Sukupuolta ei voi muuttaa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Sukupuolta ei voi muuttaa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 08. Loka 2013 14:45

Transsukupuolinen käyttäytyminen lisääntyy koko ajan ja nykyään on jopa julkisesti esitetty, että päiväkodeissa lapsia tulisi kannustaa transsukupuoliseen käyttäytymiseen. Nyky-yhteiskunnan suunta tiettyjen asioiden hyväksymiseen ja tukemiseen on väärä, jolla on kauaskantoisia ja ikäviä seurauksia.

Tarkoituksenani ei ole loukata tai kiihottaa ihmisiä transsukupuolisia ihmisiä vastaan, vaan tarkastella asiaa ihmisen mielenalueen ongelman kautta. Transsukupuolisen käyttäytymisen syy on aina ihmisen mielenalueella ei siinä, että ihminen olisi oikeasti syntynyt väärään kehoon. Ratkaisu tähän ongelmaan ei ole ihmisen sukupuolen "korjaus", vaan apu ja hoito, joka auttaa ihmistä hyväksymään sukupuolensa, eli kehonsa johon hän on syntynyt. Kaikkein paras ratkaisu transsukupuolisuuden ongelmaan on Raamatullinen uskoontulo.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/sukupuolenkorjaus.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Sukupuolta ei voi muuttaa

ViestiKirjoittaja Minä vain » 09. Loka 2013 13:55

Moi Petri.

Otsikko olisi ehkä parempi näin:
Sukupuolta ei ihminen voi muuttaa
Se olisi lähempänä totuutta, sillä Jumalalle kaikki on mahdollista.

Sitten sopisi tähän ketjuun ottaa käsittelyyn enemmänkin sukupuoleen liittyviä asioita.

Eli ns. turner tytöt, hermafdofiitit ym sukupuoleen liittyvät synnynnäiset asiat.
Sillä nämä kaikki on Jumalalle mahdollista korjata, niin kuin myös särkyneen mielen korjaaminen on Jumalalle mahdollista.

Joh. 10:10
Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

Olisi hyvä vetää aluksi vielä selkeät linjat, eli minkä perusteella sukupuoli todellisesti määritellään:
Jumalalla on varmasti se ainoa ja lopullinen totuus asiasta, mutta mikä/mitkä seuraavista

Nimi? (kaikille ihmisille "näkyvä")
Mieli? (aiheuttaa käyttäytymisen joka on ulospäin kaikille näkyvä)
Sukupuoli elimet? (henkilölle itselleen näkyvä ja myös (harvemmin) muille ihmisille näkyvät)
Vaatteet? (kaikille ihmisille näkyvä)
ulkonäkö? (kaikille ihmisille näkyvä )
DNA? (sairaanhoitajille näkyvä)

Kaikki nämä edelliset ovat myös Jumalan tiedossa ja jotain muutakin tärkeää tietoa hänellä asiasta on mitä meillä ei ole.

Tiedän, että tämä on vaikea aihe ja siihen ei varmasti kenelläkään ole sitä oikeaa totuutta antaa, kuin Jumalalla.

:pc:
Minä vain
 

Re: Sukupuolta ei voi muuttaa

ViestiKirjoittaja systeri » 08. Kesä 2015 09:08

Törmäsin mielenkiintoiseen artikkeliin

http://sinisterministerr.blogspot.fi/20 ... uusio.html
systeri
 

Re: Sukupuolta ei voi muuttaa

ViestiKirjoittaja systeri » 08. Kesä 2015 09:12

En lukenut eka tuota Petrin kirjoitusta, ettin vain sopivaa ketjua tälle kirjoitukselle.Siinähän on kans ihan "sutena" asiaa tästä,oon varmaan joskus sen lukenu mutta ei muista??!!
systeri
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa