Seurakunta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Seurakunta

ViestiKirjoittaja raieli » 01. Helmi 2020 19:30

Hei. Mihin seurakuntaan kuulut ja miksi? Minkälainen uskovien yhteys on sinulle tärkeitä, riittääkö tilaisuuksissa istuminen vai onko muutakin yhteyttä, kuinka usein? Oletko seurakuntaan liittymisen jälkeen saanu ystäviä seurakunnasta?
raieli
 
Viestit: 3
Liittynyt: 31. Tammi 2020 08:53

Re: Seurakunta

ViestiKirjoittaja Totuuden puolesta » 01. Huhti 2020 21:11

Olen vieraillut useissa seurakunnissa ja kotikokouksissa joissa on koolla uskovia sisaria ja veljiä. Olen löytänyt paljon hyvää vapaista suunnista sekä helluntaiseuroista, monia myös eksyneitä seurakuntia näissäkin suuntauksissa, mutten voi yleistää. Koska käymissäni seurakunnissa on tasan noudatettu tarkkaan Raamattua.
Minusta olisi parasta jos uskovaiset eivät riitelisi keskenään ja kaikki seurakunnat tekisivät yhteistyötä Jeesuksen kirkastamiseksi! <3

Virallisesti kuulun Herralle mutta voin käydä eri seurakunnissa ympäri Suomea ja kokea Herran läsnäoloa sekä hyvyyttä.

En halua tuomita seurakuntia ja niihin kuulumista koska pidän yhteyttä tärkeänä ja ravitsevana tekijänä.
Kyllä Herra puhuu omilleen, jos Häntä kuuntelee. Pääasia että toimii kuten Henki puhuu ja Raamattu opettaa. <3

Enkä ymmärrä seurakuntien ja niihin kuulumisen väheksymistä tai arvostelua muka Sanan perusteella. (olen kyllä itsekin sitä mieltä että useat seurakunnat toimivat tietyissä asioissa väärin, mutta se ei tee kaikista seurakunnista huonoja ja tai vääriä).

Ajatuksia joita kannatan: ei aborttia, ei avosuhteita, ei samaa sukupuolta suhteita, kukaan ei synny väärään sukupuoleen, arvostan aikuiskastetta tai itse päätettyä kastetta, en käytä mitään päihteitä, mies on pappi ja seurakunnan pää, MUTTA nainen voi ja on hyvä evankelista (ei pappi) sekä puhuja tai ryhmän vetäjä, mutta mies on perheen pää ja seurakunna Johtaja. Raha ei pelasta eikä paranna vaan Herra. Verta ei tule syödä.

Näistä ajatuksista saa aina tapella, mutta olen ystävä ja arvostan sellaista uskovaa joka on näistä erimieltä, koska Herra puhuu kaikille ajallaan, myös minulle jos olen väärin jonkin asian oppinut. Täällä moni mies vastustaa naispuhujia, ja saa vastustaa, ei se haittaa.<3 Minä olen niiden puolesta kunhan eivät ole pappina. Itse en pidä evankelistaa samana asiana kuin pappia joka voi kastaa sinut jne. On hyvä että on naisia puhumassa voimakkaasti. Sillä jokainen, huom Jokainen on evankelista vähintään omassa perheessään ei vain mies vaan myös nainen on vastuussa leiviskästään ja hänen tulee yhtälailla ohjata ihmiset Pelastukseen.

Siunausta kaikille mihin ryhmään kuulutkin tai et kuulu!<3
Totuuden puolesta
 
Viestit: 6
Liittynyt: 10. Maalis 2020 19:57


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron