Satanismi Hollywoodissa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Satanismi Hollywoodissa

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 10. Heinä 2014 17:52

Juha kirjoitti:Kaikenlaista kelmiä ja huijaria sitä onkin liikkeellä.

Muuten, olisiko mahdollista tänne saada jonkinlainen automaattinen kuvien pienennys? Nyt kun täällä on joissakin keskusteluissa noita todella suuria kuvia niin se leventää koko keskustelua ja tekee lukemisen sietämättömäksi kun teksti on niin leveällä alueella :o


Voipi olla, mutta kuvia on niin vähän etten jaksa nähdä vaivaa asian eteen. Ehkäpä jos moni sitä pyytää ja toivoo niin kehitellään jotain.

Siihen asti joudut temppuilemaan Ctrl ja + napeilla ;)
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Satanismi Hollywoodissa

ViestiKirjoittaja Juha » 10. Heinä 2014 21:17

Noh, mulla on nettiselaimessa sellainen lisäosa kuin Image Zoomer, millä aina kutistan isot kuvat ilman että tarvitsee muun sivun suuruutta säätää. Että ei asia mua sillä tavalla paljoa häiritse, ajattelin vain yleistä käytettävyyttä :)
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Satanismi Hollywoodissa

ViestiKirjoittaja Tapani » 16. Joulu 2019 18:13

Hollywood on täysin saatanan hallussa ja niin on tämän maailman eliittikin. Laitan tähän ketjuun, kun en löytänyt parempaa. Tässä on yksi esimerkki hallitsevan eliitin/illuminatin okkultismista:

Entinen okkultisti pastori David J.Meyer kirjoitti toukokuussa 2003:

Entisenä noitana, jonka Jeesus on pelastanut minä nopeasti huomaan okkultismin ja koska olen vapaa siitä en pelkää sitä. Enkä pelkää myöskään paljastaa sitä. Tämä koko peto-systeemi on ottanut maamme valtaansa. Mainittakoon tässä, että okkultismissa voima tulee vääristyneestä seksistä ja verenvuodatuksesta. Voimaa sitten lisätään peilikuvilla ja puhumalla takaperin. Kun näin sotilaidemme menevän muinaiseen maahan, missä saatana teki suuren valloituksensa kauan aikaa sitten ja kun näin joukkojemme vaatetuksessa amerikan lipun väärinpäin, tiesin välittömästi, että korkean tason noituus teki työtään. Amerikan lippu esitetään sininen kenttä ja valkeat tähdet vasemmassa yläkulmassa, meidän joukkomme lipussa tähdet ja sininen kenttä olivat oikeassa yläkulmassa. Tätä ei ole tehty aiemmin, miksi tämä takaperin esitys?

Tässä kuva väärinpäin olevasta lipusta:

https://www.dreamstime.com/stock-photo- ... ge89919722

Olen itse katsonut amerikkalaista jalkapalloa joskus ja tänä vuonnakin olen huomannut, että sotilasasuissa oli lippu edelleen väärinpäin. Näitä sotilasasuja näkyi peleissä jonakin merkkipäivänä.

http://lasttrumpetnewsletter.org/2003/05_03.html
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Satanismi Hollywoodissa

ViestiKirjoittaja Tapani » 31. Tammi 2020 11:46

Tässä esimerkki Clintonien okkultismista 90-luvulta, David J.Meyer joskus kutsui heitä Iisabel ja Ahab Clintoniksi. Hillary on hänen mukaansa raportoidusti 4.asteen noita, Bill 3.asteen. Suomenna joitakin kohtia.

http://www.lasttrumpetministries.org/1997/Jun97.html

Presidentin uskonnollinen matka Meksikoon. Useita viikkoja sitten uutisoitiin, että presidentti Clinton ja hänen aviomiehensä matkustaisivat Meksikoon. Matka tehtiin vasta 1.toukokuuta eli Beltaine-sapatin jälkeen mikä on korkein päivä noituudessa ja aloittaa illuminatin uuden vuoden. Yksi syy matkalle on uskonnollinen. Yksi pyhimpiä paikkoja maailmassa new-age noidille on Uxmal pyramidi mikä nousee 125 jalkaa aurinkoa kohti. 1000-vuotinen Maya rakennus oli ihmisuhrien paikka. Ihmisuhrit pakotettiin pyramidin huipulle ihmisten katsellessa alhaalta. Maya pappi oli niin taitava ja nopea veitsensä kanssa, että pystyi poistamaan uhrin sydämen ja heittämään sen tuleen kun se vielä löi. Hillary ja Bill tämän tietäen rakastivat paikkaa. Hillary ei voinut kiivetä, koska hänellä ei ollut oikeanlaisia kenkiä. Omien sanojensa mukaan aikoi katsella kiipeämistä ihmetyksessä ja kateudessa. Totuus on, että Bill ja Hillary ovat molemmat okkultisteja, kuten aiemmat uutiskirjeet ovat paljastaneet. Kengät eivät olleet Hillaryn kiipeämisen esteenä vaan syy oli, että oli 1.toukokuuta jälkeinen aika ja mies hallitsee Samhainiin tai Halloweeniin asti. Sitten nainen hallitsee, Hillary kuupapittarena okkultismissa ei voinut kiivetä pyramidia tai aurinkotemppeliä, koska se on miespappien tehtävä tähän aikaan. Mainittakoon että Billin piti kiivetä, mutta ei voinut kipeän polven takia, eikö Jumala ole ihmeellinen? Mainitsen myös, että äskettäin Perussa ryhmä shamaaneja kokoontui lepyttämään 500-vuotiasta naismuumiota, joka oli pyramidiuhrauksen uhri. Hänen kirouksensa uskottiin aiheuttaneen lento-onnettomuuden, jossa kuoli 125 ihmistä. Kun Bill Clinton näki muumion nimeltään Juanita hän sanoi, "hän on hyvännäköinen, jos olisin sinkku, saattaisin pyytää hänet ulos". Perulaiset raivostuivat tästä kunnioituksen puutteesta. Clintoi saattoi naamioida sen vitsiksi, mutta hengellisesti on yhteys demoneilla ja nekrofilia viehtymyksellä. Naimisissa olo ei ole estänyt häntä pyytämästä naisia ulos, joten miksi ei 500-vuotiaan muumion kanssa.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Satanismi Hollywoodissa

ViestiKirjoittaja Tapani » 31. Maalis 2020 14:50

Tapani kirjoitti:Mainitsen myös, että äskettäin Perussa ryhmä shamaaneja kokoontui lepyttämään 500-vuotiasta naismuumiota, joka oli pyramidiuhrauksen uhri. Hänen kirouksensa uskottiin aiheuttaneen lento-onnettomuuden, jossa kuoli 125 ihmistä. Kun Bill Clinton näki muumion nimeltään Juanita hän sanoi, "hän on hyvännäköinen, jos olisin sinkku, saattaisin pyytää hänet ulos". Perulaiset raivostuivat tästä kunnioituksen puutteesta. Clintoi saattoi naamioida sen vitsiksi, mutta hengellisesti on yhteys demoneilla ja nekrofilia viehtymyksellä. Naimisissa olo ei ole estänyt häntä pyytämästä naisia ulos, joten miksi ei 500-vuotiaan muumion kanssa.


https://www.efe.com/efe/english/life/fr ... 63-3442643

Kyseessä lienee tämä 500-vuotias 1995 löydetty muumio.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Satanismi Hollywoodissa

ViestiKirjoittaja Jukka » 01. Huhti 2020 01:57

Tapani kirjoitti:Useita viikkoja sitten uutisoitiin, että presidentti Clinton ja hänen aviomiehensä matkustaisivat Meksikoon....


Se oli hauska lapsus vaikka itse jutusta lienee on hauskuus kaukana. Itse en tuhlaa aikaa tuollaisten asioiden seuraamiseen. Sydämeni janoaa yhä syvempää Jeesuksen Kristuksen tuntemista, joka on Jumalan salaisuus ja jossa kaikki viisauden ja tiedon aarteet ovat kätkettyinä.

Aamulla on aikainen lähtö sairaalaan gastroskopiaan (vatsan tähystys) ja lienee aika mennä hetkeksi nukkumaan. Pysykäähän terveinä !
Jukka
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 19 vierailijaa