Jokin video väittää Jeesuksen palanneen?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Jokin video väittää Jeesuksen palanneen?

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 10. Marras 2013 00:59

:o :o http://www.youtube.com/watch?v=OAlq0maKf2o :o :o

Tällaista jaetaan erääs sätis.. mulla YouTube päkyttää + en osaa enkkua koska sain siitä vitosen skoles:o(
pehmytpusu777
 

Re: Jokin video väittää Jeesuksen palanneen?

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 10. Marras 2013 14:56

Olen viimevuosina tehnyt huomioita, että moni hehkuttaa messiaan paluulla. Nyt on mukamas palaamassa new age uskon messias maitreija, erään uus shamanismin mukaan on palaamassa pilvistä joku Immanuel ja nyt uusimpana vissiinkin katollisten Jesuiittojen lanseeraamana (villi arvaus sillä hänellä on tutunnäköinen risti kylpytakin liepeessä) Ray-El jään vain odottamaan koskahan palaa mahtava Ray-Ban elävä aurinkolasi mise joka poistaa häikäisyn :lol: .

Hetkinen uuden tiedon mukaan mahtava RayBan on jo kulmilla!

Kuva

No niin vitsi vitsinä ja kurkataampas Raamatusta eli ainoan Jumalan ilmoituksesta miten tällaisissa tilanteissa tulisi menetellä. Ah rakas Raamattu, aina ajanhermoilla ja ei koskaan jätä pulaan, elikkä:

Markus 13

21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
22 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
23 Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki.
24 Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,
25 ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkkyvät.
26 Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Jokin video väittää Jeesuksen palanneen?

ViestiKirjoittaja pekka » 10. Marras 2013 16:58

Joo, kyllä tuo katoliselta vaikuttaa:

RayEl:

http://www.ra-el.org/

Kuva


Matteus 24:

4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

15. Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
16. silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
17. joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
18. ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
19. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
20. Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
21. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
22. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
23. Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
25. Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
26. Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
27. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa