Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Joulu 2017 09:49

vaisuliini kirjoitti:*
Kysyn, siis Suomi ei hyväksy Israelin jakamishanketta? Se olisi hyvä juttu Suomen kannalta, ettei itse tule kahtia Jumalan rangaistukseksi. :clap:



Kyllä Suomi äänesti Raamatun sanan ja Jumalan tahdon vastaisesti ja se ei tiedä hyvää Suomen tulevaisuutta ajatellen:

"YK:n yleiskokous torjui Trumpin Jerusalem-päätöksen yli sadan maan enemmistöllä"

https://yle.fi/uutiset/3-9990070

"Trump uhkasi ennen äänestystä katkaista tuen valtioilta, jotka äänestävät Yhdysvaltojen linjaa vastaan.

YK:n yleiskokous on hyväksynyt päätöslauselman, joka tuomitsee epäsuorasti Yhdysvaltain päätöksen tunnustaa Jerusalem Israelin pääkaupungiksi.

Äänestyksessä 128 maata kannatti päätöslauselmaa ja yhdeksän vastusti. 35 maata pidättäytyi äänestämästä. Päätöslauselma ei ole sitova.

Suomi äänesti päätöslauselman puolesta, kuten muutkin Pohjoismaat sekä esimerkiksi Britannia, Saksa ja Ranska.

Yhdysvaltojen ja Israelin rinnalla päätöslauselmaa vastustivat Guatemala, Honduras, Marshallsaaret, Mikronesia, Nauru, Palau ja Togo.

Äänestyksestä pidättäytyivät muun muassa Australia, Kanada, Latvia, Puola ja Tšekki."


SAKARJA 12:

1. Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra, joka on
jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:


2. Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.

3. Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.

.............................

1. Tämä on Herran sanan kuorma Israelista: Herra, joka taivaat venyttää, ja maan perustaa, ja tekee ihmisen hengen hänessä, sanoo:

2. Katso, minä tahdon Jerusalemin tehdä unimaljaksi kaikille kansoille siinä ympärillä; sillä sen pitää myös Juudaa kohtaaman, kuin Jerusalem piiritetään.

3. Ja sillä ajalla tahdon minä Jerusalemin tehdä kaikille kansoile kuormakiveksi; niin monta kuin häntä siirtää tahtovat, pitää itsensä siihen rikki repimän; sillä kaikki pakanat maan päällä kokoontuvat häntä vastaan. Biblia.



Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Joulu 2017 12:20

*
:shock: :? Voi ei...! Pekka, eilen menin kauppaan ja huomasin iltalehden otsikkoa, siinä lukee; 'Venäjä harjoittaa hyökkäystä Suomeen'. :o :shock: :? Se voi olla se syy, miksi Jumala sallii Venäjän hyökkäyksen Suomeen rangaistavaksi, koska Suomi hyväksyi Israelin jakamishanketta. :?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Jukka » 22. Joulu 2017 21:00

Image

Pekka, tiedätkö kertoa mitä kohtaa/osaa Jerusalemista tuo kaunis kuva edustaa?
Jukka
 

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 22. Joulu 2017 23:41

jukka1954 kirjoitti:Pekka, tiedätkö kertoa mitä kohtaa/osaa Jerusalemista tuo kaunis kuva edustaa?

Jukka, tietääkseni kuvassa on Jerusalemin vanhakaupunki joka sijaitsee Jerusalemin itäosassa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jerusalemin_vanhakaupunki
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Jukka » 23. Joulu 2017 10:59

pekka kirjoitti:
jukka1954 kirjoitti:Pekka, tiedätkö kertoa mitä kohtaa/osaa Jerusalemista tuo kaunis kuva edustaa?

Jukka, tietääkseni kuvassa on Jerusalemin vanhakaupunki joka sijaitsee Jerusalemin itäosassa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jerusalemin_vanhakaupunki


Kiitos Pekka.
Ilmankos kuvassa tuntuukin olevan 'historian siipien havinaa havaittavissa'.
Jukka
 

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 16. Tammi 2018 17:22

jukka1954 kirjoitti:
pekka kirjoitti:
jukka1954 kirjoitti:Pekka, tiedätkö kertoa mitä kohtaa/osaa Jerusalemista tuo kaunis kuva edustaa?

Jukka, tietääkseni kuvassa on Jerusalemin vanhakaupunki joka sijaitsee Jerusalemin itäosassa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jerusalemin_vanhakaupunki


Kiitos Pekka.
Ilmankos kuvassa tuntuukin olevan 'historian siipien havinaa havaittavissa'.


Oletko sinä Jukka käynyt tuolla Jerusalemissa?


Sitten kirjoitan muutaman sanasen seuraavaan videoon liittyen:

”Suomen Salomo”




Mielenkiintoinen video ja kaikenlaistahan tuosta tuli mieleen kun tuon kuunteli (ja olen myös sitä mieltä että Niinistö ajaa uuden maailmanjärjestyksen tulemista voimaan maailmassa) mutta eräs asia nousi erityisesti mieleeni ja se on se, että luulen, että Donald Trumpin ajaman politiikan (hajota ja hallitse niin kuin suunnitelma vaatii) takana voi olla aivan hyvin vapaamuurarien ajamat hankkeet uuden maailmanjärjestyksen saamiseksi voimaan tähän alati pimenevään maailmaan eikä suinkaan pyrkimys noudattamaan sitä mikä Jumalan tahto oikeasti on; kuten nyt tämä Trumpin julistus että Jerusalem on Israelin pääkaupunki niin luulen että Trump saattaa ajaa tuolla julistuksellaan takaa loppujen lopuksi sitä että kolmas temppeli tultaisiin myös jonain päivänä rakentamaan Jerusalemiin ja antikristus saisi siellä nousta julistamaan olevansa Jumala ja myös tuo uusi maailmanjärjestys silloin saisi tulla maailmassa voimaan eli ilmestyskirjassa kerrottu viimeinen petovaltakunta-aika joka tulee kestämään kolmen ja puolen vuoden pituisen aikajakson ja jonka ajan lopussa tulee jonain päivänä tapahtumaan Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen toinen tulemus.

Tässä muutama aiheeseen liittyvä linkki monien joukosta:

"Donald Trump the Freemason"

http://www.renegadetribune.com/donald-trump-freemason/


"USA teki täyskäännöksen: Trump julisti Jerusalemin Israelin pääkaupungiksi ja suututti kansainvälisen yhteisön"

https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/art ... gs.yNec7dE



Lopuksi laitan vielä nämä Raamatun kohdat luettavaksi:

Toinen kirje tessalonikalaisille 2:

1. Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,

2. ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.

3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

4. tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

5. Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?

6. Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.

7. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,

8. niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

9. tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

10. ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

11. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

12. että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.


Johanneksen ilmestys 11:
1. Ja minulle annettiin sauvan kaltainen ruoko ja sanottiin: "Nouse ja mittaa Jumalan temppeli ja alttari ja ne, jotka siinä kumartaen rukoilevat.

2. Mutta temppelin ulkopuolella oleva esikartano erota pois, äläkä sitä mittaa, sillä se on annettu pakanakansoille; ja he tallaavat pyhää kaupunkia neljäkymmentäkaksi kuukautta.



Siunausta kaikille foorumilaisille ja kaikille muillekin jotka lukevat tämän foorumin kirjoituksia.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja tanu » 16. Tammi 2018 20:13

En tuota Pekan laittamaa videota katsonut, mutta olen samaa mieltä. Niinistö ja Trump (kuten lähes kaikki maailman hallitsijat) ovat
omalta osaltaan innokkaasti viemässä maailmaa kohti uutta maailman järjestystä (NWO) ja kohti yhä pahenevaa pimeyttä ja laittomuutta.

Onneksi heillä ei ole kuitenkaan mihinkään mitään valtaa loppujen lopuksi. Kaikki menee kuten Herran tahto on!
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Jansku » 16. Tammi 2018 22:40

tanu kirjoitti:En tuota Pekan laittamaa videota katsonut, mutta olen samaa mieltä. Niinistö ja Trump (kuten lähes kaikki maailman hallitsijat) ovat
omalta osaltaan innokkaasti viemässä maailmaa kohti uutta maailman järjestystä (NWO) ja kohti yhä pahenevaa pimeyttä ja laittomuutta.

Onneksi heillä ei ole kuitenkaan mihinkään mitään valtaa loppujen lopuksi. Kaikki menee kuten Herran tahto on!


Näin on Tanu-Veli.

Jos Niinistö pääsee jatkamaan pressana niin vauhti vaan kiihtyy!

Kunpa Herra Antaisi Lauran tulla pressaksi niin näkisi mitä alkaisi tapahtumaan tässä maassa! :thumbup:

Siunausta Kaikille veljille ja sisarille.
Janne K
Jansku
 
Viestit: 40
Liittynyt: 15. Marras 2013 14:13

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja tanu » 16. Tammi 2018 23:02

Juu-u. Näin on Jansku-veli.

Onneksi, kävi miten kävin, Herran tahto lopulta toteutuu!
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Tammi 2018 09:54

tanu kirjoitti:
Onneksi, kävi miten kävin, Herran tahto lopulta toteutuu!


Näin on asia kuten kirjoitat.


Johanneksen ilmestys 19:

1. Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme.

2. Sillä totiset ja vanhurskaat ovat hänen tuomionsa; sillä hän on tuominnut sen suuren porton, joka turmeli maan haureudellaan, ja on kostanut ja on vaatinut hänen kädestänsä palvelijainsa veren."

3. Ja he sanoivat toistamiseen: "Halleluja!" Ja hänen savunsa nousee aina ja iankaikkisesti.

4. Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta ja neljä olentoa lankesivat maahan ja kumartaen rukoilivat Jumalaa, joka valtaistuimella istuu, ja sanoivat: "Amen, halleluja!"

5. Ja valtaistuimelta lähti ääni, joka sanoi: "Ylistäkää meidän Jumalaamme, kaikki hänen palvelijansa, te, jotka häntä pelkäätte, sekä pienet että suuret".

6. Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen.

7. Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.

8. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."

9. Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".

10. Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."

11. Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

12. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,

13. ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.

14. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.

15. Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.

16. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".

17. Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, ja hän huusi suurella äänellä sanoen kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille: "Tulkaa, kokoontukaa Jumalan suurelle aterialle

18. syömään kuningasten lihaa ja sotapäällikköjen lihaa ja väkevien lihaa ja hevosten sekä niiden selässä istuvien lihaa ja kaikkien vapaitten ja orjien lihaa, sekä pienten että suurten".

19. Ja minä näin pedon ja maan kuninkaat ja heidän sotajoukkonsa kokoontuneina sotiaksensa hevosen selässä istuvaa vastaan ja hänen sotajoukkoansa vastaan.

20. Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

21. Ja ne muut saivat surmansa hevosen selässä istuvan miekasta, joka lähti hänen suustaan; ja kaikki linnut tulivat ravituiksi heidän lihastansa.



Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron