Dokumenttiprojekti: Sielunpelastajat

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Dokumenttiprojekti: Sielunpelastajat

ViestiKirjoittaja firefall » 12. Tammi 2011 21:55

TV2 Ke 12.01.2011 klo: 22.50

Dokumentti maailmanlopun pelosta ja Markku Koiviston unelmasta uuden kirkon, Nokia Mission, rakentamisesta. O: Saku Pollari. Tuotanto Aito Media Oy 2010

Tälläinen dokumenttielokuva näyttää tulevan tänään tvstä.
firefall
 

Re: Dokumenttiprojekti: Sielunpelastajat

ViestiKirjoittaja firefall » 13. Tammi 2011 10:28

Dokumentti on Yle Areenassa. Itse aion katsoa tämän dokumentin kun ehdin. Kannattaa myös lukea Petrin kirjoitus Nokia Missiosta.
firefall
 

Re: Dokumenttiprojekti: Sielunpelastajat

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 13. Tammi 2011 17:39

firefall kirjoitti:Dokumentti on Yle Areenassa. Itse aion katsoa tämän dokumentin kun ehdin. Kannattaa myös lukea Petrin kirjoitus Nokia Missiosta.


Kiitos linkistä...olen erittäin kiinnostunut katsomaan ohjelman. Nokia Mission harhat tiedän kyllä ja sekahenget,jotka siellä mellastaa.
Varokaa Nokia Missiota ja kannattaa tosiaan lukea Petrin varoittava linkki em.uskonsuunnasta. :wise3:

Siunausta ja Herra varjelkoon jokaisen Rakkaudessa Totuuteen eksytyksen kavalilta juonilta! :wise3: :hearts:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Dokumenttiprojekti: Sielunpelastajat

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 14. Tammi 2011 15:55

Jaahas.... :shock: Nonni ja sillä lailla. Ohjelma tökkäsi noin puolessa välissä. Mutta ei sille :( . Pitää yrittää katsoa uudestaan vielä kahteen kertaan kokonaan, josko ei tökkäisi filmi poikki - siis jotain hämminkiä, kun ei pyörinyt dokkari kuin puoleenväliin, mikä toki riitti jo näkemään montakin Jumalan Tahdon vastaisuutta :wise3:

Vielä on aikaa katsoa sitä kuusi päivää. Jospa nettiyhteydet pelaisivat.... :think2:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Dokumenttiprojekti: Sielunpelastajat

ViestiKirjoittaja tadetski » 24. Tammi 2011 14:11

Itse en katsonut, mutta näin siitä pätkän. En tiedä... en ole koskaan tykännyt Markku Koivistosta enkä hänen Nokia Missionista. Nokia Mission on nyt rantautunut meidän naapurikaupunkiin. Vetäjänä toimii henkilöitä jotka ovat olleet aiemmin mukana helluntaisrk.toiminnassa. Se minua kyllä ihmetyttää. Erään henkilön kanssa oli kerran tästä keskusteluakin ja hänen mielestä helluntaisrk.oli liian kuiva ja kuollut paikka.
tadetski
 
Viestit: 41
Liittynyt: 28. Joulu 2010 23:53


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa

cron