Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Kesä 2018 00:27

*
Joo tarkoitan sitä ja se on jo olemassa. Se tietää profeetallisesti, että Jeesus tulee kohta. Pekka, joo tarkoitan sitä samaa paikkaa, jossa olen käynyt ja se on se kolmas temppeli Jerusalemissa. Se on jo valmistunut. Profetian mukaan kun se on jo valmistunut, se tietää Jeesuken tulemusta pian. Laitan pari ottamani kuvaa tänne todistukseksi, että se on se kolmas temppeli ja sen pihalla on se seitsenhaarainen lamppu. Näkyykö ne kuvat?

Image

Image

Jos ei näy, klikkaa tuota kuvaa, niin se aukeaa kans tai linkin kohdalla klikataan, se aukeaa.

http://kuljetaan.blogspot.com/2018/06/kolmas-temppeli-jerusalemissa.html

http://kuljetaan.blogspot.com/2018/06/kolmannen-temppelin-pihalla-on-se.html
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Kesä 2018 07:01



"Golden Menorah in Jerusalem":

https://www.youtube.com/watch?v=90ri7I0V44g
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Ariel » 05. Kesä 2018 08:42

Juutalaiset ovat tehneet Raamatun ohjeiden mukaisen menoran eli 7-haaraisen kynttelikön, ja monia muita esineitä Raamatun mallin mukaan. Mutta paikka missä tuo menora on, ei ole mikään temppeli vaan nuo ovat ihan muita rakennuksia. Mitään kolmatta temppeliä ei ole edes alettu rakentaa. Luulen että sellaisesta projekista puhuttaisiin kyllä vähän enemmän.
Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat (Ps.86:5)
Ariel
 
Viestit: 149
Liittynyt: 03. Maalis 2018 22:17

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 05. Kesä 2018 08:50

Juu näin minäkin ymmärrän ,että polte on aloittaa temppelin rakentaminen ja netanyahu ja kenties trump on myös hyvin tietoisia temppeli asiassa ,mutta mitään ei ole ei edes tarkkaa paikkaa mihin .Kiistely temppelin paikasta taitaa olla hyvin voimakas.Oma osansa on islamin ns pyhät paikat heille ja heidän temppelinsä.
Saa nähdä iskeekö joskus Israel islamin rakennukset vielä maahan ..siinä voisi vaikka olla aihe tuleviin sotiin ??
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Jukka » 05. Kesä 2018 09:19

Ariel kirjoitti:Juutalaiset ovat tehneet Raamatun ohjeiden mukaisen menoran eli 7-haaraisen kynttelikön, ja monia muita esineitä Raamatun mallin mukaan. Mutta paikka missä tuo menora on, ei ole mikään temppeli vaan nuo ovat ihan muita rakennuksia. Mitään kolmatta temppeliä ei ole edes alettu rakentaa. Luulen että sellaisesta projekista puhuttaisiin kyllä vähän enemmän.


Komppaan tässä Arielia. Mitään kolmatta temppeliä ei ole edes alettu rakentaa." Minua suuresti ihmetyttää puheet, joiden mukaan Jerusalemin kolmas temppeli (ns. Hesekielin temppeli, ennustus löytyy Hesekielin kirjan luvuista 40-44) olisi jo rakennettu ja olemassa. Itse olen ymmärtänyt, että se rakennetaan Temppelivuorelle jossa ensimmäinen ja toinen temppeli sijaitsivat. Tällaisen temppelin ensimmäisen kivenkin paikalleen laskemisesta seuraisi aivan hirvittävä verenvuodatus. Jotain täytyy tapahtua ja muuttua jotta kolmas temppeli voidaan rakentaa. Olen ajatellut, että jos ennustukset temppelistä voidaan tulkita kirjaimellisesti, niin siihen temppeliin ilmestyy ensimmäisenä Antikristus. "Hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala", 2.Tess. 2:4b. Itse tosin olen tulkinnut tuota Tessalonikalaiskirjeen kohtaa siten, että uskovat ovat Jumalan temppeli ja Antikristus asettuu yhä useamman ihmisen sydämen temppeliin hallitsijaksi Kristuksen sijaan. Valvovat opetuslapset voivat nähdä ympärillään vaikuttavan valheherätyksen valtaavan yhä useammat sydämet.

Joudun lähtemään nyt asioille, mutta palaan -jos Jumala sallii- tänään vielä päätteelle.
Jukka
 

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Kesä 2018 09:24

*
Tämä on se kolmas temppeli, joka on jo valmistunut. Jos ette usko,suosittelisin menemään sinne ja ottamaan itse selvää. Se on kyllä se kolmas temppeli eli Hesekielin temppeli, johon antikristus asettaa ja esittää jumalaa lopunajassa. Tässä kuvassa on se rakennus, joka on se Hesekielin temppeli. Tässä on vielä toinen kuva, jossa rakennus näkyy ja se on se Hesekielin kolmas temppeli. :)

Image

Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Kesä 2018 10:40

vaisuliini kirjoitti:*
Tämä on se kolmas temppeli, joka on jo valmistunut. Jos ette usko,suosittelisin menemään sinne ja ottamaan itse selvää. Se on kyllä se kolmas temppeli eli Hesekielin temppeli, johon antikristus asettaa ja esittää jumalaa lopunajassa. Tässä kuvassa on se rakennus, joka on se Hesekielin temppeli. Tässä on vielä toinen kuva, jossa rakennus näkyy ja se on se Hesekielin kolmas temppeli. :)

Image

Image


Kiitos Vaisuliini viestistäsi.


Koitin tutkia tätä asiaa googlettamalla; en ole löytänyt tietoa että kolmas temppeli olisi jo rakennettu.


Tässä seuraavassa Wikipedian kirjoituksessakaan ei ole mainintaa siitä että kolmas temppeli olisi jo rakennettu:

"Jerusalemin kolmas temppeli":

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jerusalem ... ushankkeet
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Ariel » 05. Kesä 2018 10:47

Tuo kultainen menora sijaitsee kaikkien löytämieni lähteiden mukaan Jerusalemin juutalaiskorttelissa erään itkumuurille johtavan portaan lähistöllä. Tuo kuvassa oleva rakennus on vain yksi Jerusalemin lukemattomista kivirakennuksista. Valitan Vaisuliini, mutta olet erehtynyt.
Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat (Ps.86:5)
Ariel
 
Viestit: 149
Liittynyt: 03. Maalis 2018 22:17

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Ariel » 05. Kesä 2018 10:51

Vaisuliini, tuo kuvan rakennus jonka erehdyit kolmanneksi temppeliksi on nimeltään Hurva synagooga ja se on alunperin rakennettu 1800-luvulla. Voit etsiä googlesta hakusanalla hurva synagogue ja löydät rakennuksesta tietoa.
Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat (Ps.86:5)
Ariel
 
Viestit: 149
Liittynyt: 03. Maalis 2018 22:17

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Kesä 2018 10:58

*
Pekka ja Ariel, kiitos, kun oikaisitte asian! Mutta en ole erehtynyt, vaan se mies, joka sanoi minulle ja sanoi siitä kolmanneksi temppeliksi. Kysyin hänelle, eikö se ole se kolmas temppeli, jonka olisi pitänyt rakentaa tulevassa? Minulle vastattiin, että se on jo valmistunut ja vielä kolmas.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron