutta nyt teen poikkeuksen. Huomenna 23.11.2013 on Nokian vapaaseurakunnassa kokous, jonne minut on pyydetty opettamaan Jumalan sanaa. Tilaisuus on erittäin harvinaisen positiivinen, sillä saan pitää siellä kolme peräkkäistä Raamattutuntia. En ole koskaan ollut aikaisemmin vastaavassa tilaisuudessa, jossa on mahdollisuus opettaa kolmessa peräkkäisessä Raamattutunnissa. Minulle sanottiin myös, että ei tarvitse olla sidottu aikatauluun, vaan antaa tulla vapaasti mitä Herra antaa sydämelle.

On suurta Jumalan armoa vierailla seurakunnassa, jossa on tällainen nälkä ja jano kuulla Jumalan sanan opetusta. Jos koet sydämelläsi, niin tilaisuuden puolesta voi rukoilla. Tilaisuus alkaen klo 15-18. Lisätietoa: http://www.nokia.svk.fi/?sid=3
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Kokous Nokian vapaaseurakunnassa

ViestiKirjoittaja systeri » 22. Marras 2013 20:22

:) siunausta päivään!
systeri
 

Re: Kokous Nokian vapaaseurakunnassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 23. Marras 2013 12:49

*
Jumala auta PP:a siellä tilaisuudessa ja tilaisuuden puolesta myös. :GBU:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Kokous Nokian vapaaseurakunnassa

ViestiKirjoittaja Mallu » 23. Marras 2013 13:09

Siunausta Petrille sinne raamattutunnin pitämiseen.Siitä on noin vuosi tarkkalleen, kun täällä meillä Petri piti hyvän kotikokouksen.Ois hyvä jos tuon raamattutunnin sais kuunnella jälkeenpäin netin kautta. :GBU:
Mallu
 

Re: Kokous Nokian vapaaseurakunnassa

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 23. Marras 2013 14:06

Musta ois kivaa jos kaupunki nimeltä VANTAA, ja siellä joku srk kutsus kans petrin pitään tuntoo..Muualla maailmas on meneollään kai herätys, mutta Vantaalla NUKUTUS :( :(
pehmytpusu777
 

Re: Kokous Nokian vapaaseurakunnassa

ViestiKirjoittaja systeri » 23. Marras 2013 15:28

Mun vanhin sisko asuu Nokialla ja jos ennemmin olis tienny niin voitais istua vaikka Mallun kans nyt siellä vapiksella :)
systeri
 

Re: Kokous Nokian vapaaseurakunnassa

ViestiKirjoittaja Mallu » 23. Marras 2013 19:19

systeri kirjoitti:Mun vanhin sisko asuu Nokialla ja jos ennemmin olis tienny niin voitais istua vaikka Mallun kans nyt siellä vapiksella :)


Aivan hyvin voitaiski istua,äkkilähtö Nokialle :D
Mallu
 

Re: Kokous Nokian vapaaseurakunnassa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 24. Marras 2013 16:59

Kiitos Jumalalle, reissu meni hyvin ja koimme vaimoni kanssa voimakkaan Jumalan johdatuksen koko matkan ajan. Nokian vapaaseurakunnassa oli todella Jumalalle antautuneita uskovia ja koimme kaikki vahvan Hengen yhteyden toistemme kanssa. Oli ilo nähdä uskovia, jotka toimivat Jumalan johdatuksessa toisiaan tukien ja auttaen. Oli kiva tavata myös eräs netin kautta tuttu uskova perheineen. Heidänkin kanssa oli voimakas Hengen yhteys.

Olin todella vaikuttunut siitä Jumalan sanan nälästä, joka paikalla olleilla oli. He jaksoivat istua peräkkäin kolme Raamattutuntia ja he koko ajan innolla olivat mukana opetuksessa. Minä jo itse ajattelin, että minulta loppuu "turnauskestäväisyys" enemmin kuin heiltä, mutta Jumalan armossa kykenin kuitenkin pitämään ne kolme Raamattutuntia. Jumala siunasi myös vaimoani ja minua monella ihmeellisellä tavalla tuon matkan aikana. Ilolla ja suurella kiitollisuudella muistelen eilistä Jumalan armon päivää.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Kokous Nokian vapaaseurakunnassa

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Marras 2013 23:24

PetriFB kirjoitti:Kiitos Jumalalle, reissu meni hyvin ja koimme vaimoni kanssa voimakkaan Jumalan johdatuksen koko matkan ajan. Nokian vapaaseurakunnassa oli todella Jumalalle antautuneita uskovia ja koimme kaikki vahvan Hengen yhteyden toistemme kanssa. Oli ilo nähdä uskovia, jotka toimivat Jumalan johdatuksessa toisiaan tukien ja auttaen. Oli kiva tavata myös eräs netin kautta tuttu uskova perheineen. Heidänkin kanssa oli voimakas Hengen yhteys.

Olin todella vaikuttunut siitä Jumalan sanan nälästä, joka paikalla olleilla oli. He jaksoivat istua peräkkäin kolme Raamattutuntia ja he koko ajan innolla olivat mukana opetuksessa. Minä jo itse ajattelin, että minulta loppuu "turnauskestäväisyys" enemmin kuin heiltä, mutta Jumalan armossa kykenin kuitenkin pitämään ne kolme Raamattutuntia. Jumala siunasi myös vaimoani ja minua monella ihmeellisellä tavalla tuon matkan aikana. Ilolla ja suurella kiitollisuudella muistelen eilistä Jumalan armon päivää.


Kuva

Ps. 115:18

Mutta me kiitämme Herraa, hamasta nyt ja ijankaikkiseen, Halleluja!
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron