Duunaritasolla eikkarien keskellä uskovana..

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Duunaritasolla eikkarien keskellä uskovana..

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 20. Marras 2013 23:08

Tuntuu vaan jotenkin että se ei vaan toimi :( Siellä joutuu viettämään liikaa aikaa maallisten stressien kanssa. En tiedä muista siellä olevista. Joskus vaan tuntuu että en ihmettele lainkaan miksi melkein kaikki uskovat ovat akateemisia johtajia. En tiedä sitten muista ovatko he niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan - ensin kiroilevat,rähisevät ja huutavat stressaantuneena töissään ja sitten vetäisevät vaan seurakuntaan "uskisviitan" päälle ja ovat sitten hymyä naamalla.

Itse olen ainakin jatkuvasti superärsyyntynyt ja sitten masennun kun en osaa olla rähjäämättä siellä maallisten stressien keskel :(
Tuntuu kuin olisi jossain vankilassa..
pehmytpusu777
 

Re: Duunaritasolla eikkarien keskellä uskovana..

ViestiKirjoittaja JoKi » 21. Marras 2013 20:35

Oletko harkinnut vaihtavasi työpaikkaa/alaa? Tosin luulen, että ongelma ei ole "duunariala", stressiä, kiroilua ja uskosta osattomia taitaa olla myös usealla akateemisella alalla.
JoKi
 
Viestit: 331
Liittynyt: 22. Loka 2011 18:16
Paikkakunta: Vaasa

Re: Duunaritasolla eikkarien keskellä uskovana..

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 21. Marras 2013 23:53

Tuntemuksia on joka suuntaan..synkkää epätoivoo kun "liha" esittää kaikki mahdolliset tenppunsa ja olo on eikkariakin eikarinpi..sitten iskee epätoivo kun ei pysty elämään edes uskovaiselämän alkeiden mukaan :( Mielessä on käynyt lähtö Pohjois Ugandasta Pohjois-Karjalaan..takaisin kotoseudulle, erakoksi Tiibetiin :lol: :lol: Heittääntyminen kiertäväksi saarnaajatrubaduuriksi :lol: :cool:
pehmytpusu777
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa

cron